Gå til innhold

Lillefots hverdagsliv


~lillefot~

Anbefalte innlegg

Lykke til!! :hoppe: Så bra at hun kommer av seg selv! Utrolig spennende!! :strix: Dette fikser du! Tipper hun er ute før tolv jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er klar for å sladre! :jepp: Skal møte barselgruppa kl 13, så er ikke sikkert jeg får oppdatert med en gang, men jeg skal være så rask som mulig :jepp:

Regner med fødselen er i full gang nå, så kanskje jeg rekker å sladre før jeg drar :lur:

(unnskyld til dere som trodde jeg hadde noe å melde nå :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fem på jeg! :fnise:

Men håper for Lillefot sin del at de er på sykehuset og at det ikke er lenge igjen til hun og mannen får møte prinsessa si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har det virkelig skjedd ting! Så utrolig spennende! Håper fødselen går kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sladremeldingen har tikket inn :hoppe:

Har vært inne hos jordmor, og har 1 cm åpning, avflatet mormunn og blodslim. Riene er blitt veldig uregelmessige, men varer lenge. Venter på gynekolog, men blir ikke fødsel med det første. Blir nok sendt hjem etterhvert.

Ser ut til at det kan ta litt tid, men nå er det ihvertfall i gang :hoppe:

Tenker masse på deg, Lillefot :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke, lykke til Lillefot!!! :hoppe: ..i dag tror jeg jammen jeg må bryte reglene på jobb, og snike meg innom innimellom! ;) ...tenk, nå er den lille jenta deres snart her!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de lugger litt så det blir fart på sakene! :hoppe: Nå er det ikke lenge igjen til du får møte henne! Lykke til! Du er så heldig!! :strix::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Håper de lugger litt så det blir fart på sakene! :hoppe:

Signerer denne :jepp:

Ikke lenge igjen nå til tulla di ligger oppå deg og titter på deg :rodmer:

Sender deg masse oppmuntrende tanker - dette klarer du fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, Lillefoten så heldig du er - snart skal du få møte (kanskje du allerede har møtt) verdens herligste lille jente :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mld tikket inn 04:02

"Hei igjen! Beklager at det ikke ble noen oppdatering i går. Vi hadde 9 forskjellige personer inne hos oss i går (jordmødre, barnepleiere og gynekologer), og fikk forskjellige løfter fra alle sammen. Først skulle jeg få innlagt ballong, så skulle jeg få badekar og fentanyl. Da klokken var 16 hadde jeg kun 2-3 cm åpning, og det forble sånn resten av dagen. P.ga overtid får jeg ikke lov til å føde i vann, og til slutt ble det bestemt å gi meg pillecoctail og morfin for å bremse de sinnsyke riene som kom med 2-3 min mellomrom, samt at jeg fikk sove. Både mannen og jeg var skeptiske til dette, men hadde ikke noe annet valg. Jeg gråt og ba om keisersnitt. Nå er jeg i gang igjen med rier, og har blitt lovet epidural. Lang og vondt startfase dette.. :( Håper selve fødselen går bedre"

Huff, dette ble en lang og tøff start på fødselen for deg Lillefot! Håper resten går fort, og at du snart (kanskje allerede?) har fått snuppa di i armene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper prinsessa er hos dere nå!

Høres ikke ut som noen god start på fødselen - så håper resten gikk bra!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...