Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok


CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Ojoj, for noen tilbud! Jeg vil og! Handlet du med deg alt som var igjen på Bårdar??? :ler:

Det var i alle fall ikke langt unna :sjenert:

Neida, noe er det jo igjen, men jeg tror jeg fikk med de to siste buksene deres i alle fall, og de siste "nøytrale" tskjortene :gjeiper:

Jeg ELSKER shopping :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, denne handlemanien må gi seg snart altså! :sjenert:

I dag har jeg kjøpt et par Puma lettvektere, på tilbud til 499,- De er superdeilige på foten, og fulldempet, noe jeg tror folk i min vektklasse har veldig behov for når vi forsøker å løpe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt planer om morgentrening de to siste dagene. Setter på vekkerklokka gørrtidlig, og ender opp med å snooze til jeg teknisk sett har forsovet meg - i dag kom jeg en halvtime for sent til forelesninga og greier! :sjenert:

I morgen er det opp relativt tidlig igjen og på seminar (jeg hater obligatorisk seminar!!) og så skal jeg hjem rundt lunsjtider, satser på å få til en treningsøkt i morgen ettermiddag/kveld. Begynner å bli rastløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvis det hjelper er du ikke alene :plystre:

Obligatorisk har jeg problemer med å forstå, man har da strengt tatt valgt å studere selv! Føles som overformynderi :nei:

Hva har du tenkt til å trene i morgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :goodbye: Jeg er ny på treningsdelen av kg/dagbøkene, men har endelig skjønt at det er mye inspirasjon og motivasjon å hente her inne! :jepp: Og så føler jeg meg plutselig litt mer presset til å gjennomføre når jeg har skrevet om det.

Så utrolig flink du har vært, og er! :duskedame: Å gå ned i vekt viser seg å være vanskelig, så jeg må bare bøye meg i støvet for deg!

Jeg skal "bare" ned 10, helst 15, kilo, og det føles ganske uoppnåelig akkurat nå. Jeg prøver å se på vektnedgang som en bonus da, og ha fokus på en sunnere livsstil, så får vi se hvordan det går.

Jeg har en uåpnet utgave av 30 day shred liggende, så kanskje jeg manner meg opp til å prøve. Jillian er bare så... hmmm... finnes det egentlig en god beskrivelse av henne? Jeg vet ihvertfall at det blir grusomt! :ler:

Er det bare manualer man trenger av utstyr for å henge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvis det hjelper er du ikke alene :plystre:

Obligatorisk har jeg problemer med å forstå, man har da strengt tatt valgt å studere selv! Føles som overformynderi :nei:

Hva har du tenkt til å trene i morgen? :)

Jeg skjønner meg heller ikke helt på obligatorisk. Det er så kjeeedelig!

I dag er planen å trene ja! :)

Jeg er heller ikke glad i obligatoriske seminarer, har kun obligatoriske dette halvåret. Æsj. MÅÅÅ møte opp liksom! :ler:

Åh, så kjipt! Jeg har heldigvis bare ett obligatorisk seminar, men så har vi gruppearbeid (og eksamen) i ett av de andre fagene mine, så det blir mye obligatorisk allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye: Jeg er ny på treningsdelen av kg/dagbøkene, men har endelig skjønt at det er mye inspirasjon og motivasjon å hente her inne! :jepp: Og så føler jeg meg plutselig litt mer presset til å gjennomføre når jeg har skrevet om det.

Så utrolig flink du har vært, og er! :duskedame: Å gå ned i vekt viser seg å være vanskelig, så jeg må bare bøye meg i støvet for deg!

Jeg skal "bare" ned 10, helst 15, kilo, og det føles ganske uoppnåelig akkurat nå. Jeg prøver å se på vektnedgang som en bonus da, og ha fokus på en sunnere livsstil, så får vi se hvordan det går.

Jeg har en uåpnet utgave av 30 day shred liggende, så kanskje jeg manner meg opp til å prøve. Jillian er bare så... hmmm... finnes det egentlig en god beskrivelse av henne? Jeg vet ihvertfall at det blir grusomt! :ler:

Er det bare manualer man trenger av utstyr for å henge med?

:velkommen:

Jeg ville prøvd meg på 30DS jeg altså, du vet jo aldri om det er for tungt før du har prøvd :ler: Det eneste du trenger er en matte og et sett manualer, men du kan droppe manualene til å begynne med hvis du er veldig utrent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke stole på pulsklokka mi :tristbla: Sitter her med treningstøy på, og i løpet av de siste minuttene har pulsen min gått fra 56 til 197 (SITTENDE!) og ned til 120-140, som visstnok er det jeg ligger på til vanlig. Påstår den. :tristbla: :tristbla:

Dørstokkmila er lang i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

05 - Intervall-trening - 28:30 (3 km)

07 - Rolig gange, totalt 5 km

09 - Intervall-trening - 29:54 (3,2 km)

Etter litt kontrollsjekking på den pulsklokka fant jeg ut at det var laptopen som slo inn på målingene mine :fnise: Er ikke greit å være blond.

På turen min passerer jeg en kraftstasjon, og der gikk pulsen min plutselig fra 154 til 28 (!!!) og jeg trodde virkelig jeg holdt på å dø da jeg fem minutter senere visstnok hadde en puls på 254 - inntil jeg oppdaget rulleskiløperen som var på vei mot meg. Pulsbeltet hans må ha slått inn på klokka mi, for da han var mer enn ti meter unna meg var jeg tilbake på 160-ish. :ler:

Har fulgt Gina sine råd og prøvde å ligge på puls mellom 150 og 175 i dag - noe som skal tilsvare rundt 80% av makspuls (tror jeg?) Jeg er tydeligvis alt for utrent siden jeg går opp i 90% av makspuls ved å jogge (veldig rolig) to lyktestolper. :sjenert: Krysser fingrene for rask framgang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skryte litt mer av meg selv jeg altså, for jeg er så stolt over at jeg kom meg over dørstokkmila i dag! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

05 - Intervall-trening - 28:30 (3 km)

07 - Rolig gange, totalt 5 km

09 - Intervall-trening - 29:54 (3,2 km)

Etter litt kontrollsjekking på den pulsklokka fant jeg ut at det var laptopen som slo inn på målingene mine :fnise: Er ikke greit å være blond.

På turen min passerer jeg en kraftstasjon, og der gikk pulsen min plutselig fra 154 til 28 (!!!) og jeg trodde virkelig jeg holdt på å dø da jeg fem minutter senere visstnok hadde en puls på 254 - inntil jeg oppdaget rulleskiløperen som var på vei mot meg. Pulsbeltet hans må ha slått inn på klokka mi, for da han var mer enn ti meter unna meg var jeg tilbake på 160-ish. :ler:

Har fulgt Gina sine råd og prøvde å ligge på puls mellom 150 og 175 i dag - noe som skal tilsvare rundt 80% av makspuls (tror jeg?) Jeg er tydeligvis alt for utrent siden jeg går opp i 90% av makspuls ved å jogge (veldig rolig) to lyktestolper. :sjenert: Krysser fingrene for rask framgang :jepp:

Har du testet makspuls?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempeflink!! :hoppe:

Jeg har trent kosesmuskelen i dag jeg. Trengtes det og ;)

Det er viktig det også! :)

Så flink du er! Dørstokkmila er en av de tøffeste! :)

Ja, huff, den er fæl!

Har du testet makspuls?

Ikke superproft, men en litt småsær hjemmevariant. Hvor får man testa skikkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på lunsj med en kamerat, og jeg er veldig nysgjerrig på om han husker det og faktisk møter opp eller ikke. Ville ikke blitt overrasket om han ikke kommer, for å si det sånn :sjenert: Jeg er jo ikke akkurat et catch, og han har ikke svart på meldingen min om han husker avtalen vår eller ikke :sjenert:

Jaja, jeg får i alle fall lunsj ute da. Så kan jeg heller sitte og skrive hvis han ikke dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kanskje jeg skal få målt makspulsen min.. Er det noe sted man kan gjøre det? Jeg har ikke pulsklokke.

CoffeeGirl: Synes ikke du skal tenke på deg selv som at du ikke er et catch :nei:

Kom kompisen din eller? Verste jeg vet er folk som ikke holder avtaler. Særlig når man prøver åta kontakt, og så får man ikke svar. Merker jeg har luket ut de menneskene i livet mitt. Orker ikke sånt lenger.

Er dette en fyr du er litt hypp på eller? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...