dillyduzit Skrevet 22. april 2014 #1961 Del Skrevet 22. april 2014 Herreguuud! Oppkjøring om en uke! Jeg er så redd for å bli så nervøs at hjernen kollapser! Sensorene er ikke skumle! De er helt normale mennesker som skal se at du kan kjøre. Kjørelærer hadde nok ikke satt deg opp med mindre du er helt klar Som pappa pleier å si: Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så redde for oss, vi er jo helt normale mennesker. Han er sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lech Skrevet 22. april 2014 #1962 Del Skrevet 22. april 2014 Noen her som har hatt oppkjøring i Tønsberg som vil fortelle litt? Hvor dere kjørte og hvordan sensor var ogsånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 22. april 2014 #1963 Del Skrevet 22. april 2014 Oppkjøring om en måned! ! Gleder meg masse . Håper jeg består. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. april 2014 #1964 Del Skrevet 24. april 2014 Begynner ENDELIG å nærme seg oppkjøring for meg også! Har ikke fått noen dato enda men kjørelæreren sa jeg vil være klar i juli/aug ca (har lang ferie før det). Når det gjelder oppkjøring er det sånn at eleven skal finne en rute selv å kjøre? Jeg eier ikke stedsans, så hvis jeg blir bedt om å kjøre til f.eks Rælingen blir jeg stressa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1965 Del Skrevet 24. april 2014 Begynner ENDELIG å nærme seg oppkjøring for meg også! Har ikke fått noen dato enda men kjørelæreren sa jeg vil være klar i juli/aug ca (har lang ferie før det). Når det gjelder oppkjøring er det sånn at eleven skal finne en rute selv å kjøre? Jeg eier ikke stedsans, så hvis jeg blir bedt om å kjøre til f.eks Rælingen blir jeg stressa.. Nei de trekker en rute for deg. Så setter du deg i bilen, og sensoren sier hvor du skal kjøre. Ala: Kjør E16 mot *navn på stedet*. Så kjører du, og han kan si; kjør til høyre når du ser et skilt mot *navn på stedet* ..... Om du kjører feil, så ber han deg om å snu. Underveis kan han gjerne si at nå skal du inn til venstre, så skal du rygge helt til enden av veien. Eller at du skal lukeparkere mellom to biler. Anonymous poster hash: a5df1...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. april 2014 #1966 Del Skrevet 24. april 2014 Nei de trekker en rute for deg. Så setter du deg i bilen, og sensoren sier hvor du skal kjøre. Ala: Kjør E16 mot *navn på stedet*. Så kjører du, og han kan si; kjør til høyre når du ser et skilt mot *navn på stedet* ..... Om du kjører feil, så ber han deg om å snu. Underveis kan han gjerne si at nå skal du inn til venstre, så skal du rygge helt til enden av veien. Eller at du skal lukeparkere mellom to biler. Anonymous poster hash: a5df1...678 Bra det da! Jeg må uansett bli flinkere til å lese kart kjenner jeg Er det flere som sliter med å kjøre på motorvei? Altså, jeg sliter ikke med selve kjøringen, men merker jeg blir mer vinglete på veien enn når jeg kjører i byen. Syns også dette med å ta korte kjappe blikk er vanskelig på et påkjøringsfelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 24. april 2014 #1967 Del Skrevet 24. april 2014 Bra det da! Jeg må uansett bli flinkere til å lese kart kjenner jeg Er det flere som sliter med å kjøre på motorvei? Altså, jeg sliter ikke med selve kjøringen, men merker jeg blir mer vinglete på veien enn når jeg kjører i byen. Syns også dette med å ta korte kjappe blikk er vanskelig på et påkjøringsfelt. Oh yessda, motorvei for meg er ikke morsomt. Til områder som Drammen sliter jeg skikkelig mot Oslo, null problem. Hvorfor? Vet ikke. Men jeg føler også at jeg vingler, men tenker du på det, gjør du det og. Se langt nok fram så slipper du det problemet. På påkjøringsfelt kan det være iddeelt (dersom det er mulighet) å se på selve motorveien litt før du svinger inn på rampa. Bruk speil og kast et kort blikk (ikke beveg hodet mye) til høyre/venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 27. april 2014 #1968 Del Skrevet 27. april 2014 Uff. Nå har det plutselig gått opp for meg at jeg snart har oppkjøring. jeg har vært kjempe rolig, men så fikk jeg mld fra kjørelærer om at jeg skulle møte han et annet sted enn avtalt (avsolutt ikke krise). Dette førte til panikk og jeg er sikker på at hjertet snart kommer til få overbelastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1969 Del Skrevet 27. april 2014 Herreguud, 2 dager til oppkjøring!!!!!!!!!! panikk!!! Jeg MÅ klare det. jeg kjører bra og har ingenting som er dårlig med kjøringen min nå sier kjørelærer og det føler jeg selv også. men er så nervøs fordi jeg vil dette så inderlig og da er det krise hvis jeg strker. for jeg trenger lappen nå med engang pga jobb også. Anonymous poster hash: 57211...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 28. april 2014 #1970 Del Skrevet 28. april 2014 Bestått! 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1971 Del Skrevet 28. april 2014 Bestått! 😃 Gratulerer Anonymous poster hash: f0441...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babi Skrevet 28. april 2014 #1972 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg er 28 og har enda ikke fått fortsette på kjøreopplæringen jeg tok en pause fra da jeg ble gravid, så du er ikke alene! Men her setter økonomien en stopper... Håper likevel å kunne klare det på et tidspunkt. Først tar mannen lappen (og han er over 30!) så er det min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1973 Del Skrevet 28. april 2014 Bestått! Grattis. Hvordan er følelsen? bedre enn sex? Anonymous poster hash: 691a4...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 28. april 2014 #1974 Del Skrevet 28. april 2014 Bestått! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 28. april 2014 #1975 Del Skrevet 28. april 2014 Grattis. Hvordan er følelsen? bedre enn sex? Anonymous poster hash: 691a4...f0b Akuratt nå føles det ganske uvirkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 28. april 2014 #1976 Del Skrevet 28. april 2014 Gratulerer Anonymous poster hash: f0441...287 Gratulerer Grattis. Hvordan er følelsen? bedre enn sex? Anonymous poster hash: 691a4...f0b Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lech Skrevet 28. april 2014 #1977 Del Skrevet 28. april 2014 Tok teorien i dag. Én feil! Er så glad! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 28. april 2014 #1978 Del Skrevet 28. april 2014 Tok teorien i dag. Én feil! :) Er så glad! :D Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1979 Del Skrevet 28. april 2014 Hm kjørelæreren min mener jeg burde ha 2 dobbelt-timer i uken, men det har jeg bare ikke råd til.. Betaler allerede nesten 2000 kr i mnd til kjøretimer. Pengesluk det her altså. Anonymous poster hash: 804c8...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 28. april 2014 #1980 Del Skrevet 28. april 2014 Hm kjørelæreren min mener jeg burde ha 2 dobbelt-timer i uken, men det har jeg bare ikke råd til.. Betaler allerede nesten 2000 kr i mnd til kjøretimer. Pengesluk det her altså. Anonymous poster hash: 804c8...09c Jeg synes at dobbeltimer var utrolig greit, og hadde nesten bare det, annet enn de siste gangene før oppkjøring, da hadde jeg et par-tre enkeltimer for å hole det "varmt". Tok meg 4 mnd fra jeg startet å kjøre, til jeg fikk lappen, og tror jeg til sammen for alt betalte 25 000 kr. Det ER dyrt, men da synes jeg det er lurt å bruke pengene fornuftig. Jeg hadde en dobbeltime i uken, i to-tre måneder kanskje, og bare det kom på rundt 15000. Men for meg, var det en god måte å gjøre det på. Dyr, ja, huff, men nå er jeg ferdig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå