Gå til innhold

Avlive kattunger ved å legge dem ut til måkene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min søster bor på gård og har flere katter. De er ikke sterilisert, da hun mener det er for dyrt, og kan forandre kattens lynne. Selvsagt har dette resultert i noen kattungekull opp igjennom. En gang var jeg tilfeldigvis tilstede ved en av fødselene, og så med egne øyne at min søster tok èn og èn kattunge etterhvert som de kom ut, og la dem ute i hagen for at måkene skulle ta dem. Hun påsto at dette var naturens gang. Og riktignok var kattungene borte vekk noen timer senere, fuglene hadde gjort jobben sin..

Jeg kjenner jeg får en bitter smak i munnen av dette. Kunne dere gjort dette? Er det ikke en smule uetisk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster bor på gård og har flere katter. De er ikke sterilisert, da hun mener det er for dyrt, og kan forandre kattens lynne. Selvsagt har dette resultert i noen kattungekull opp igjennom. En gang var jeg tilfeldigvis tilstede ved en av fødselene, og så med egne øyne at min søster tok èn og èn kattunge etterhvert som de kom ut, og la dem ute i hagen for at måkene skulle ta dem. Hun påsto at dette var naturens gang. Og riktignok var kattungene borte vekk noen timer senere, fuglene hadde gjort jobben sin..

Jeg kjenner jeg får en bitter smak i munnen av dette. Kunne dere gjort dette? Er det ikke en smule uetisk? :klø:

Hvis naturen skal gå sin gang på denne måten så er det synd at moren din ikke gjorde det samme med søsteren din. Et sånt stygt kvinnemenneske skulle aldri vært født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din søster burde skamme seg. Om hun ikke tar seg råd til å sterilisere dyret sitt burde hunn ikke hatt dyr i utgangspunktet.

Stakkars kattemoren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Stakkars kattemoren. Tenk å bli tatt fra ungene sine gang på gang på denne måten. Hun går å leter etter dem lenge etterpå. Veldig stygt gjort. Hun burde ta seg råd til å sterilisere eller bruke p-piller når hun først skal ha katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på kanten å si at din søster aldri skulle vært født..

Men, din søster burde ikke fått lov til å ha dyr.

Du forteller: "En gang var jeg tilfeldigvis tilstede ved en av fødselene, og så med egne øyne at min søster tok èn og èn kattunge etterhvert som de kom ut, og la dem ute i hagen for at måkene skulle ta dem."

Du er like medskyldig som din søster mener nå jeg.

Dette er ikke naturens gang. Dette er en pervers handling av et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper av hele mitt hjerte at "naturens gang" (i form av karma eller noe annet) tar seg av søsteren din i nærmeste fremtid, på en eller annen like bestialsk måte. Det hun driver med er så groteskt og inhumant at jeg blir kvalm. Ring mattilsynet, dyrebeskyttelsen og for guds skyld; si ifra da menneske! Du er jo med på gjerningen så lenge du står passiv og vet om/ser på det. Så utrolig tafatt du er!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette innlegget ment seriøst?!?

Hvordan er det mulig å gjøre noe slikt?

Ærlig talt: Hvis ikke hun søstra di har råd til sterilisering av katt (ca pris: 500-1500kr) og ikke ser noen andre "utveier" enn å legge kattungene ut til måkene, så bør hun ikke ha dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor folk ikke steriliserer kattene sine, eller gir dem p-piller.

- At man synes det er enklere å slå ungene igjel, gi dem til fuglene eller drukne dem.

At dere får sove om natta er uforståelig for meg.

Endret av fink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

WHAT THE H... :kjefte:

IKKE ville sterilisere dyra sine fordi de endrer seg?? Men la de gå gravide gang på gang? Igjennom tøffe svangerskap og fødsler?? Og så kaste ungene slik uten at mor engang får sett de??

Jeg kan ikke engang fatte og begripe at noen skal være så korttenkte at de i det hele tatt kan tenkte tanken på å gjøre noe slikt.

Slike som din søster burde vært hengt ut i pressen så folk kanskje kan lære at dette er en fullstendig hjernedød handling :kjefte

Takk skal du f... meg ha. Nå ødela du hele dagen min :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ann å bare se på at hun legger de stakkars kattungene ut til måkene??!! Søstra di er sjuk i hodet og det er du å som ikke gjorde noe eller sa fra!!

Tenk på de stakkars kattungene som bare hadde lyst til å krype inn til moren å finne en pupp med melk...

Når man har dyr så må man også ta seg rå til å bruke penger på de, UANSETT om man synest det er dyrt!! Har man dyr så har man dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på kanten å si at din søster aldri skulle vært født..

Men, din søster burde ikke fått lov til å ha dyr.

Du forteller: "En gang var jeg tilfeldigvis tilstede ved en av fødselene, og så med egne øyne at min søster tok èn og èn kattunge etterhvert som de kom ut, og la dem ute i hagen for at måkene skulle ta dem."

Du er like medskyldig som din søster mener nå jeg.

Dette er ikke naturens gang. Dette er en pervers handling av et menneske.

Fullstendig enig i dette innlegget! Hvordan kan man bare "sitte på gjerdet" og se på at små kattunger blir behandlet slik. Iflg dyrevernloven så er IKKE denne metoden for avliving godtatt. Og jeg tror alle vet hvorfor! Hvis ts har litt samvittighet så ringer h*n en anonym tlf til mattilsynet og sier fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heidila

Hvorfor stoppet du ikke henne og fortalte henne at slikt kan man da absolutt ikke gjøre ?

Jeg skjønner rikke at det er mulig å gjøre noe sånt i det hele tatt. Jeg fikk skikkelig vondt inni meg nå. Noen burde rett og slett ikke hatt lovt til å ha dyr

Ja til dyrepoliti i Norge !

Endret av Heidila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster bor på gård og har flere katter. De er ikke sterilisert, da hun mener det er for dyrt, og kan forandre kattens lynne. Selvsagt har dette resultert i noen kattungekull opp igjennom. En gang var jeg tilfeldigvis tilstede ved en av fødselene, og så med egne øyne at min søster tok èn og èn kattunge etterhvert som de kom ut, og la dem ute i hagen for at måkene skulle ta dem. Hun påsto at dette var naturens gang. Og riktignok var kattungene borte vekk noen timer senere, fuglene hadde gjort jobben sin..

Jeg kjenner jeg får en bitter smak i munnen av dette. Kunne dere gjort dette? Er det ikke en smule uetisk? :klø:

Hun har flere katter??!!!

Kattungene lå i NOEN TIMER!!! Fy faen. Dette er ikke uetisk. Det er helt jævlig!

Gi samvittigheten din en gave og ikke stå der å glo neste gang! Folk som din søster kan få meg til å se rødt. Har null respekt for sånne idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre noe sånt! Tror jeg hadde truet med politiet om hun ikke hadde hørt på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første gang jeg jeg banner her inne, men FY FAAAAAAAAEN SÅ JÆVLIG!!! Hun fortjener FENGSELSSTRAFF! Jeg blir KVALM! Hvilken syk verden er det vi lever i??? NATURENS GANG? Skulle bindt henne fast og latt måkene hakket ut øynene hennes!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stoppet du ikke henne og fortalte henne at slikt kan man da absolutt ikke gjøre ?

Jeg skjønner rikke at det er mulig å gjøre noe sånt i det hele tatt. Jeg fikk skikkelig vondt inni meg nå. Noen burde rett og slett ikke hatt lovt til å ha dyr

Ja til dyrepoliti i Norge !

Helt enig med deg. Vi må ha dyrepoliti her i Norge. Sikkert mange andre land også. Jeg har hørt og lest så mye grusomt i det siste at jeg er uvel, rasende og kvalm. Politiet gjør ikke noe med det og folk blir ofte stående der uten å gripe inn.

Den som krummer et hår på min katt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg på deres vegne. Fatter ikke at du kunne la henne gjøre det. Håper inderlig du har lært og reagerer annerledes neste gang. Slike handlinger er direkte ondskapsfulle og groteske. Skjønner ikke at hun klarer å gjøre slikt og i tillegg unnskylde seg med at det er naturens gang. I naturen hadde kattungene iallefall fått sjansen til å overleve. Syke kvinnemenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dyr tror dere blir drept og spist av andre dyr hver dag på jorda? Er det like opprørende at fulger f eks tar mus? Og museunger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...