Gå til innhold

En ny start, med nye muligheten :-)


tette-nette

Anbefalte innlegg

Idag tror jeg ikke jeg skal ut av senga..

Etter en uke med nada søvn og utrolig trist pga dette med r så kapitulerer jeg..

Orker ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff a mei.. Dette har blitt tette-nettes nye klagetråd skjønner jeg..

Hatt en fin dag med r idag.. har grått med smilt å.. Han er så gla for denne nye daten sin.. De skal på hyttetur på sin 3 date nå til helgen og han gleder seg.. prøver å være flink og støtte han.. men dette er vannskelig..

Noen som har no tips hvordan holde masken så ha ikke vet hvor trist jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enkelt det her altså, kan du ikke si til han hva du føler da? i stedet for at han går rundt og tror du har det kjempebra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knakk sammen for han på søndag og gråt nesten i en time.. Tror han vet hva jeg tenker og føler..

Bare ja.. han trenger meg som en venn å så jeg tenker jeg må jo la han fortelle det han gjerne vil fortelle og glede seg og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny dag med nye muligheter. I helgen skal jeg grave meg ned i skolearbeid slik at jeg minst mulig tenker på at R er på hyttatur sammen med hun han har blitt gla i..

Jeg har gitt meg frem til nyttår og være trist å lei hele tiden. Når nyttår kommer så er det å prøve seg ut på markedet igjen.. Prøve så godt jeg kan iallefall..

Etter 4 uker på el har jeg gått ned 7,1 kg, 14 cm rundt mage, 3 cm rundt arm og 5cm rundt lår. det går sakte men sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rare tider å sitte ed skolearbeid på :P

Jeg er typen so å ha alt ordentlig rundt meg for å kunne sette meg ned for å gjøre skolearbeid. Idag har jeg på toppen av det hele vært litt destruktiv siden r er på hyttetur med den nye og han ringte meg idag tidlig og han var så gla og gledet seg.

Men nå er en oppgave inne så skal jeg rette den siste og sende inn den. så blir det senga og sove litt lengre før jeg skal legge inn matematikkboka inn på ipoden og gå ned til sentrum (tar cirka en time) for å være med på julegrantenning sammen med tante-barna.

Prøver å være litt sosial selv om jeg har eksamen til fredag.. Gruuuuuer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt til kl 4 inatt med oppgaver.. weee.. Nå er det å pakke sekken.. gå ned til foreldrene mine og sitte med litt skolearbeid der frem til det er julegrantenning :)

Leiligheten min er fullpyntet til jul nå.. jeg er så glad i jul så gleder meg veldig. men tror det kan bli en rar og annerledes jul for har ikke hatt kjærlighetssorg i jula på over 5 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det veiing igår. Ned 1,3 som vil si 8,5 kilo på 5 uker. Jeg er veldig fornøyd selv om folk går fortere. Nå er det bare 21,5 kilo igjen av første målet. Får se hvordan man ser ut da.. Har en muskelmasse på 57 kilo så vet ikke hvor pent det vil være å være i normal bmi da.. første mål er 76 kilo :)

Ellers er det stusselig.. Har eksamen idag.. Gruer meg.. føler jeg ikke kan noe..

R okkuperer hodet mitt for tiden.. Elsker han slik :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en eksamen unnagjort :) Svarte p alt så håper det gikk greit.

Idag er det julebord :) weeee

Eller er det 2 ukers eksamen fra mandag av... Skrekk å gru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liiiiiiiitt sliten idag etter julebord igår.. men det var utrolig koselig :)

Imorgen får vi første mappeeksamen.. skrekk å gru.. gruer meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tusler det. Nå sitter jeg med hjemmeeksamen i pedagogikk.. Spennende. Og som vanlig er jeg mest effektiv etter kl 10 på kvelden. Hehe.. skal bli ferdig! :)

R og jeg treffes ett par ganger i uken.. Det er rart men det er greit.. er ikke like trist lengre. Er egentlig bare trist over at han aldri følte slik for meg. Har jo egnetlig aldri vært elsket i mitt liv se bortifra foreldre.. Så ja.. blæææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er dårlig på å skrive her. Mye som har "skjedd" i det siste.

Har vært endel småsyk i år men se bortifra det så har r og jeg blitt kk. Hvor smart dette er vet jeg ikke men han er jo min verden så for meg er jeg utrolig glad i han og kunne være med han.

Ellers er 1,5 år av 4 ferdig bestått på skolen :) Weeee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:)

Ting tusler.. Jobber hardt med vektnedgang.. Og begynner å få til nå etter jul igjen.. Ellers er det ikke noe spennende som skjer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...