Gå til innhold

Kiris tanker


kiri

Anbefalte innlegg

Ånei, rakk deg ikke....

Nåvel, når du leser dette har du hatt en herlig jul, og er i gang med et fantastisk spennende nyttår der alle drømmer går i oppfyllelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Hei Kiri!!

Har lest i dagboken din og funnet ut at du er som jeg - eller jeg som deg: Du skriver nemlig lister i dagboken på KG, mens jeg har en bok hvor jeg skriver mine lister. Så morsomt å se at det ikke er bare jeg som holder på sånn!! :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kiri!

Jeg vil bare ønske deg en god jul og et godt nyttår, det blir en stund til jeg er her igjen...

Jeg håper de neste ukene dine blir innholdsrike med masse hygge.

Stor klem fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei kiri.

Godt med en oppdatering :wink:

Ser ut som om du har hatt en hyggelig jul, med masse familie og venner.

Håper du er frisk igjen nå da!!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil: Sååååå mye fikk jeg lest i dag :-?

Vi har gått tur i skogen da, snakket med en venninne på telefon og vært på skolen og lest litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Fikk både sølv og Hardangerbestikk til jul, vi! :wink: Har masse sølv vi har arvet fra svigermormor (hun lever, men øser av sin overflod) og bruker det til daglig. Synes jeg kjenner ganske stor forskjell, sølvet kjennes mye mykere.

Enig i at det kan bli litt tullete med noe ekstra fiiint man bare bruker til spesielle anledninger! Så mottoet mitt er: Bruk det fineste du har til hverdags! :D Hvorfor spise av mykt, fint sølv bare tre ganger i året, når du kan gjøre det hver dag? Hvis du først har det, mener jeg. Og krystall kan jo være fint (tsjekkisk, f.eks.), men bruke det kun til fest? Nix. Har sansen for å omgi meg med vakre ting, ting jeg selv har plukket ut og anskaffet meg, ting som er vakre å se på og som gir meg en god følelse.

Men som JEG synes er vakre, pene. Blir fort feil dersom andre skal gi meg noe, bare svigermor greier å treffe blink, som aller oftest i hvertfall. Greier i hvertfall å stort sett drite i hva alle andre mener er fint, og hva man "bør" ha.

I den forstand er jeg nok litt materialist. Ting betyr mye for meg. Men samtidig er jeg minimalist, om ikke ekstremt. Trenger ikke eie så mye, men det jeg faktisk har er det ikke tilfeldig at jeg har, for å si det sånn. Snur litt på reklamen, ”det enkle er ofte det beste” til ”det beste er ofte enkelt”. Alternativt – det enkle er ofte dyrest… :lol:

Lykke til med listelaginger om framtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei kiri....

Kos at du savner meg, jeg ville bare starte med blanke ark, skal fortsette som før :wink:

Ønsker deg en god helg jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dopapirtriks? Ikke la dopapiret stå inne på badet, men på deres eget rom. Så tar dere det med dere hver gang dere går på do. Ja, litt tungvint, men faktisk deilig tilfredsstillende ovenfor sleipe samboere...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...