Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg!

Mange unge deltakere i år, forhåpentligvis litt futt i dem;) Håper noen damer blir valgt ut blant de 4 vi følger videre denne gangen, i fjor var vel alle menner og det ble litt ensformig.

Får nesten lyst å skrive brev selv jeg, når jeg ser de flotte gårdene;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er råtipsene deres for hvem som går videre da folkens? Jeg tipper på eks-eiendomsmegleren med geitene, Christian Fredrik (litt av et navn!) fra Nes, "kor-bonden" og jenta med sauer og tatovering på overarmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det, med ett unntak, kun er veldig unge folk. Slett ikke sikkert at jeg gidder å følge med på denne omgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er råtipsene deres for hvem som går videre da folkens? Jeg tipper på eks-eiendomsmegleren med geitene, Christian Fredrik (litt av et navn!) fra Nes, "kor-bonden" og jenta med sauer og tatovering på overarmen!

Akkurat disse tipper jeg også går videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rakk dessverre ikke å se det første programmet da det gikk i går. Er det noen som vet når reprisen(e) kommer?

For øvrig har jeg besøkt gården som Christian Fredrik kommer fra, og det er et helt fantastisk sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært slik at de to av kvinnene som fikk flest brev og de to av mennene som fikk flest brev gikk videre. Ikke slik at de fire uavhengig av kjønn, som fikk flest brev, gikk videre. Siden det nesten alltid er slik at mennene får flere brev enn kvinnene, da mannlige beilere tydeligvis ikke er noe flinke til å skrive brev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli en spennede sesong! Kommer til å følge med.

En av bøndene har trukket seg fra Bonderomantikk. Hun har forelsket seg inn noen allerede.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Presentasjonen pleier jo å gå hundre ganger først, så det kan jo ta litt tid, men siden fristen på brevene var 12. august eller noe kan vi jo ha et lønnelig håp om at det begynner snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg til å følge med på denne sesongen, fikk ikke tid til å følge med sist gang det var. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...