Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok


CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

ENDELIG i gang med treninga igjen! Hangla skikkelig hele forrige uke, men i dag var jeg så rastløs at jeg bare MÅTTE trene. Det er en god ting, sant? :sjenert: Blir litt mye kaffe og slikt på forelesningene, så jeg har bare godt av treninga :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening August

9. august - 30DS Level 1

10. august - C25K Uke 1, dag 1

11. august - 20 min Pilates

14. august - 30DS Level 1 - dag 2

31. august - 30DS Level 1 - dag 3

August ble tydeligvis ikke min måned :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, urk, jeg var oppe så tidlig. :sove: Det gikk mye :kaffekopp: på forelesningen i dag, for å si det sånn. Temaet er jo kjempespennende, men når klokka er åtte er jeg ikke helt klar for læring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, urk, jeg var oppe så tidlig. :sove: Det gikk mye :kaffekopp: på forelesningen i dag, for å si det sånn. Temaet er jo kjempespennende, men når klokka er åtte er jeg ikke helt klar for læring :P

Kjenner meg godt igjen, ikke lett å følge med når man holder på å sovne (det gjør i alle fall jeg av og til) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg godt igjen, ikke lett å følge med når man holder på å sovne (det gjør i alle fall jeg av og til) :fnise:

Uff, ja, det er fælt altså! Glad jeg ikke har mange morgenforelesninger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, det er fælt altså! Glad jeg ikke har mange morgenforelesninger :gjeiper:

Jeg har bare to som starter 0915, men likevel :sjenert: Mer glad i 1215 jeg altså! B-menneske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare to som starter 0915, men likevel :sjenert: Mer glad i 1215 jeg altså! B-menneske ;)

Jeg har en 0815, og et seminar 0915. Resten er 1415. Like "plagsomt" det igrunnen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon, hvor er du?

Jeg har mest lyst til å bare ikle meg onepiecen og daffe foran tven, men har klart å få på meg treningstøy i alle fall. Ett skritt nærmere ferdig trent! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da var dagens økt overstått. Lurer litt på om jeg har fått en ørliten strekk i venstre leggmuskel, for den gjør satan så vondt, men nå har jeg tøyd den ekstra godt og brukt de hemmelige triksene fra min relativt korte karriere som danser for å få løst opp skikkelig :) Håper det blir bedre i løpet av helga.

Trening i september

03 - 30DS Level 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du om 30 days shred? Jeg så litt på det, og det virket som et tøft opplegg. Merker du noen effekt enda?

Flott at du får trent, er misunnelig! Vil trene *syk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du om 30 days shred? Jeg så litt på det, og det virket som et tøft opplegg. Merker du noen effekt enda?

Flott at du får trent, er misunnelig! Vil trene *syk*

Det er veldig tøft, men jeg merker framgang fra dag til dag, så det er verdt det :) Selv om jeg i dag hadde mest lyst til å drepe Jillian, men det henger nok sammen med at jeg økte vekten på manualene mine fra 1 til 2kg :gjeiper: 30 Day Shred kan absolutt anbefales altså!

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mye tøying, massering av leggmuskelen og en hel del tigerbalsam tror jeg at jeg har fått bukt med den lille strekken, for i dag er det nesten ikke vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

Verdens beste samboer spanderte ny treningstights og treningstopp på meg i dag, sånn at jeg kan trene ute utover høsten hvis jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratla med nye treningsklær.. det gjør veldig godt for motivasjonen ;) snill sambo du har ;)

Så flink du er til å trene.. er det trening hver dag med dette her 30DS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gratla med nye treningsklær.. det gjør veldig godt for motivasjonen ;) snill sambo du har ;)

Så flink du er til å trene.. er det trening hver dag med dette her 30DS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratla med nye treningsklær.. det gjør veldig godt for motivasjonen ;) snill sambo du har ;)

Så flink du er til å trene.. er det trening hver dag med dette her 30DS?

Jeg er ikke flink nok til å klare hver dag enda :sjenert: Men det kommer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi for snille samboere! Det hjelper på motivasjonen med litt fint å trene i syns jeg :) Hender det blir en ny treningstights når jeg føler meg veldig flink, heldigvis har jeg bare 3 til nå :sjenert:

Blir fristet til å prøve meg litt på 30days shred jeg også nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi for snille samboere! Det hjelper på motivasjonen med litt fint å trene i syns jeg :) Hender det blir en ny treningstights når jeg føler meg veldig flink, heldigvis har jeg bare 3 til nå :sjenert:

Blir fristet til å prøve meg litt på 30days shred jeg også nå...

Det hjelper veldig med nye treningsklær altså! :rødme: Også hadde jeg så flaks - tightsen var på halv pris og jakka på 70%, så det ble ikke så dyrt selv om det er Nike og Adidas :) Så nå har jeg tre treningsbukser, tre topper og en jakke :)

Bare kast deg på bølgen og prøv! Er det ikke noe for deg kan du jo bare skru av dvd'en og slutte :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...