Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Han gladkristen med snusleppa var jo bare tragisk. Var han ikke 28 år gammel? Han utstrålte "energien" til en 48-åring. Huff, skuffa over at hun bonden fra Hardanger ikke kom med. Og de to ander jentene forsåvidt. Virket til at jentene var mye mer livat og oppegående enn prins Kristian Frederik og Jesus-fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gladkristen med snusleppa var jo bare tragisk. Var han ikke 28 år gammel? Han utstrålte "energien" til en 48-åring. Huff, skuffa over at hun bonden fra Hardanger ikke kom med. Og de to ander jentene forsåvidt. Virket til at jentene var mye mer livat og oppegående enn prins Kristian Frederik og Jesus-fyren.

Enig. Blir skikkelig kvalm av han kristenfyren :spy:

Men i dag begynner speed datingen, gleder meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Blir skikkelig kvalm av han kristenfyren :spy:

Men i dag begynner speed datingen, gleder meg :nigo:

Han kristenfyren, hvem var han igjen? Han som var litt skallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud. Han kristenfyren og den første daten ga meg seriøst lyst til å krabbe under bordet for å slippe å se på. Men det var omtrent som å se på en bilulykke skje (i saaaaakte film), umulig å vende blikket vekk. Så sinnsykt pinlig! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg ble sikkelig pinlig berørt av å se på speed daten mellom han Åge fyren og ho Silje. Pinlig taushet. "Noe du lurer på?" Etter han har svart på spørsmålet hennes. Pinlig taushet igjen. "Noe mer du lurer på?" Silje: Nei. Enda mer pinlig taushet. Huff. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud det var flaut å se på!! :flau::flau: Det var så unaturlig. Han satt bare å så på arket og spurte noen dumme spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kristenfyren, hvem var han igjen? Han som var litt skallet?

Nei, ikke han litt skallede og ikke han blonde, men han som er til overs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes et par av de lyshårede jentene til han ene i kveldens program (husker ikke navnet i farten), virket utrolig "Blonde" med stor B...Noen skikkelige nek, rett og slett. :gjeiper:

Og er det noen som la merke til de utrolig rare øyebrynene og de kunstige øyevippene til hun ene som datet Jesus-fyren? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene som eiendomsmegleren var så spent på, caroline tror jeg, hun virket helt utrolig blåst i hodet.

Hun med de rare øyenbrynene og fake øyenvipper var vel en av Christian Fredrik sine friere.

Litt skuffet over at de ikke skulle ha valg i dag da, virker som de bruker flere og flere program for hvert år uten at det er noe mer som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Søt jente hun Kine, men utrolig merkelige øyenbryn? :klø:

:ler:

Ja. Det så ut som at hun hadde nappet bort det meste av brynene sine, men latt noen tuster stå igjen her og der. Utrolig stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Ja. Det så ut som at hun hadde nappet bort det meste av brynene sine, men latt noen tuster stå igjen her og der. Utrolig stygt.

stakaaaar..litt uheldig m bryna ja....men men..søt jente da...får sikkert napp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Åge tar med seg Silje videre? :fnise: Speed daten gikk ikke så veldig bra akkurat.

Jeg synes han virker litt kjedelig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene til han kristne så så kjent ut.. lys. husker ikke navnet. Noen andre som la merke til det?? Lurer på kor jeg har henne fra :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gladkristen med snusleppa var jo bare tragisk. Var han ikke 28 år gammel? Han utstrålte "energien" til en 48-åring. Huff, skuffa over at hun bonden fra Hardanger ikke kom med. Og de to ander jentene forsåvidt. Virket til at jentene var mye mer livat og oppegående enn prins Kristian Frederik og Jesus-fyren.

Woot?! Er han bare 28 år?! :overrasket: Han virka så mye eldre!

Synes også de skulle latt de kvinnelige bøndene som fikk flest svar få være med (og to av de mannlige). Ble litt skuffa av at vi ikke få se mer fra hun bondetuppa fra Hardanger.

Blir det å spekulere veeeldig hvis jeg sier at jeg aner meg et par "golddiggers" i søkerbunken til han med den gedigne gården...? Hole gård, var det den het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...