Gå til innhold

En ny start, med nye muligheten :-)


tette-nette

Anbefalte innlegg

weeeeee...

Her tusler det ikke..

R ringer meg på vei på date nå.. Kjempe kuuult eller ikke..

Er så frktelig glad i han :tristbla:

Vekten står stille for tiden desverre.. men men.. Litt mindre trening pga ryggen har gått seg vrang..

Positiv som alltid her merker jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en flott dag eller ikke..

Føler meg alene for tiden.. Savner venner, savner R er bare fryktelig ensom.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Positivt å være trøtt og sliten så tidlig i uka? Huff a mei..

Ha en flott dag allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er herlig og drukne sorgene sine i. Er ett år siden R dumpet meg nå.. Klarer ikke å komme over han.. Sitter her litt knust for han har funnet ei utrolig søt og herlig jente..

Han fortjener det beste, det gjør han for han er sinnsyk bra mann...

Derfor han har blitt min aller beste venn også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad på R sine vegne. Daten hans i helgen varte helt til nå og dette var andre daten.. Han har tydligvis funnet ei veldig bra dame og det fortjener han så utrolig.. Tro ikke at jeg mener noe annet for han fortjener det aller beste og jeg blir så utrolig glad når jeg hører at han har det så bra..

Ellers kjenner jeg at hadde godt trengt en flaske vin idag også.. Ting var så mye bedre med litt alkohol innabords :flau:

Håper at en gang så er det noen som blir glad i meg og vil ha meg.. Håper håper.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan bli veldig enklere med litt alkohol, men det er ingen ideell løsning i lengden!

Selvfølgelig finner du en som blir glad i deg før eller siden, det må du ikke gi opp! Det finnen noen for oss alle pleier jeg og si ;)

I mellomtiden får du bare gjøre det beste ut av det, kos deg alene, være med venner, eventuelt få nye venner. Det beste er å komme seg ut og være sammen med noen andre, for da får man tenkt på noe andre enn alle de vanskelige tankene som kommer når man er hjemme alene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute med r igår å spiste shushi.. Han pratet litt om hun nye og at hun kommer til han i helgen.

Godt å se han så lykkelig, han fortjener det så utrolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg delevis avtalt meg en gåtur med en jeg prater med på nettet.. Kan ikke d rive å bure meg inne for alltid..

Igår etter jobb hadde jeg med de tre eldste tante.barna på kino og ut å spise.. Det var utrolig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew snart helg..

Tøff uke og jeg savner vennene mine.. Er ikke så lett å ikke bure meg inne når det aldri passer for venner å være med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal jeg på date.. Er ikke min type i det hele tatt, men tenker jeg blir ikke klar til å date hvis jeg bare sitter hjemme å drukner mine sorger iforhold til r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R og "daten" som er vel blitt kjæresten jobber med å flytte sammen.. Er så flott for han at han har funnet ett så bra menneske som han vil dele hverdagen sin med.. Unner han virkelig dette..

Ellers har bestevennen min kommet en tur hjem fra Tromsø på vinterferie.. Hadde besøk av han idag.. Vi fikk grått litt begge to og tatt vare på hverandre.. Det var veldig godt..

Ellers sitter jeg med oppgaver nå.. bedre å gjøre nå og heller sove lengre på fredag.. for får uansett ikke sove nå siden tankene mine er hos r :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siste uken har vært artig..

På søndag var jeg på date med en jeg har truffet på nett.. Vi gikk tur i over 2 timer og endte opp å ta en kaffe på en cafe.. Satt og pratet litt og diskuterte litt.. V eldig koselig.. Vi bestemte for å møtes igjen på mandag.. Den daten derimot.. Startet med at jeg lagde mat ogf vi koste oss med film.. Etter det satt vi å pratet.. Endte opp med å diskutere i 6 timer. Har aldri vært så sint etter en date noen sinne... Liker å diskutere, men det å diskutere hva han tenker om jobben min hva jeg utdanner meg til og hva jeg tror om mennesker.. For meg blir det feil.. Trenger ikke å være enig om alt, men det grunnleggende er jo viktig del å være enig i..

Nå er jeg på hytta med nest minste niesen.. Prøver å komme over R.. Han og dama har det veldig bra og det fortjener han..

Savner R og skulle ønske jeg hadde hatt flere venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiden flyyr..

Prøver så godt jeg kan å ha ting å gjøre til enhver tid og det hjelper.

Ellers har jeg tatt meg til mot å sjekke ryggen min.. Kraftlig låsning i korsryggen og masse knekking.. weeee... Litt øm i ryggen med to behandlinger på rad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt lei meg når jeg inviterer venninner ut og de avlyser i siste liten.. Skulle ønske man ikke brøy seg men vannskelig å ikke gjøre det desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...