Gå til innhold

En ny start, med nye muligheten :-)


tette-nette

Anbefalte innlegg

Kvalm, trøtt, stressa.. Eksamen er gøy..

Fått oppgaven vi skal snakke om på torsdag..

Dere har med dere en barnehagegruppe 3-6 år.

Finn et eller flere steder nær brygga som dere synes passer for bruk til

rytmikk og danse aktiviteter og foreslå et didaktisk opplegg med aktiviteter dere kan gjøre her. Vurder også hvordan aktivitetene kan inspirere til videre bruk i barnehagen.

Drøft påstanden:

”Jenter er mest opptatt av rytmiske aktiviteter og dans.”

Jippi ai o.. dette kan bli spennende.. Føler denne går bra.. men føler jeg har glemt nesten alt.. AAAA.. Forferdelig!!!!!!!!!!!!!

Og på toppen av det hele får jeg ikke R ut av hodet mitt :(

Savner han så forrferdelig.. skulle bare ønske han var her holdt rundt meg og sa det kom til å gå bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette var ikke noe koselig å lese... Håper det går bra med deg og at du klarer å fokusere litt på eksamen også, jeg sender deg en god :klemmer:

Og husk: det ordner seg alltid for snille piker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Fikk A på første eksamen

Nå er det champagne i solen før lesing til eksamen jeg skal ha på torsdag. Den er vannskeligere enn den jeg hadde nå.. Men klarer forhåpentligvis å stå :)

GOD HELG :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh

Leser og leser og gjør meg selv bare mer og mer forvirret..

Så nå er det litt pause med kg og skrive meny for ferietur med søstern og barna hennes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen ferdig :) Avsluttet med en c i norsk og jeg er kjempe fornøyd!

Skal feire med zuma og pttime nå.. " timer trening er deilig etter nesten treningsfri i 3 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er godt å være ferdig :jepp:

Blir nok godt å komme i gang med treningen igjen etter 3 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs... Sliiiiiiiiiiten og trøtt..

Jobber dobbelt hver dag nå... Dagen i barnehagen og kvelden på mac..

Blir så kjapt trist når jeg er sliten.. Hivd i meg masse is nå og grått fordi lenge til jeg ser R.. Hvorfor være sånn.. Vil ikke bry meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Huff føler boka har vært mye klaging i deg siste... Satser på at sommeren endrer ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

3 dager med dobbelt jobbing nå så er det tante-ferie :)

Drar på søndag på hytta med de 4 tante-barna mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Masse jobbing nå..

Så det har vært liten aktivitet her..

Det er forferdelig det som har skjedd her i Norge nå.. Forferdelig trist.. Sitter her med tårene i øynene.. Forferdelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse tanker er i hodet.. Det som har skjedd de siste dagene er forferdelig. Sitter helt nummen etter alt som har skjedd..

Tårene har kommet mange ganger i helgen. Selv kjente jeg ingen der, men det er en sorg hele landet går igjennom. Skjønner ikke hvordan noen kan gjøre slikt mot andre mennesker.. Og spesielt unge engasjerte mennesker.. Forferdelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er ikke enkelt dette, og det er helt naturlig å reagere som du gjør. Vi kommer aldri til å skjønne hva som får noen til å utføre slike forferdelige handlinger. Jeg synes det er en ekkel følelse at terror har kommet til lille, trygge Norge.

Sender en klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA... hvordan går det ann å være så dum av og till..

Har som sagt fortsatt å være venn medx-greia mi.. Dette er fordi jeg elsker han mer enn noe annet og jeg kan ikke tenke meg livet mitt uten han! Selv om han ikke føler det samme så er det verdt å være sammen med han og tilbringe tid med han..

Igår kom han en tur på besøk etter jeg hadde vært på jobb.. Han måtte gå kl ni for da hadde han en date.. Kjenner jeg blir uvell, kvalm og helt tom siden..

Er så lei av å være en god nummer 2..

Vil være bra nok for noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme med litt positivt da :) Dette er 3 dagen min uten brus :)

Fornøyd..

Var også flink å gå en time etter jobb igår kveld :) Det er deilig..

Ellers sover jeg dårlig for tiden.. Drømmer og tenker mye på alt som skjer..

Vil bare bli lykkelig.. Og etter alt som har skjedd i Norge kommer liksom den følelsen.. Hvem hadde merket om jeg ble borte? Hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...