Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehh...så mye følger jeg med på navn og sånt. Clas, hvem var det igjen? Var det han som gikk på kne og fridde i forrige omgang? Han ble jeg nemlig superbrydd av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et underlig par var det ja. Hun var passiv, stille, virket ganske brydd og sa ti-hi, ti-hi, og han oppførte seg som en fremfusende støvsuger: sugde seg fast enten hun ville eller ikke. Bevare meg vel. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun blir overfalt stakkar, av store store sugende lepper :hoho:

Det verste var at han lot damene (unnskyld, frierne) gjøre reint hjemme og lage mat til ham i forrige sesong :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde vi skulle få vite noe om hvordan det går med dem i dag? :sukk: Hva var poenget med å vise klipp vi så 2938 ganger i fjor og så ingenting mer? Skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun blir overfalt stakkar, av store store sugende lepper :hoho:

*hyschh, bare sånn mellom deg og meg* Tror jeg omdøper ham jeg: Clas "The Hoover" Kvisler :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig av TV2 å annonsere sesongstart når første episode kun er reprise fra i fjor. Det hadde vært litt interessant om de hadde tatt med en liten del om hvordan det gikk med de i dag.

Er dog ikke overrasket.

Når det gjelder Bonderomantikk og Kathrine Moholt så melker de kua på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ingen tvil om at vi fikk et lite hint om hvem som blir med videre. Fruktbonden fra Hardanger skulle jo ringe til en av frierne mens Kathrine satt ved siden av, og den telefonsamtalen tar man jo ikke hvis man ikke kommer videre. Synd, for jeg likte den jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også rimelig skuffet over første episode, trodde vi skulle få en update på bøndene fra ifjor....

Jeg er heller ikke det minste interessert i å se Clas i aksjon igjen *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa jeg også, satt og så hele episoden i håp om at vi skulle få litt mer fra denne sesongen. :forvirret:

Men nå begynner det vel for alvor på mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ingen tvil om at vi fikk et lite hint om hvem som blir med videre. Fruktbonden fra Hardanger skulle jo ringe til en av frierne mens Kathrine satt ved siden av, og den telefonsamtalen tar man jo ikke hvis man ikke kommer videre. Synd, for jeg likte den jenta.

Det kan ikke være at dette var bevisst fra tv2 sin side da? Og at hun faktisk går videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Enig. Synes heller de burde tatt de to med flest brev av hvert kjønn.

Når det er sagt; Må si jeg fikk litt sansen for han kristne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skuffet over at det bare ble menn i år også. De kunne i hvert fall kvotert inn ei av damene. :forvirret:

Men tror det kan bli en bra sesong altså, fjorårets var jo ganske kjedelig, så satser på mer action i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Begynte bonderomantikk på mandag??

Har visst gått glipp av det ...

Går det bare på mandager? Noen som kan fortelle meg klokkeslett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...