Gå til innhold

En ny start, med nye muligheten :-)


tette-nette

Anbefalte innlegg

Da krysser jeg fingrene for at det bli møte med L i helgen og ønsker deg lykke til! Så spennende :)

Hva baker du i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag baker jeg sjokolademousse muffins, karamell muffins og jordbær og bringebær muffins..

og brownies..

lager fyllet inatt eller imorgen tidlig tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var kjempe godt..

Her løp forrigehelg for avgårde pga festivaler og slikt. På søndag kom L en tur. Vi satt og pratet i 12 timer. Utrolig koselig :)

Har hatt mitt første oppdrag i bhg.. Fikk kjempe bra referanse der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jipp jupp.. Nå er det klar for bursdagsfeirehelg :D Gleder meg

R skal komme faktsik.. Første gang han treffer vennene mine og vi datet i over ett år før vi var "ferdig". Kan bli spennende..

Vært litt sammen med L i det siste. men merker jeg har dårigsamvittighet ovenfor R selv om det er ingen grunn.

Bare elsker R så fælt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så var det jeg som var dårlig å oppdatere da..

L han jeg har truffet litt fikk jeg sms av idag at han lette etter slik xen var i meg og ville derfor ikke ha noe mer med meg å gjøre.

R som jeg elsker ja er i Tromsø nå, drar på helgetur med sin nye han dater til helgen og så til Tyrkia uka etter... Huff savner han slik.. Hna ringer og slikt men føler det er fordi han føler han må..

Hvorfor skal ting være så blæææ...

Vil bli lykkelig jeg.. Iallefall gla..

God natt til alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist lesing! Vet ikke annet jeg kan si jeg enn at det går over etterhvert og du vil finne en som er enda bedre enn både R og L til sammen og en som setter pris på deg for akkurat den du er!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææ...

Ja lov å håpe...

Gitt opp håp for alt nå jeg..

Inkludert søvn.. hehe.. skal tydligvis alrdi sove lengre.. hehe :)

Men tusen takk Mala for gode ord og du er utrolig flink med veldig bra resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei :)

Vært langt nede men er på vei opp nå...

Fikk en kjempesmell med dette med L og R og fikk kjenne på det at jeg har kjørt meg selv ganske hardt i det siste..

Men nå er det bedre...

R dro til Tyrkia forrige søndag og skal være der i to uker. den siste uken har han eneten ringt eller sendt sms hver dag (ifjor da han var der og vi drev på ringt han en gang) noe som har vært koselig. Jeg har fått litt pustepause og all kontakt har vært på hanspremisser som gjør at jeg vet han vil ha kontakt og det er deilig.

Ellers begynner jeg i ny jobb imorgen :D 60% barnehagejobb.. Perfekt til studiene mine som er 2 dager i uken. Da kan jeg endelig kutte ned litt på helgejobbingen som jeg gleder meg til :)

Mat er blææ.. det er vekt å..

Begynner for fullt imorgen.. Må bli flink igjen :)

Takk Mala for at du er innom og passer på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har jeg krypt til korset. begynte på easylife igår for å gjøre noe med vektproblemet mitt.

har vært stille her en stund nå for har hatt nok å tenke på og har vært sliten.

Idag er første dagen med supper, grøt og shake. Håper dette blir bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter første uken på easylife var det ned 3.3 noe jeg er veldig fornøyd med.

grunnen til at det har vært veldig stille i det siste er at jeg er litt nedstemt med vekt og alt slik.

Var for ett par uker siden ute sammen med søstern for å handle olabukse til henne. Søstern min er litt sjenert så jeg spurte damen i butikken om de hadde en ola bukse med litt vidde på bena for det var det søstern min vill ha. da så hun på meg og så opp og ned på meg og bare nei det tror jeg ikke. Så jeg sa at det var til søstern min (hun er tynn) og da var det bare ja det hadde de og fant frem.

Etter det har jeg sliti litt med hva folk tenker om meg og alt slik.. vannskelig å være på trening (så jeg går turer), vannskelig å dra å handle julegaver, vannskelig på skolen..

Reagerer nok slik for jeg er en person som gjerne blir litt i dårlighumør fra før av når det er mørkt ute og slikt..

Det ble en liten utblåsing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempebra nedgang!

Kjenner meg igjen i det du skriver, føler at alle ser ned på en og dømmer en for at man er overvektig... Og når man da i utgangspunktet ikke har det bra, så blir alt mye verre...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter her og burde helst hatt sovet. skal opp om 3 timer.

R ringte idag og foralte at han var på date på søndag og han trodde dette var den rette. Vet vi bare er venner og han fortjener det aller beste for han er en sinnsykt god venn (min aller beste venn), men det gjør så vondt!

slettet meg på møteplassen og slik for jeg skjønner at jeg ikke er klar for ting når jeg reagerer slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke trøtt men sliten.. Hovne øyne pga mye tårer.. Takknemlig som har den jobben jeg har.. Går ikke ann å være lei seg når de løper mot deg for å gi deg en klem :)

Kjenner det ikkke bare det at nå er det ingen kjangs for å bli han og meg.. men også veldig redd for å miste vennskapet.. han har blitt min beste venn og vi er veldig gla i hverandre.. men redd for hvis hun nye ikke godkjenner at han da dropper vennskapet..

uff masse tanker..

en glede.. vant billetter til twiday imorgen.. det blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sliten nå ja..

Skal bli deilig å koble av en 9 timer på kino idag :)

Håper man får noen andre tanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...