Ripsy Skrevet 15. oktober 2011 #281 Del Skrevet 15. oktober 2011 Koselig med oppdatering fra dere. Tulla vår var også litt gul når vi dro hjem fra sykehuset og veldig trøtt. Du får bruke den tida ho sover på å pleie deg selv og gi A litt ekstra oppmerksomhet! Ha en fortsatt fin helg med den "store" familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. oktober 2011 #282 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så koselig oppdatering! Godt å høre at dere er vel hjemme. Vil tro A er fornøyd med å ha dere hjemme igjen, ja! Det tar sikkert litt tid å bli vant med å ha en baby i huset, men jeg synes det høres ut som en bra start, jeg! Håper gulsotten blir bedre snart, enn så lenge får du prøve å nyte at hun sover mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. oktober 2011 #283 Del Skrevet 16. oktober 2011 Herlig med oppdatering gratulerer.så mye en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #284 Del Skrevet 19. oktober 2011 Koselig med oppdatering fra dere. Tulla vår var også litt gul når vi dro hjem fra sykehuset og veldig trøtt. Du får bruke den tida ho sover på å pleie deg selv og gi A litt ekstra oppmerksomhet! Ha en fortsatt fin helg med den "store" familien din Ho er framdeles litt gul i huden, men er våken og fin no, når ho er våken, sovetulla mi! Skal legge henne meir i dagslyset ved vinduet. Takk! Så koselig oppdatering! Godt å høre at dere er vel hjemme. Vil tro A er fornøyd med å ha dere hjemme igjen, ja! Det tar sikkert litt tid å bli vant med å ha en baby i huset, men jeg synes det høres ut som en bra start, jeg! Håper gulsotten blir bedre snart, enn så lenge får du prøve å nyte at hun sover mye! A er veldig glad i søstera si, og vil kose masse Ho har begynt å sei at ho 'elskar' ditt og datt (ho elskar meg og pappaen, middagen, å gå tur, ja...) og ho har sagt mange ganger at ho elskar N! Herlig med oppdatering gratulerer.så mye en gang til Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. oktober 2011 #285 Del Skrevet 19. oktober 2011 for N som er en uke gammel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #286 Del Skrevet 19. oktober 2011 N er 1 veke i dag, og dagane flyr! Har lyst til å få ned alle små ting som skjer, men sjølv om N søv mykje, har eg ikkje hatt energi til å skrive. Me kom heim fredag kveld, rett i leggetida til A. Lørdags morgen var det god frokost, sambo hadde handla både røykelaks og brie, og masse godt grønt. Nam! Hadde besøk av svigerinne I og dattera på formiddagen, seinare av vennninne frå Bergen med sambuar. Svigers hadde med seg A på et arrangement her, og kom heim med henne til leggetid. Og så blei dei her til 21! Sambo satt heile kvelden og sa at dei vel ikkje hadde det travelt, må berre bli. Eg amma stort sett heile tida dei var her, og var heilt kaputt når dei endelig gjekk. Begynte å grine når dei var ute av døra. Sambo beklagde naturligvis, han tenkte ikkje på at eg var sliten, for han var det jo berre hyggelig å ha besøk. Mykje sliten/hormoner/lite søvn på søndag og mandag og, kunne grine for ingen grunn. Blæh! Veldig slitsomt, og veldig ubehagelig! Meir ovenpå no, akkurat som om ting har landa litt hos meg. Første trilletur på søndag, då var N 4 dagar. Turen gjekk til svigers for middag! :gjeiper: Etterpå fekk me besøk av søster m/fam og svoger m/fam. Fullt hus! Greitt då at mamma og pappa kom på formiddagen med kake! Eg har trilla til bhg og henta A i går og i dag. Bortsett frå regnet har det vore fint å trille tur! A er trøtt etter barnehagen, så det tar ei stund å gå alle bakkane heim. I dag var det sludd her, forresten. Snart vinter! Hadde besøk av helsesøster her i dag. N vog 3910g i dag, lagt på seg nesten 200 gram sidan fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #287 Del Skrevet 19. oktober 2011 for N som er en uke gammel!!! Syns dagane går fort, eg. Vetlejento mi blir nok stor på altfor kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #288 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fødselshistorie Skulle vere på sjukehuset for overtidskontroll 42+0 i 8-9-tida onsdag 12. oktober, så me fekk levert A i barnehagen som vanlig, og kjørte dei to timane det tar til fylkessjukehuset. Eg var litt nervøs for kva som skulle skje, og hadde sove dårlig natta i forveien. Hadde naturligvis våkna av kraftige kynnarar på natta, som eg håpa på skulle utvikle seg til rier. Trudde faktisk det var rier ei stund, og var veldig klar på deadlinen eg hadde frå lokalsjukehuset. Dvs om eg fekk rier før kl 0600 kunne eg føde på den lokale fødeavdelingen. Ankom fødeavdelingen kl 0900, og måtte først vente litt pga møte. Deretter blei me tatt i mot av ei hyggelig, men litt stille jordmor. Kontroll av blodtrykk og urin, og så ctg-registrering av fosterlyd, sammentrekningar og spark. Fekk spørsmål om ein medisinstudent kunne vere med, det sa me ja til. Studenten, ei hyggelig ung jente, kom inn under ctg-en. Ctg-en viste (ikkje overraskande) ingen rier, berre kynnarar. Deretter blei me bedt om å vente på lege, som skulle undersøke meg og vurdere igangsetting. Blei vist inn på fødestove 2, i mangel på ledige vanlige rom. Fekk trilla inn ei vanlig sjukehusseng, fødesenga skulle eg ikkje bruke i tilfelle me måtte inn på eit anna rom. Legen kom inn til oss litt over 10, og undersøkte meg i sjukehussenga. Hadde opning på 4, som legen kunne tøye til 5! Kommenterte at fødselen vel skulle vore igang då, legen svara at det hos fleirgangs gjerne kunne stoppe opp. Hadde tydeligvis hatt god virkning av desse tidvis kraftige kynnarane mine dei siste vekene. Utan meir om og men tok legen vatnet, eg kjende berre det varme vatnet strømma ut. Klokka var då 1040. Legen som hadde tatt ultralyd seinast to dagar tidligare hadde kommentert at eg hadde rikelig fostervatn, og det hadde han rett i! Den eine vesle kladden eg låg oppå kunne på ingen måte holde på alt vatnet, heile senga blei våt. Stakkars legen fekk det på buksa si og. Så satte legen på elektrode på babyhovudet. Dermed var eg plutselig lenka til ei datamaskin, i påvente av fødsel. Ein ledning frå babyhovudet, og ein ledning frå riemålar rundt magen. Underlig! Nå måtte sambo ut eit ærend, og eg blei åleine på fødestove 2. Eg fekk servert lunsj av jordmora. Kjente etterkvart murringar og ujamne sammentrekningar, og allerede litt over 11, ein halvtime ettar at vatnet blei tatt, hadde eg tydelige, men milde rier. Sambo kom tilbake rundt halv 12, og då var riene begynt å bli vonde. Hadde 3 rier på 10 minutt, og eg kunne sjå på grafen på monitoren når neste skulle komme. Litt før kl 1300 ville jordmora undersøke meg, sidan eg hadde hatt både vonde og hyppige rier ei tid. Studenten frå tidligare kom inn til oss, og jordmor spurte om ho også kunne få sjekke opning. Eg svara ja under tvil, at jordmora skulle sjekke først. Grudde meg for å bli undersøkt dersom eg skulle få rier. Jordmora undersøkte, hadde berre 4 cm ennå! Dvs ingen framgang! Deretter sjekka studenten opning, og ho var både forsiktig og rask så det var ingen problem! På grunn av desse litt uvirksomme riene mine satte jm meg på drypp for å forsterke riene. Riene var nå vonde, og eg hadde problemer med å finne ein god stilling. Ville gjerne hengt over ein saccosekk i senga (som sist), men det fungerte slett ikkje med berre ei dyne og puter i senga. Så henta jm ein preikestol, og sånn fann eg ein fin stilling for både bevegelse og kvile. Begynte å snakke om smertelindring, jordmor foreslo lystgass, akupunktur (?) og varme omslag. Eg trudde det var altfor tidlig å begynne med lystgass (eg var jo knapt igang ), men før klokka var halv to fekk eg lystgass. Deilig! Var litt småkvalm under og etter riene (også før lystgassen), så eg hang over preikestolen med lystgassmaska og et papp-bekken i ei hand, og med den andre handa heldt eg meg fast Sånn gjekk tida, medan sambo las Dagens Næringsliv og studenten og jordmora sat i bakgrunnen og fulgte med meg og monitoren. Riene var veldig intense, og eg var heilt på grensa for kva eg greidde. Eg sa ifra når lystgassen ikkje virka godt nok lengre, så skrudde jm opp. Når klokka var nesten halv 3 spurte jordmor om eg kjente pressetrang. Blei litt overraska over spørsmålet (i den grad eg greidde å tenke på andre ting enn å takle riene, var veldig fokusert på meg sjølv no, i ei boble), men i dei kommande par riene kjente eg jammen pressetrang på slutten av riene. Oj! Trudde eg hadde mange timar igjen med slitsomme opningsrier, eg, men nei då... Jordmor sa at det snart var vaktbyte, så ho ville at den nye jordmora skulle sjekke opning når ho kom. Riene, stadig med større pressetrang, kom og gjekk, og til slutt beordra jordmora meg ned på senga for nå måtte ho sjekke opningen. Den nye jordmora kom idet eg hadde komt meg ned på senga, så det blei ho som sjekka. Opningen var no på gode 9 cm, det gjensto berre ein liten kant. Studenten fekk også sjekke opningen, og ho var like forsiktig og rask som sist. Ei ny ri kom idet ho var (nesten) ferdig, og eg rulla over på sida i senga, med et godt grep om lystgassmaska. Sånn blei eg liggande til vetlejenta mi var ute, ein barnepleiar heldt foten min oppe. Pressefasen varte i omlag 45 minutt, og eg kjende korleis babykroppen kom nedover. (Dette fekk eg ikkje oppleve i A sin fødsel, sidan ho blei dratt ut med sugekopp) Det var ein veldig rolig stemning, lite prating, og sambo satt rett imot meg (så han fekk jo sjå 'alt', mellom anna korleis hovudet nesten kom ut på fleire rier, men gjekk tilbake igjen) Kjende at det svidde litt, jm sa at det var fordi eg rivna litt. Plutselig var hovudet ute, og kroppen kom etter. Wow, for ein følelse! Fekk jenta på brystet, ho kom med eit skrik etter ho var ute, men etterpå var ho veldig rolig og våken. Jm fekk ut morkaka og sydde riftene eg fekk foran og bakover med et par sting. Jenta mi var på puppen og saug før ho var blitt ein halvtime gammal. Sånn blei me liggande i nærare to timar før jordmor kom tilbake til oss med flagg, litt mat og for å vege og måle vetlo. Ho var 4020 gram, 53 cm lang og 34 i hovudomkrets. Ei flott, frisk jente! Født kl 1538, kun 5 timar etter at vatnet blei tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 21. oktober 2011 #289 Del Skrevet 21. oktober 2011 Takk for at jeg fikk lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #290 Del Skrevet 21. oktober 2011 Takk for at jeg fikk lese! Det blei langt, med mange detaljar dette her. Eg har gått og tenkt på dette no i 9 dagar, så det var godt å endelig få samla alt her. Både eg og sambo sit igjen med ein god følelse denne gang, det hadde me ikkje sist. Då føltes alt veldig dramatisk, som ein traumatisk hendelse. Me hadde veldig behov for å prate om fødselen då, om kva som skjedde, alle detaljane hadde jo ikkje eg fått med meg (som at eg hadde drypp). Denne gang er liksom alt ok, og det er så fint! Allerede et par timar etter fødselen rusla me litt rundt i gangane og kikka, og kroppen føltes bra. *glad* Eg håpar sånn at du får ein liknande, fin fødselsopplevelse om 6 månadar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 21. oktober 2011 #291 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fin fødselshistorie . Jeg hadde også en ubehagelig førstegangsfødsel (vakum), men en forbilledlig andregangsfødsel - med epidural, vel og merke, så jeg hadde ikke engang vondt! Nå som tredje fødselen også endte med vakum, er jeg veldig glad for at jeg har hatt én god fødselsopplevelse. Kjenner meg godt igjen i beskrivelsene dine . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 21. oktober 2011 #292 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så fin fødselhistorie Og du er tøff som lot en student få være med. Elsker å lese fødehistorier Får mer og mer lyst til å føde selv om jeg ikke kan forestille meg hvordan riene kjennes ut spennende lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. oktober 2011 #293 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tiden flyr så fort avgårde med en nyfødt i hus. Jeg blir like overrasket hver gang jeg tenker at hun er en dag eldre. Veldig fin fødselshistorie :) Uff, kjenner til å bli utmattet av barselbesøk.. Noen blir faktisk FOR lenge, og man blir totalt utslitt. Det hjelper ikke særlig på alle hormonene og barseltårene.. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. oktober 2011 #294 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fin fødselshistorie - godt du fikk en positiv opplevelse denne gangen . Håper dere har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. oktober 2011 #295 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så flott fødselshistorie! Godt du fikk en positiv opplevelse denne gangen. Må innrømme at jeg kjente igjen en del elementer fra din fødsel i min egen. Håper du nyter tiden med de to småjentene dine og at du har hatt en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #296 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vesle jenta mi har blitt baby no, ikkje nyfødt lengre. Sånn i ansiktstrekk og sånn, ho er litt meir 'stabil' å holde og har god augekontakt. Syns tida går litt for fort no... Hadde ein teit krangel med sambo i går, om middag... Og så var N veldig urolig og måtte ha mat heile kvelden (økedøgn ?) så me fekk ikkje prata ferdig. Dum situasjon. N sovna rundt 22, og sov til 07 i dag! I går var eg og N på besøk til besto mi. I dag har me vore på handletur, og fekk kjøpt vinterdress til A. Det går mot vinter her! Burde vel lagt på piggdekk snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. oktober 2011 #297 Del Skrevet 27. oktober 2011 Alltid kjipt med sånne krangler. Noen ganger (for oss, ihvertfall) er det best bare glemme hele greia, fordi man ikke kommer så mye lengre ved å prate mer om det. Det har blitt mye glefsing her hos oss det siste året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #298 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ja, me har vel egentlig berre lagt den diskusjonen bak oss utan meir diskusjon. Gjerne like greitt! Det blir så skrekkelig dårlig stemning etter sånne ting, men det går over. Heldigvis Ingen plan i dag, anna enn å få litt orden her i heimen igjen. Har vore på tur dei siste tre dagane, så då trengs det litt ryddings og vasking her. Er så deilig å gå inn i ny helg i et ryddig hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. oktober 2011 #299 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du er nå flink som orker å gå tur 3 dager på rad like greit å ligge krangelen på hyllen. Man kommer som regel ingen vei med slike krangler. Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 7. november 2011 Forfatter #300 Del Skrevet 7. november 2011 Du er nå flink som orker å gå tur 3 dager på rad like greit å ligge krangelen på hyllen. Man kommer som regel ingen vei med slike krangler. Håper dere har det bra Med 'på tur' meinte eg å reise på tur, som i på besøk, og til 'byen' på handletur. Eg går tur med vogna og A til barnehagen, så eg får meg ein liten trilletur nesten kvar morgon no. Det er deilig! Har vore litt forkjøla no den siste veka, så eg har kjørt ned et par morgonar. I dag var første dagen det har vore litt kaldt i nasen når eg gjekk. Det har vore så mildt i oktober, men no trur eg det blir kaldare. Har satt igang prosjekt 'framkalling av bilder'. Det hadde eg visst ikkje gjort sidan juni 2009 Dei eldste bildene, over 500, ligg på gamle-macen som eg ikkje får lasta opp til nett frå, så no blir det filoverføring via usb til nye-maskina. Og det tar tid! Godt eg har baby som søv heile formiddagen... Apropos soving: ho søv no frå leggetid kl 21-2130 til ca 0600. I dag måtte eg vekke henne litt før sju. Og sidan ho søv så mykje på dagen og, tenker eg det er lurt å reise på helsestasjonen i måro for å vege. Er jo greitt at ho søv, om ho berre legg på seg nok, men ellers må eg nok vekke på natta. På dagen et ho jo godt innimellom sovinga, vesle tulla mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå