Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok


CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

05 - Intervall-trening - 28:30

Jeg har aldri vært noen fan av jogging, men har innsett at for å komme ned i den vektklassen jeg ønsker, og for å ta best vare på meg selv, er det smart med kondisjonstrening. Prøvde meg på C25K i starten av august, men så klikka iPoden min, og dermed ble det få uteturer. I dag bestemte jeg meg for at nok var nok, fant fram telefonen (som jeg har mye god musikk på :ler: ) og "løp" lyktestolpe-intervaller. Pulsen har ligget på ca 190 i jogge-intervallene og gått ned til rundt 160-165 i gå-intervallene. Satser på å merke framgang relativt fort, siden jeg er i så dårlig form :trene:

Endret av CoffeeGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å merke det fort :) Husk å jogge SAKTE, 190 er mye... Du burde ligge på samme puls med rask gange og saaaakte jogging. Jeg startet med å jogge i rask gange fart :fnise: Jeg er enda litt der, men jobber med å øke tempoet.

Jeg syns vi burde ta en joggetur sammen en gang jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å merke det fort :) Husk å jogge SAKTE, 190 er mye... Du burde ligge på samme puls med rask gange og saaaakte jogging. Jeg startet med å jogge i rask gange fart :fnise: Jeg er enda litt der, men jobber med å øke tempoet.

Jeg syns vi burde ta en joggetur sammen en gang jeg ;)

Da skal jeg ha jogget en liten stund alene først, tror jeg :sjenert: Turen min i dag var ikke mer enn 3 km, så det er mest gå-fart, til tross for den høye pulsen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ha jogget en liten stund alene først, tror jeg :sjenert: Turen min i dag var ikke mer enn 3 km, så det er mest gå-fart, til tross for den høye pulsen :gjeiper:

Da maser jeg på deg igjen om en måned :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:biggrin::tommelsmil: Jeg er GOD til å mase, så jogg ivei ;)

Jeg er nysgjerrig på hvordan det skal gå med treningen min når vi reiser på ferie da :) Holdt på å gå på veggen i sommer, så jeg pakker nok med treningstøy og joggesko :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på hvordan det skal gå med treningen min når vi reiser på ferie da :) Holdt på å gå på veggen i sommer, så jeg pakker nok med treningstøy og joggesko :ler:

Ah, ferie! Skal på en liten ferie selv, men det er bare en helg, så jeg tenker ikke så mye på det :ler: Men det høres ut som at du skal på lengre ferie? Du kan jo pakke med deg slemme Jillian ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ferie! Skal på en liten ferie selv, men det er bare en helg, så jeg tenker ikke så mye på det :ler: Men det høres ut som at du skal på lengre ferie? Du kan jo pakke med deg slemme Jillian ;)

Vi blir borte i to uker, så det å ta med seg gode treningsvaner i kofferten er nok en god ide :) Tenkte å pakke med Jillian, joggesko, treningsklær og kanskje et sett med manualer hvis koffertvekta tillater det. Hvis ikke må jeg lete opp treningsstrikkene mine, de har jeg gjemt langt inne i boden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig lyst til å trene i dag, samtidig som kroppen nærmest hyler etter restitusjon - det er ikke vonde eller ømme muskler, men mer det at jeg er helt utslitt. I morgen må jeg tilbake til legen for å få litt påfyll av vitaminer, fikk resept på det i dag men rakk ikke tilbake for å få satt dem. Tror nok vitaminmangelen har mye å si for at jeg føler meg så sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mektig imponert over deg coffeeGirl! Du har jo virkelig fått til gode endringer og vaner som ser ut til å holde over tid :) Er selv på jakten etter normal BMI! :) Har du merket noen særlig endring i mengden mat du spiser nå kontra tidligere? Hva er dine favorritmat? Jeg er så matlei for tida og tar alltid imot nye tanker og tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vitamininjeksjoner? Kan jeg spørre hvilke det er du mangler? Skulle gjerne hatt noe sånt selv...

Hør på kroppen din du, er du sliten så er du sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mektig imponert over deg coffeeGirl! Du har jo virkelig fått til gode endringer og vaner som ser ut til å holde over tid :) Er selv på jakten etter normal BMI! :) Har du merket noen særlig endring i mengden mat du spiser nå kontra tidligere? Hva er dine favorritmat? Jeg er så matlei for tida og tar alltid imot nye tanker og tips:)

Mat er noe av det jeg passer veldig godt på, jeg driver et rigid porsjonskontroll-regime og fokuserer mye på proteiner i hverdagen - uten å gå helt lavkarbo. Favorittmat er roastbiff (uten pålegg, bare til å maule :fnise: ), biff, hjemmelaget kyllingsalat, marinerte kyllingstrimler, hjemmelagde ostesmørbrød med grovbrød, hamburgerrygg, ost og ananas, og jeg prøver også å få i meg litt kikerter hver dag - har hørt det skal hjelpe mot søtsuget :)

Hm, vitamininjeksjoner? Kan jeg spørre hvilke det er du mangler? Skulle gjerne hatt noe sånt selv...

Hør på kroppen din du, er du sliten så er du sliten :)

Jeg er veldig lav på det aller meste, men det eneste jeg får i sprøyteform foreløpig er B-12, resten tar jeg tilskudd for :)

Ble ikke trening i dag, tok en halvannen times middagslur isteden :søvn: Kan tro det var deilig! I morgen får jeg fylle godt på med kaffe på morgenen, så kanskje jeg slipper abstinenshodepinen utover ettermiddagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

05 - Intervall-trening - 28:30

07 - Rolig gange, totalt 5 km

Var en snartur innom Bårdar og raska med meg noen av Puma-restene de hadde på salg der :nigo: 200 kroner for to bukser, en singlet og en tskjorte er ikke ille! Så selv om jeg har shoppestopp ble det mer treningsklær :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er på "hilserunde" på kvinneguidens treningsdagbokforum og kommer innom deg en tur for å snappe opp noen råd og vink til hvordan jeg også kan bli en skinny bitch :) Jeg er forholdsvis ganske ny her, hadde min aller første treningsøkt i dag , JEPP for aller første gang i mitt liv....

Jeg skumleste raskt gjennom boken din og må si meg allerede imponert! Men du var jo allerede godt i gang da du startet boken! for en fremgang bare på vekten lissom!!! Jeg ble super inspirert!!!!

Følger gjerne med, og stikk gjerne nesen innom min bok også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

05 - Intervall-trening - 28:30

07 - Rolig gange, totalt 5 km

Var en snartur innom Bårdar og raska med meg noen av Puma-restene de hadde på salg der :nigo: 200 kroner for to bukser, en singlet og en tskjorte er ikke ille! Så selv om jeg har shoppestopp ble det mer treningsklær :sjenert:

Oi Oi OI, HVOR er Bårdar?? Hvor lenge varer salget? Jeg vil ooog! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi Oi OI, HVOR er Bårdar?? Hvor lenge varer salget? Jeg vil ooog! :sjenert:

Bårdar ligger nede ved Tullinløkka trikkestopp, men det var ganske utplukka der. Tror jeg plukka med meg de siste buksene deres, i alle fall :sjenert: Men de har ombyggingssalg på Gsport på Sandvika Storsenter, 50-70% på Intersport i Nydalen, og XXL har alltid gode tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bårdar ligger nede ved Tullinløkka trikkestopp, men det var ganske utplukka der. Tror jeg plukka med meg de siste buksene deres, i alle fall :sjenert: Men de har ombyggingssalg på Gsport på Sandvika Storsenter, 50-70% på Intersport i Nydalen, og XXL har alltid gode tilbud :)

Skal si du har oversikten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...