Småkjekset Skrevet 14. desember 2010 #521 Del Skrevet 14. desember 2010 Har glemt å fortelle at vi eelsket "Dexter", vi er godt i gang med sesong 2 nå! Tuusen takk for tips jenter! Det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 14. desember 2010 #522 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei MonThe Innom og oppdaterer meg Mannen og jeg er også veeeldig glad i Dexter, og har nå sett ferdig hele siste sesong (vi laster ned). Den var kjempebra! Nå håper vi bare at det kommer flere sesonger Ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 15. desember 2010 #523 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei MonThe! Inne og sniker litt på siden din Håper formen er bra, og at du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #524 Del Skrevet 15. desember 2010 Koselig å se at dere har vært innom jenter! I dag er formen ganske fin, etter å ha ligget "pal" i går da jeg ble kvalm bare jeg rørte på meg Rart, hvordan det er med den der formen, så opp og ned fra dag til dag, ja nesten fra time til time!! Meen, klager ikke! Har tenkt mye på MA det siste døgnet, etter at enda ei i "juli/august-tråden" har fått beskjed om dødt foster på tidlig UL.... Har lissom til nå prøvd å tenke at kroppen sier ifra om det er noe galt, slik den gjorde ved SA`en sist. Men ved en MA så gjør jo ikke engang kroppen det!! Uff, tenk om!!! Og så har jeg tenkt på; jeg har jo mange symptomer (kvalm+ømme pupper+går ofte på do+forstoppet) , men har ikke kjent så mye til de der "strekkesmertene" (ligamentsmerter) i dette svangerskapet.... Kan dette bety at livmoren min ikke vokser slik den skal??!! Kanskje er det noe galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. desember 2010 #525 Del Skrevet 15. desember 2010 Kanskje er det noe galt?? Jeg er sikker på at alt er i orden Det er ikke bra å uroe seg. Det går bra med det aller aller fleste inkl deg og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. desember 2010 #526 Del Skrevet 16. desember 2010 Uff, ikke noe moro å gå rundt å bekymre seg. Men du, dette går bra Vi vet jo etter å ha lest her inne at symptomene er forskjellig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap hos den enkelte. Så ingen ligamentsmerter betyr absolutt ingenting! En til liten oppmuntringsklem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. desember 2010 #527 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvordan du orker dette, å gå rundt og være bekymret når du har hatt en SA. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å få meg en på si som er gynekolog, sånn at jeg kan låne UL maskina hans hver dag når jeg blir gravid igjen. Vær så snill, for din egen del (og litt min), ring en privat gynekolog, si at du trenger en UL, og gjerne før jul. Det er nesten ikke ventetid hos en som er privat. I know, jeg har vært hos 3 stykker de to gangene jeg har vært gravid. Det er den eneste måten du kan klare å slutte å bekymre seg på. Barnet har det heller ikke bra av at du bekymrer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. desember 2010 #528 Del Skrevet 16. desember 2010 Du er flink som ikke klager på kvalmen, altså. Jeg klager masse... Synd at du skal bekymre deg sånn, og jeg er enig med Niennas i at du bør komme deg på en ultralyd. Da kommer du til å se at alt er i orden Det eneste positive med sykehusinnleggelsene mine er at jeg har fått flere ultralyder, og det er veldig beroligende. Men du, ikke les i termintråder! Det er alltid noen som faller fra, og så blir alle andre redde. Når det gjelder ligamentsmertene så kan det vel være så enkelt som at livmoren ikke trenger å strekke seg så mye denne gangen, siden du har vært gravid før? Dette kommer til å gå fint, MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg er sikker på at alt er i orden :klemmer Det er ikke bra å uroe seg. Det går bra med det aller aller fleste. inkl deg og meg Ja, det gjør det. Line har rett, bestandig! Uff, ikke noe moro å gå rundt å bekymre seg. Men du, dette går bra :klem Vi vet jo etter å ha lest her inne at symptomene er forskjellig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap hos den enkelte. :opplyser Så ingen ligamentsmerter betyr absolutt ingenting! En til liten oppmuntringsklem: :hug Takk for gode ord, og klemmer Ripsy! Ja, du har jo helt rett, er ikke noen fasit på hvordan det skal være. Kroppen er jo så rar! Jeg skjønner ikke hvordan du orker dette, å gå rundt og være bekymret når du har hatt en SA. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å få meg en på si som er gynekolog, sånn at jeg kan låne UL maskina hans hver dag når jeg blir gravid igjen. Vær så snill, for din egen del (og litt min), ring en privat gynekolog, si at du trenger en UL, og gjerne før jul. Det er nesten ikke ventetid hos en som er privat. I know, jeg har vært hos 3 stykker de to gangene jeg har vært gravid. Det er den eneste måten du kan klare å slutte å bekymre seg på. Barnet har det heller ikke bra av at du bekymrer deg. Hei Niennas! Hihi, en privat gynekolog på si du Ja, vet, du har jo helt rett. Klarer bare ikke bestemme meg for om jeg skal ta en UL eller ikke. Men, som du sier, er jo ikke bra å gå å bekymre seg heller! Skal ringe i morgen! Du er flink som ikke klager på kvalmen, altså. Jeg klager masse... :tunge1 Synd at du skal bekymre deg sånn, og jeg er enig med Niennas i at du bør komme deg på en ultralyd. Da kommer du til å se at alt er i orden. Det eneste positive med sykehusinnleggelsene mine er at jeg har fått flere ultralyder, og det er veldig beroligende. Men du, ikke les i termintråder! Det er alltid noen som faller fra, og så blir alle andre redde. Når det gjelder ligamentsmertene så kan det vel være så enkelt som at livmoren ikke trenger å strekke seg så mye denne gangen, siden du har vært gravid før? Dette kommer til å gå fint, MonThe :klemmer Sushii! Har det jo ikke så ille som deg med tanke på kvalmen, så føler ikke jeg kan klage Men, har klagd litt til min kjære altså Her på KG øøser jeg ut av meg andre klager/bekymringer :gjeiper: Har sletta tråden fra mine innlegg nå, blir bare verre av å lese om hva som skjer med andre / kan skje ------- Denne dagboken fungerer virkelig som terapi! Er så godt, å få "øst" litt ut av seg, og er også godt når dere skriver oppmuntrende ting/råd, takk jenter, dere er gode! I går kveld var det asbolutt ligamentsmerter på gang, nesten så jeg følte kroppen sendte meg et signal om at alt er i orden Er nok bare jeg som stresser meg opp innimellom.. Stort sett så bekymrer jeg meg ikke altså! Velger å tro at jeg er ferdig med "min runde", og at det går veien denne gangen Og nå er det bare i morgen igjen, så har jeg fullgått 12 uker Innom til dere andre og oppdatere meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 16. desember 2010 #530 Del Skrevet 16. desember 2010 Har tenkt mye på MA det siste døgnet, etter at enda ei i "juli/august-tråden" har fått beskjed om dødt foster på tidlig UL.... Har lissom til nå prøvd å tenke at kroppen sier ifra om det er noe galt, slik den gjorde ved SA`en sist. Men ved en MA så gjør jo ikke engang kroppen det!! Uff, tenk om!!! Og så har jeg tenkt på; jeg har jo mange symptomer (kvalm+ømme pupper+går ofte på do+forstoppet) , men har ikke kjent så mye til de der "strekkesmertene" (ligamentsmerter) i dette svangerskapet.... Kan dette bety at livmoren min ikke vokser slik den skal??!! Kanskje er det noe galt?? Uff, ja, jeg kjenner meg så ekstremt godt igjen i det du skriver. Jeg synes det virker så forferdelig vanskelig å gå gjennom en MA, ekstra trist at man først finner det ut en stund etterpå slik at man har gått og trodd at alt var ok. Håper virkelig vi slipper å opplevedet Tenker mye på de i juli/august-terminklubben som har mistet, det er så trist.. Godt å høre at du har begynt å kjenne litt ligamentsmerter igjen, det lover jo bra Tenker masse på tidlig UL jeg også, vi har ikke greid å bestemme oss for om vi ønsker det eller ikke. På den ene siden føles det litt "hysterisk", siden jeg ikke har noen indikasjoner på at noe er galt. Ingen blødninger, ingen smerter e.l. Samtidig har jeg såpass lite symptomer at det hadde vært godt å få en avklaring, selv om det ikke er en garanti for at det går bra videre. Ville vært godt å få vite at so far - so good Samtidig må jeg vel bare innse først som sist at hele dette prosjektet er noe jeg ikke har kontroll over, på noe som helst vis. Man må bare ta ting som det kommer, og håpe på at det går bra Oops, ikke meningen å kuppe boken din MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 16. desember 2010 Pandatjej! Så koselig med lang hilsen! Har mye av de tankene jeg og.. Føler meg litt hysterisk innimellom Samtidig må jeg vel bare innse først som sist at hele dette prosjektet er noe jeg ikke har kontroll over, på noe som helst vis. Man må bare ta ting som det kommer, og håpe på at det går bra Veldig enig!! Det var en god måte å si det på! Er ikke noe vi kan gjøre fra eller til, annet enn å forholde oss til kostholdsråd etc. Man har ingen garantier, verken nå elelr senere.. Og det går jo stort sett bra, hos de aller, aller fleste! ...samtidig hadde det vært godt med en liten bekreftelse på at alt er bra Hadde egentlig hold tå få høre hjertelyden, må jo ikke ha en UL.. Har bestemt meg for å ikke ta turen innom juli/august-tråden på en stund, blir så redd.. Holder meg i dagbøkene isteden jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. desember 2010 #532 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei Monthe Jeg var innom her i går jeg å skrev et lengre innlegg basert på Pandatjei sitt innlegg. Men pga fatal errror på KG så fikk jeg ikke lagt inn en shit Jo, det med å ikke ha kontroll med dette prosjektet. jordmor jeg var hos i går, sa nettopp det. At det værste kan skje, når som helst - nå eller 2 uker, eller om 2 år. Det å være gravid og bli mamma handler i grunn om å miste litt kontrollen og lære seg å takle alle bekymringene som oppstår Og det klarer vi, gjør vi ikke? Jeg var forresten innom starten av boken din, og så du har rhesus minus. Det har jeg også.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 17. desember 2010 #533 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei hei Tok meg en tur innom deg jeg og, har ikke vært her før Aner ikke åssen jeg kan ha hoppet over deg men... 12 uker Denne gangen SKAL det gå bra Blir koselig å følge deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei Monthe :sol Jeg var innom her i går jeg å skrev et lengre innlegg basert på Pandatjei sitt innlegg. Men pga fatal errror på KG så fikk jeg ikke lagt inn en shit Jo, det med å ikke ha kontroll med dette prosjektet. jordmor jeg var hos i går, sa nettopp det. At det værste kan skje, når som helst - nå eller 2 uker, eller om 2 år. Det å være gravid og bli mamma handler i grunn om å miste litt kontrollen og lære seg å takle alle bekymringene som oppstår Og det klarer vi, gjør vi ikke? Jeg var forresten innom starten av boken din, og så du har rhesus minus. Det har jeg også.... :sjenert Ja, hva skjedde med KG i går?? Ja, det er nok en god måte å si det på.. Må nok bare innse at jeg ikke kan kontrollere dette.. selv om jeg så gjerne vil Hva med mannen, er han rhesus + ? Det ser ut som om det med de aller, aller fleste går bra mtp rhesusimmunisering, får satse på at vi er en av de også Line. Og man blir jo bra fulgt opp Hei hei Tok meg en tur innom deg jeg og, har ikke vært her før :sjener Aner ikke åssen jeg kan ha hoppet over deg men... 12 uker Denne gangen SKAL det gå bra Blir koselig å følge deg videre! :klemmer Heii Kan ikke skjønne hvordan du har oversett meg!! Koselig at du tar turen innom ----------- Ringte til legen i dag, og får en tidlig UL!! Håper på å kunne fortelle dere at jeg har sett et lite vidunder av en baby etter klokken 09.30 på mandag! :rødme: Ooog, etter det skal jeg innse at dette er utenfor min kontroll, holde meg unna skumle-tråder på nett, og bare nyte!!! Har vært i ganske bra form i dag, så har fått gjort noen ærender. Henta pakke fra feelunique med noen deilige shampoer, og så hadde de merka verdien til 165 istedenfor 230 så jeg slapp moms Har handlet til julebkaing i morgen. Ooog, min vakre, nye mobil min har kommet, står til lading i dette øyeblikk God helg alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #535 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei Monthe :sol Jeg var innom her i går jeg å skrev et lengre innlegg basert på Pandatjei sitt innlegg. Men pga fatal errror på KG så fikk jeg ikke lagt inn en shit Jo, det med å ikke ha kontroll med dette prosjektet. jordmor jeg var hos i går, sa nettopp det. At det værste kan skje, når som helst - nå eller 2 uker, eller om 2 år. Det å være gravid og bli mamma handler i grunn om å miste litt kontrollen og lære seg å takle alle bekymringene som oppstår Og det klarer vi, gjør vi ikke? Jeg var forresten innom starten av boken din, og så du har rhesus minus. Det har jeg også.... :sjenert Ja, hva skjedde med KG i går?? Ja, det er nok en god måte å si det på.. Må nok bare innse at jeg ikke kan kontrollere dette.. selv om jeg så gjerne vil Hva med mannen, er han rhesus + ? Det ser ut som om det med de aller, aller fleste går bra mtp rhesusimmunisering, får satse på at vi er en av de også Line. Og man blir jo bra fulgt opp Hei hei Tok meg en tur innom deg jeg og, har ikke vært her før :sjener Aner ikke åssen jeg kan ha hoppet over deg men... 12 uker Denne gangen SKAL det gå bra Blir koselig å følge deg videre! :klemmer Heii Kan ikke skjønne hvordan du har oversett meg!! Koselig at du tar turen innom ----------- Ringte til legen i dag, og får en tidlig UL!! Håper på å kunne fortelle dere at jeg har sett et lite vidunder av en baby etter klokken 09.30 på mandag! :rødme: Ooog, etter det skal jeg innse at dette er utenfor min kontroll, holde meg unna skumle-tråder på nett, og bare nyte!!! Har vært i ganske bra form i dag, så har fått gjort noen ærender. Henta pakke fra feelunique med noen deilige shampoer, og så hadde de merka verdien til 165 istedenfor 230 så jeg slapp moms Har handlet til julebkaing i morgen. Ooog, min vakre, nye mobil min har kommet, står til lading i dette øyeblikk God helg alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. desember 2010 #536 Del Skrevet 17. desember 2010 God helg til deg Bare mye morsomt å se frem til for deg nå; ny mobil , UL , jul og etter hvert en voksende mage og små spark innenfra Livet må jo bare være herlig da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) God helg til deg Bare mye morsomt å se frem til for deg nå; ny mobil , UL , jul og etter hvert en voksende mage og små spark innenfra Livet må jo bare være herlig da?! Livet er ganske herlig ja :rødme: Grugleder meg litt til UL`en, er jo litt nervøs.. Men satser på at det går bra, og at jeg klarer å slappe av etter det! Og isåfall så er det ikke sååå lenge til magen begynner å vokse og jeg kan kjenne bevegelser! :rødme: Spennende tider hos deg og nå Ripsy! God helg Endret 17. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. desember 2010 #538 Del Skrevet 18. desember 2010 Gleder meg til mandag:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 #539 Del Skrevet 18. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #540 Del Skrevet 18. desember 2010 Gleder meg til mandag:D Jeg òg!! tror jeg... :strix: -------- :strix: 12 uker :strix: Tenk, 12 fullgåtte uker allerede!!! Etter UL`en på mandag er det bare å glede seg!! Rolig start på dagen her.. Tror de blir innedag i dag, med litt rydding i skap og skuffer. Skal prøve meg på å bake småkjeksets brownimuffins senere, hvis kvalmen gir seg GOD LØRDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå