Gå til innhold

Kiris tanker


kiri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Kreps! Blir så kjempeglad når noen har skrevet hilsner :D

Jippi, jeg får jobbe tre dager før jul :D Akkurat det jeg håpet på, det gir litt penger i kassa og fortsatt fri hele jula :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... prøver å finne ut hvordan man får en link til sin dagbok nederst i hvert innlegg. Er ikke akkurat dataekspert. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØR JEG DØR SKAL JEG EIE EN MINI. BÅDE DEN NYE OG DEN GAMLE MODELLEN!!!

Vet ikke helt når det blir, men det er en ting jeg virkelig SKAL ha! Tenk å være en lykkelig eier av verdens tøffeste bil :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: I dag har jeg verdens beste samvittighet fordi jeg har vært så flink til å studere :Nikke:

Belønner meg slev med en blomst :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg på skolen fra 8 til 20.30. Ikke effektiv hele tiden, men likevel.. Slett ikke verst, jeg fortjener en :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente, Kiri! Du kan få en blomst av meg også. :blomst_opp:

Koselig dagbok forresten. Virker som du har orden i sysakene dine, med lister og alt. Og takk for hilsen i min dagbok. :P

Skal sende deg en pm om hvordan du legger inn dagboklink i signaturen.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julen skal jeg for første gang feire sammen med :hjerte: Jop :hjerte: . Tror vi skal være hos hans mormor. Hvis du lurer på hvordan huset hennes er så kan du se for deg et engelsk dukkehus. Sett inn alle mulig antikviteter og fiiiine møbler, forstørr det opp til vanlig husstørrelse og plasser det i en stor fin hage med frukttrær og store eiketrær. Da har du det! Blir et fint sted å feire jul. Gleder meg!

Jeg er så veldig fornøyd med julepresangen til Jop. Den kommer til å gå inn i historien som en av de beste julegavene han har fått. Skal til fotograf og ta aktbilder av meg. Blir spennende å se ansiktet hans.

Og denne gaven skal pakkes opp hjemme hos hans mormor?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...