Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

I dag var ei stri tørn med å få lagt M! Starta kveldsstellet kl 19, og så ga eg pupp og han var jo trøtt, virka det ut som.. Men sovne? Nei.. Eg byssa, kosa, sang, låg saman med han, ga han enda meir mat, lot han ligge åleine etc etc. Men ingenting funka før no kl 20.30. Då sovna han endeleg etter litt byssing og litt kos i armkroken. Då var han sikkert kjempetrøtt og sliten.

Skal tru om det kan ha noko med tidspunktet for siste grautmåltid? Han fekk ca kl 18, kan det vere for seint kanskje. Eg syns å hugse at nettene vart rotete då eg gav han det då i begynnelsen. Kanskje eg bør gi litt tidlegare, i 16.30-17-tida. Dei siste dagane har han fått når vi et middag i 18-tida. Kanskje han får masse energi som gjer at når han blir trøtt så får han ikkje ro på seg? Eg veit ikkje..eg må berre teste ut.. For det er slitsomt både for meg og han at kveldane blir slik, og dei har vore slik dei siste dagane.

Mannen kjem heim no i halv ti-tida. Det vart lenge overtid. Og så er eg kjeeeempesvolten, for eg har ikkje ete på lenge. Eg åt 3 skiver til frukost (8-tida), 4 Vestlandslefser (godtesjuk ja.. :sjenert: ) i 12.30-tida og det var det.. Pluss eit par glas O'boy. Eg tenkte jo at mannen skulle komme heim til vanleg tid, og så plutseleg vart det litt overtid, men eg tenkte han kom heim kanskje i sju-tida..og så måtte eg legge M, og så er klokka plutseleg 21. Men vi skal ha middag når han kjem heim no da, så eg skal halde ut i 20 minutt til ;) Men eg må bli flinkare til å ete dei måltida eg skal ha :)

Mannen skal ikkje jobbe i helga, så det blir lite pc-tid på meg då, så då må alle ha ei god helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tar det også tid om kveldene nå... Klokka blir ofte mellom 21 og 22. Så opptil 3 timer leggekamp om kveldene er blitt standard siste uka. Tenner og vaksine gjør ikke akkurat at knøttet blir avslappet og klarer å finne søvnen.. Får håpe det snart går tilbake til "det gamle" - men enn så lenge får jeg bare holde ut :)

Jeg er ikke bestandig like flink til å spise jeg heller... :sjenert: går ofte så lenge at det rumler skikkelig når vi skal spise middag. Bare tull av meg og ikke ta meg tid, men det er så enkelt å "skal bare" og vips så er det gått aaaltfor lang tid.

Ha en god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar det også tid om kveldene nå... Klokka blir ofte mellom 21 og 22. Så opptil 3 timer leggekamp om kveldene er blitt standard siste uka. Tenner og vaksine gjør ikke akkurat at knøttet blir avslappet og klarer å finne søvnen.. Får håpe det snart går tilbake til "det gamle" - men enn så lenge får jeg bare holde ut :)

Jeg er ikke bestandig like flink til å spise jeg heller... :sjenert: går ofte så lenge at det rumler skikkelig når vi skal spise middag. Bare tull av meg og ikke ta meg tid, men det er så enkelt å "skal bare" og vips så er det gått aaaltfor lang tid.

Ha en god helg! :klemmer:

Kjedeleg at han reagerte sånn på vaksine da :( M reagerte heldigvis ikkje noko særleg, det er eg glad for. Det er så slitsomt når kveldane går med til byssing og legging! :sukk: Då er det jammen viktig å huske dei gode kveldane!

Eg må nok skjerpe meg med måltida ja. Frukost kl 9, mat kl 12.30 og middag kl 21.30 er liiitt for sjeldan for min del ;) (Og så er det humøret det kan gå utover da :sjenert: )

Håper du har fått ei god helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutseleg har M hatt to supergode kveldar! Han sovna innan 10 minutt både i går og i kveld! :hoppendeglad: Det er innmari deilig :jepp: Og i natt våkna han berre to gongar, ca 1.45 (då dreiv han og tulla og sovna ikkje heilt igjen før i 2.30-tida) og 4.30. Eg trudde det vart morgon 4.30, men HURRA, han sov heilt til 7.30!! Åååååh, det var så deilig! Og så snilt av gullet mitt å gi oss ein god og lang morgon! :)

I dag har vi vore i byen og kjøpt oss ny dobbeltseng :) Den vi har no er heilt utslitt, så det skal bli godt med ny seng :jepp: Den kjem på torsdag :) Fekk også klipt meg hos søstra mi (ho er frisør), medan mannen trilla M. Godt med litt åleinetid og velværetid hos frisøren :)

Var også i selskap i dag, hos niesa vår (som forøvrig er eit halvt år eldre enn meg :fnise: ), og M vart heilt utslitt til slutt. Så no søv han så godt i senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det har løstnet litt!! Får håpe det fortsetter! Her løsnet det også av seg selv etter hvert, men det er ikke helt perfekt enda. Vi kan for eksempel ha tre kvelder på rad hvor han ikke er i seng før åtte, også kommer det to-tre-fire kvelder hvor han sovner helt selv. Har ikke funnet ut hva som gjør at det går bra eller ikke. :)

Kos deg resten av kvelden! :jepp: O sovnet også fort etter inntrykksfull dag, så det er jo kos. Bortsett fra at jeg sitter her og har lyst på noe godt, men var så fornufitg at jeg ikke tok med meg resten av kaka for jeg ikke ville proppe meg full.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det har løstnet litt!! Får håpe det fortsetter! Her løsnet det også av seg selv etter hvert, men det er ikke helt perfekt enda. Vi kan for eksempel ha tre kvelder på rad hvor han ikke er i seng før åtte, også kommer det to-tre-fire kvelder hvor han sovner helt selv. Har ikke funnet ut hva som gjør at det går bra eller ikke. :)

Kos deg resten av kvelden! :jepp: O sovnet også fort etter inntrykksfull dag, så det er jo kos. Bortsett fra at jeg sitter her og har lyst på noe godt, men var så fornufitg at jeg ikke tok med meg resten av kaka for jeg ikke ville proppe meg full.. :fnise:

Eg tør ikkje håpe på at det er ein trend som fortsetter, men det har vore utruleg deilig desse to dagane :jepp: Det er så stor forskjell på 10 minutt uten stress og 1,5 time med kaving! Eg har ein teori om at viss han får grautmåltidet for seint så går det galt, og viss vi leiker for mykje like før han skal legge seg så går det galt. Då blir han oppøst, så vi må prøve å roe ned før leggetid :) Men det er berre teoriar ;) Det kan like gjerne vere tilfeldigheter :)

Oreokake er godt å ha når ein vil ha noko godt :) Du var veldig fornuftig som ikkje tok med deg heim, eg seier alltid ja takk når folk spør om eg vil ha med kake heim :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går då vi skulle legge oss (ca kl 24) måtte eg pumpe meg, det har eg ikkje gjort på mange mnd! Men den eine puppen var blitt både hard og litt øm, for det var lenge sidan den vart tømt. Eg gløymde nemlig av rekkefølga, og tok same puppen to gonger på rad, sånn at den andre puppen ikkje vart brukt. Og natta før våkna eg med stooor våt flekk på lakenet pga lekkasje, så eg ville unngå det :fnise: Så då pumpa eg, massemasse, eg stoppa på 250 ml :) (Ok, kanskje ikkje massemasse, men det kom så fort i begynnelsen! Fylte ei lita flaske på null komma niks!) :)

Og akkurat då eg var ferdig å pumpe så våkna M! Typisk :fnise: Men då fekk han av den upumpa puppen :)

M våkna altså i ett-tida og i fem-tida, og så var det morgon 6.30 :) Då tok mannen han, slik eg fekk 1,5 time ekstra søvn, det gjorde godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn rotete natt i natt. M sovna som ein draum, tok berre 10 minutt! (Åh, så deilig om det alltid var slik!) Sov til ca 22.30 og fekk mat då. Og så våkna han i 1-tida og i 3-tida før det var morgon kl 5. Fekk mat og låg litt i senga mellom oss, og så tok mannen han med seg på stova i 5.30-tida, slik eg fekk sove til 6.30. Då var det tid for 1. lur, og vi sov saman til ca 8.30 :) Mange oppvåkninger + ein mann som snorker noko så inni granskauen gjer at søvnen ikkje blir så bra.

Har gått trilletur i dag, brukte 56 minutt i dag :tommelsmil: Mykje nordavind, men ellers var det godt å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på deg som må plages med mann som snorker sånn. Vet hvordan det er, og tror jeg hadde blitt sprø hvis det var kombinert med babytid.. :klemmer:

Flott med trilletur! Jeg skal også ut snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på deg som må plages med mann som snorker sånn. Vet hvordan det er, og tror jeg hadde blitt sprø hvis det var kombinert med babytid.. :klemmer:

Flott med trilletur! Jeg skal også ut snart. :)

Jaaaa, det er litt slitsomt.. Og så kan han bli litt irritert viss eg dultar for mykje i han.. Blir irritert på meg som dultar og på seg sjølv som snorkar :gjeiper: Eg sov med øyrepropper fram til fødselen, eg kan nesten ikkje gjere det no pga M.. :)

Kos deg på trilletur! :klemmer:

------------------

No sover M siste luren sin, håper han sover i minst 1 time. Det er liksom pusterommet mitt dette her.. :gjeiper: 1. luren sover jo eg saman med han som oftast. 2. luren er medan vi er på trilletur..så 3. luren er det berre meg og det eg måtte finne på :) Skal bestille takkekort for fødselen og dåpen (haha, LITT treige ja! :gjeiper: ) og så håper eg eg rekk å strikke litt :) Har begynt på andre buksebeinet på buksa til M no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui, då er takkekorta i det minste bestilt! :tommelsmil: Blir litt dyrt, menmen :) Tenkte å framkalle ein del bilete av den 6 første månadane til M, men eg har så mange bilete å gå gjennom at det kunne eg ikkje gjere no :) Har eit album med plass til 200 bilete..tenkte å ha albumet over eitt år..då blir det ca 16 bilete pr månad..men det blir litt lite, trur eg.. Kanskje eg kan kjøpe eitt til og ha eitt pr halvår? Eg har jo så utruleg mange bilete av gullet vårt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui, då er takkekorta i det minste bestilt! :tommelsmil: Blir litt dyrt, menmen :) Tenkte å framkalle ein del bilete av den 6 første månadane til M, men eg har så mange bilete å gå gjennom at det kunne eg ikkje gjere no :) Har eit album med plass til 200 bilete..tenkte å ha albumet over eitt år..då blir det ca 16 bilete pr månad..men det blir litt lite, trur eg.. Kanskje eg kan kjøpe eitt til og ha eitt pr halvår? Eg har jo så utruleg mange bilete av gullet vårt! :)

Alt for lite her i alle fall. Har framkalt 260 bilder tror jeg, og det var bare for de 4,5 første månedene!! Eller kanskje så mye som fem da. Jeg er altså på utkikk etter et større album, men finner ikke!! De solgte noen perfekte, billige album på nille før, men ikke nå lenger tydligvis..Så jakten forsetter.. ;)

Men det skal vel sies at kameraet er ikke i bruk like ofte som før lenger. De forandrer seg jo noe voldsomt når de er så små, pluss at det har jo vært både jul og dåp det første halvåret, så jeg tror ikke det blir 250-300 bilder til som framkalles innen han er ett år.. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite her i alle fall. Har framkalt 260 bilder tror jeg, og det var bare for de 4,5 første månedene!! Eller kanskje så mye som fem da. Jeg er altså på utkikk etter et større album, men finner ikke!! De solgte noen perfekte, billige album på nille før, men ikke nå lenger tydligvis..Så jakten forsetter.. ;)

Men det skal vel sies at kameraet er ikke i bruk like ofte som før lenger. De forandrer seg jo noe voldsomt når de er så små, pluss at det har jo vært både jul og dåp det første halvåret, så jeg tror ikke det blir 250-300 bilder til som framkalles innen han er ett år.. :)

Ja, eg har sikkert tusenvis av bilete av han :fnise: I alle fall mange hundre, og spesielt då han var nyfødd og dei første månadane :) Men eg prøver å ta bilete ganske ofte no også, så det blir ein heise vanskeleg jobb å velge ut til album :) Eit alternativ er jo også fotobok da, men no har vi jo fått eit album i dåpsgåve, så dit må jo dei finaste bileta :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsom natt i natt.. Var litt vanskeleg å få lagt M, mest sannsynleg pga at siste luren vart så sein..eg måtte vekke han kl 17, då hadde han sove i over 2 timar! Eg trur eg må ha 16.30 som ei absolutt siste grense..

Holdt på lenge for å få han til å sove, både kos, byssing, sang, ligge stille etc. Til slutt sovna han i armkroken min medan vi låg på senga, ca 20.30. Så sov han ei stund før han våkna i 22-tida, og i 23.30-tida. Og i 1-tida og kl 4. Klokka 4 var eg sikker på han kom til å våkne for dagen, for huset var bada i oransj gull pga soloppgongen, og det lyste inn på soverommet vårt der eg sat og amma. Heldigvis vart han såpass døsig at han sovna då eg la han innatt på hans rom, og då sov han faktisk heilt til 7.10, og det var skikkeleg deilig :) Eg var på ingen måte utkvilt, sidan eg hadde fått så mykje avbrutt søvn, og sidan mannen min snorkar.

Vi held jo på å prøver å ta av oss nokre kilo, og han sa at når han når målvekta og viss han då framleis snorker så skal han ta snorkeoperasjon :tommelsmil: Det blir godt ;)

Gjekk trilletur i stad, ikkje den vanlege ruta, men innom butikken. Gjekk i 70 minutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg spent på korleis kvelden og legginga blir, for det blir ikkje tid til fleire lurar i dag.. Så då må han vere oppe frå 14.15 til leggetid. Får sjå om han kanskje må begynne kveldsstellet litt tidlegare i dag :)

Han sov utruleg nok over 2 timar i stad! :daane:

No må vi stad og bytte bæsjebleie, han skal alltid bæsje midt under måltidet :fnise: Plutseleg gaper han ikkje opp for skeia meir og får DET konsentrerte uttrykket i ansiktet..då veit eg kva som kjem ;) Han har i alle fall begynt å ete middag no da, det er bra! :)

Om to veker skal vi til Trondheim på Ikea :) Skal kjøpe inn ein del bokhyller til biblioteket vårt, pluss heilt sikkert noko anna stæsj ;) Fann sånn Coop Hotellkupp, så to netter med frukost for 1498, det var ikkje så gale! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja, det tok berre 15 minutt med pupp så sov han som ein stein :hoppendeglad: La han inn på sitt eige rom :) (Han har hatt eit par tilfelle den siste veka der han har begynt å krype rundt i dobbeltsenga når han våkna frå luren sin.., skummelt!) Håper natta blir betre enn i går.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg jubla nok litt for tidleg i går ;) Det vart ein rotete kveld og natt. Han våkna like etter at eg hadde posta innlegget, og då tok det både pupp, kos, byssing og kos igjen før han sovna. Tok ikkje sånn kjeeeempelang tid, men litt. Han sovna i armkroken min medan vi låg på senga, og så bar eg han innatt på rommet sitt.

Og så våkna han i 23-tida, 1-tida og kl 4. Og no er det andre natta på rad det var litt styr kl 4. Han grein og ville ikkje ta puppen, så eg måtte gå litt rundt med han og roe han ned. Til slutt tok han puppen og falt i lett søvn ca 4.45. La han innatt på rommet sitt, og han makka litt fram mot halv seks, då sovna han skikkeleg. Og då sov han til 7.25. Mannen fekk ikkje eingong låse døra då han stakk på jobb (6.40) for eg var redd låsesmellet skulle våkne M :fnise:

Var på trilletur i dag, brukte 55 minutt :) Ein del vind, men M sov som ein stein nesten heile turen, kanskje ca 45 minutt. No ligg han og tek sin andre lur for dagen, og eg håper det blir ein lang lur, i alle fall til klokka 15! Var litt styr å få han til å ta puppen no også, liknande slik som i natt.. Krysse fingrane for ein god lur :)

I morgon kjem den nye senga vår! :hoppe: Har rydda ut litt frå soverommet, men mannen min må ha heimekontor i morgon slik at vi kan få ut den gamle senga før den nye kjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, dette vart jo ein veldig god lur! :fnise: Han sovna kl 13.30 ca, våkna 14.45, fekk pupp, og så sovna han igjen i armkroken min og då sov eg like godt saman med han..våkna no ca kl 16.30 ;) Det var jo litt deilig da! Og så håper eg at søvn verkeleg avler søvn, for då skal jo vi få oss ei kjempefin natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha litt lange dupper av og til! :jepp: iallefall når man ikke er vant til det.. Knøttet sover skjelden/aldri over 1 time om gangen på dagtid. Ofte mellom 20-45 minutt. Og dagen etter han fikk sprøyte hadde han feber, var kjempeslapp og sov 4 timer! I strekk! Men da ble jeg nesten nervøs, lurte på om han lå i koma eller hva han gjorde - så jeg fikk jo ikke slappa av :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha litt lange dupper av og til! :jepp: iallefall når man ikke er vant til det.. Knøttet sover skjelden/aldri over 1 time om gangen på dagtid. Ofte mellom 20-45 minutt. Og dagen etter han fikk sprøyte hadde han feber, var kjempeslapp og sov 4 timer! I strekk! Men da ble jeg nesten nervøs, lurte på om han lå i koma eller hva han gjorde - så jeg fikk jo ikke slappa av :gjeiper:

4 timar ja, det var jo litt! Då hadde eg også blitt nervøs :gjeiper: Når det bikker 1 time blir eg litt sånn "kva skal eg finne på no?", for eg er sikker på at med ein gong eg sett meg ned for å f.eks. strikke, så våkner han ;) Men det var jammen godt å sove litt saman med han i stad :jepp:

--------------

Sidan vi våkna såpass seint i stad, tok vi kveldsstellet litt seinare..mannen fekk i oppgåve å slite ut M :fnise: Håper legginga går ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...