Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

Så bra at dere er kommet til ''det store'' sykehuset i det minste! :jepp: Håper det tar seg opp og at dere slipper å vente for lenge. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle lånt deg mine murringer om det gikk an ;) Men vet ikke om de er effektive.

Er ingen ekspert men 3400g er vel ikke ille selv om det er overtid. Er spent nå!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle: takk for 'veklomst', hehe. Kjennest trygt at sjukehuset er 5 min unna, og ikkje to timar :jepp:

Yesterday: murringar har eg i massevis, og har hatt det i periodar dei siste to vekene. Det hadde eg sist og, og det er nok hjelp i det - sjølv om det er litt slitsomt. Håpar jo nå at det kan bli ordentlig action, ellers risikerer eg å bli heimsendt i måro. Det blir nedtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetleguten (som var 3950g - tross ul dagane før som meinte 3300 og 3400) blei født kl halv to i dag. :)

Hadde rier ved ctg, men dei tok seg raskt opp i intensitet når legen tok vatnet kl 1015. Ganske intens fødsel, så eg ba om epidural allerede ein time seinare. Var sliten i utgangspunktet (sov lite i natt), og blei veldig motlaus når eg ikkje hadde opna meg meir på 1 time ;)

Epidural tok si tid, og når den var ferdig satt kjende eg trykketrang! Virka heller ikkje skikkelig trur eg, men då handterte eg riene utan lystgassmaska i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsettelse:

Ute var han på 4-5 pressrier. Sambo var nett kome tilbake, han hadde vore og ordna seg litt mat. Baggen min og kamera stod framdeles i bilen :) Me var like overraska begge to for at han brått var ute!

No ammast det, og eg håpar på litt søvn i natt. Sambo har nett reist heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå Gratulerer så mye!! :strix: Vetle er et fint navn men samboer er ikke helt enig. Vi sliter veldig med navn. Men nok om det, kos deg masse fremover med en ny baby :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesterday: Han heiter ikkje Vetle, faktisk er han ennå navnelaus ;)

Me brukar vetleguten som i lillemann. Men Vetle er eit flott navn ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Takk for gratulasjonar!

Eg er stadig innom her på kg, men eg har ikkje ork til å skrive i mi eiga dagbok. Alt er bra med meg og L, og mannen og jentene ;)

Me skal ha dåp allerede til helga, så eg har ein del å forberede til det. Gruar meg til heile dåpen, pga familiesituasjonen (konflikten som eg har nevnt her tidligare). Eg fekk først beskjed om at i mine foreldre ikkje kjem (dei kom heller ikkje i 2-årsdagen til N), men etter at eg tok ein ganske ubehagelig telefonsamtale blir det til at dei kjem. Så då blir det maske på, og alle later som om alt er normalt. Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig vanskelig når det er familiefeider :( håper at dåpen blir fin, at du klarer å være avslappet og nyte dagen :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg får vondt inni meg av å lese om den konflikten. :( Synes det er skikkelig trist når besteforeldrene vurderer å la være å komme i dåpen! (Og 2-årsdag, for den saks skyld.) Jeg håper virkelig dere finner en løsning på det snart, høres vondt og slitsomt ut for alle parter sånn som det er nå. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesterday: å nyte dagen bli nok å håpe på for mykje, det bli full rulle frå morgonen med bunad, middag, kaker og gjester til kvelden, reknar eg med. Sånn sett greitt, for då vil ikkje enkelte gjester ta fokuset.

Joyce: ja det er vondt. Ikkje stort meir å sei om det.

I går måtte eg sei til mamma at nei, dei får ikkje ha jentene på overnatting når me skal i et selskap før jul. Skulda på at N er litt usikker for tida, dei har jo heller ikkje vore hos m&p på 4 månadar. Trur ho veit kva den egentlige grunnen er. Det tar tid å bli få tilbake tilliten etter 6 mnder unntakstilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte jo helt å si masse lykke til med dåpen! Håper det blir en fin dag for dere alle, tross alt! :klemmer:

Har jentene dine bunad? Det har jeg kanskje spurt om før?

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...