Gå til innhold

*Frida*

*Frida*

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Hei Frida!

Gratulerer så mye, på etterskudd! Så koselig med en ipad! Skjønner du er stolt! Her må C si alle nye ord til alle sammen! :fnise::sjenert:

Håper alt står bra til med dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

37+3 i dag. Første dag i permisjon. 21 dagar til termin.

Er sliten, og føler eg berre har stålsatt meg i denne tida. Reknar med å gå i 4 veker til, må liksom berre innfinne meg med å la dagane gå. Vondt i bekkenet, ingen energi, innimellom vondt i magen, hetetokter, dårlig samvittighet for jentene mine, som eg ikkje har overskudd til. Mykje kjefting. Et hus som ikkje har sett ei vaskebøtte på lang tid.

Siste arbeidsdag i går, men eg har overhodet ikkje rydda meg ferdig. Mange ting eg ikkje fekk gjort ferdig, og fleire ting eg må gjere/gi opplæring i før eg kan ta heilt fri. Skal på jobb pga et kurs i måro, håpar det blir siste dag der. Lettelse over at eg endeleg _har_ fri likevel.

Reknar som sagt med å gå ei stund ennå, og det positive med det er at eg då får tid til å ordne det klar for baby her. Alt sånt har eg skyve foran meg ennå. Henta fram kassen med babyklede frå loftet for to veker sidan, berre for å ha ro i sjela i tilfelle noko skulle begynne å skje. Har handla to nye ullbukser i forrige veke, foruten det håpar eg me har det ein ny baby treng - må sortere litt. Har ikkje funne hentesett ennå, kor er det tru? (dvs det me har hatt til jentene) Svigermor held på med ei jakke, den er sikkert ferdig i tide. Den er riktignok rosalilla, og me veit ikkje kjønn.

N som snart er to år ligg framleis i babysenga, men eg har kjøpt ny seng til henne, som har stått flatpakke i gangen i to veker. Vogna brukar ho og, men berre til dagsoving heime i helgene. Den må rett og slett berre tas opp på loftet - så må me ta heim vogna frå bhg i helgene.

Skal på kontroll i dag. Har klaga litt over magen og har litt havne lymfer (pluss denne svettinga) så sambo har krevd at eg ba om ein sjekk. Og så skal me på ul på fredag - vektestimering. Håpar me får vite kva kjønn det blir, så kanskje kan me komme igang med navn?! Har overhodet ingen forslag ennå, me har visst ikkje eingong diskutert det...

Sambo held på med uthus i tunet - så eg er mykje åleine om hus og barn. Spesielt rundt leggetid er det meir enn nok for meg, men kanskje verre når heile helgene blir jobb. Han er flink til å hjelpe meg når eg ber om hjelp altså, men huset må jo også gjerast ferdig...

På toppen av alt har ein konflikt mellom oss og min far toppa seg den siste veka. Det begynte i vår, og no har det toppa seg med at pappa snakkar nedsettande om sambo til både meg og til sambo, og er ikkje interessert i å snakke/ bli enig. (Det gjeld ein konkret faglig sak, typisk ein privatrettslig tvist) Anar ikkje korleis eg skal handtere dette, bortsett frå at eg støttar sambo i at han vil unngå all kontakt så lenge ting er som det er. Korleis skal eg handtere dette i forbindelse meg ny baby?!

No skal eg opp på loftet og finne fram litt babytøy og sette på ei vask. Det må få meg i bedre humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Du har mer enn nok å stri med om dagen! Ikke rart du er sliten! :troest: Kjenner meg godt igjen i det å føle seg som en dårlig mamma på slutten av graviditeten. Men jeg tror de tåler det, jeg. Det går jo over om ikke så lenge. ;)

Håper det løser seg mellom faren din og sambo, det høres vondt og vanskelig ut å stå i midten av noe sånt. :( Kanskje babyen kan brukes som "brekkstang"? Altså, at det går an å si at han ikke får komme på besøk før han har snakket ut med samboeren din, f.eks? :vetikke:

Håper dagen din kommer seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Du har mer enn nok å stri med om dagen! Ikke rart du er sliten! :troest: Kjenner meg godt igjen i det å føle seg som en dårlig mamma på slutten av graviditeten. Men jeg tror de tåler det, jeg. Det går jo over om ikke så lenge. ;)

Håper det løser seg mellom faren din og sambo, det høres vondt og vanskelig ut å stå i midten av noe sånt. :( Kanskje babyen kan brukes som "brekkstang"? Altså, at det går an å si at han ikke får komme på besøk før han har snakket ut med samboeren din, f.eks? :vetikke:

Håper dagen din kommer seg! :klemmer:

Konflikten står mellom oss, og pappa, så det er ikkje sånn at eg står utanfor. Får berre avvente og sjå kva det blir til.

A er heime med meg i dag, ho fekk feber i går, og et utslett på begge armane. Anar ikkje kva det kan vere. Gav paracet i går kveld ved 39 grader feber. No har ho berre 37,5, men er tydelig slapp og ikkje i form. Har forresten blemmer eller sår på tunga og.

Ultralyd i dag, så A må vere hos svigers ei stund. Håpar me får vite kjønn i dag! No er forresten dei aller minste kleda vaska. Å ordne nyesenga til N er neste pri, sånn at eg får laga til senga til babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk UL??? :)

God bedring til A og god helg! :skya:

Takk!

A var temmelig redusert heile fredagen og, sov heile ettermiddagen. Blei stadig sløvare utover kvelden, så me kontakta legevakt og fekk komme ned for ein sjekk. Stikk i fingeren viste litt utslag på crp og leucocyttar, så diagnosen var virusinfeksjon i øvre luftveier. Stakkar store jenta mi, og så flink ho er hos lege! Ho har veldig behov for å bli fortald kva som skal skje, men godtar det sjølv om ho er redd.

Eg hadde samme utslag på prøvane hos jordmor på onsdag, så det er vel samme viruset som har plaga meg i det siste og. (Feberfølelse)

Bedre var ho i alle fall på lørdag, men det tok litt tid før ho fekk matlysta tilbake. I dag er ho i barnehagen igjen. Begge to, men N skal til lege i dag (for å sjekke magen, ho har vore jamnt over dårlig i magen i heile vinter. Barnehagen har også kommentert dette.), så eg hentar hennes etter lunsj.

Ultralyd på fredag viste ein frisk baby, estimert til 3500 g til termin. Masse fostervatn. Og det ser ut til at me får ein gut! (Så no har eg allerede pakka ned igjen rosa klede og kjolar i dei minste størrelsane :) Og det var ikkje mykje kle igjen!)

Vektestimatet på 3500g tvilar eg på stemmer, men då reknar eg ikkje med at denne blir så mykje større enn dei andre to i allefall. Jentene var 3925 og 4020 8 og 11 dagar over termin. Eg tippar denne er 4100 ei veke over termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en gutt ;) Blir sikkert stas med en gutt siden dere har to jenter fra før :laugh:

Veldig! No har eg ønska meg å få ein gut sidan me bestemte oss for å bli foreldre, men at det no kanskje blir ein gut etter to jenter er faktisk intet mindre enn, tja... Uforståelig nesten?

(Mamma laga et nydelig blått hentesett når eg venta N. Ho viste meg det berre når me var komne heim frå sjukehuset, men pakka det fint ned i posen igjen. Eg fekk sokkane som høyrde til. Vågar ikkje å spørre etter dette ennå, mulig ho har gitt det til andre, sidan kjønnet er hemmelig denne gang som dei forrige.)

Forresten så stolar eg ikkje heilt på kjønn etter ul, det er jo ikkje 100%. Det er delvis årsaken til at me held det hemmelig. Eg har kjøpt 3-4 plagg i guttefargar no, men vågar ikkje vaske det ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere holder kjønnet hemmelig for alle? Litt artig det da ;) Men det hadde ikke jeg klart. Jeg stolte ikke helt på kjønnet under ordinær UL men jordmora var helt sikker, og under 3D-UL så vi tydelig at det er en gutt :) Du er sikkert litt ekstra usikker fordi du har så lyst på en gutt ;) Men er ikke lenge til han er ute og da vet du! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N fekk nyesenga si i går, og sov i den i natt. Babysenga står ennå på rommet hennar, og i utgangspunktet ville ho helst sove der. Nyesenga (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39858939/#/S59851606) er jo så stor og åpen, så eg kan godt forstå at det kjennest meir koselig og rolig nedi skuvsenga. Men sovna gjorde ho, sjølv om det tok litt tid. Ho sa til og med at babyen skulle sove i babysenga no, det hadde pappaen sagt. Når eg spurte kor babyen var, visste ho ikkje, men ho har i alle fall kanskje forstått (?) at ein baby skal få senga hennar.

Trekket til bilstolen og vogna er nå til vask/tørk, så i måro kan eg reie opp vogna. Skal vaske madrasstrekket til babysenga, så det går et par dagar før senga kan reiast opp. Har slite med å finne ny madrass til stellekommoden (80 cm, ser ut til at standard stellematter er 60 cm), den eg kjøpte når me venta N er rakna i saumane. Skulle egentlig reist til byen med sambo i dag og kikka (næraste babyutstyrsbutikk er over 1 times kjøring herfra, så det blir litt netthandling), men sidan den turen blei avlyst tok eg ein ny runde på nett. Og fann ein heilt fin, faktisk 81 cm lang, på babycare. Juhu!

Og i går bestilte eg meg ny stelleveske! :danser:

Me fekk den enkle typen som høyrer til Simo-vogna når den blei kjøpt i 2008, og sjølv om den heng fint på vogna, har eg aldri likt den. Den er så slapp, og kan ikkje stå for seg sjølv på et stellerom, feks. Kikka etter ny når eg venta N, dels fordi eg aldri fann 'den perfekte', og dels pga prisane. No fann eg ei på tilbud som eg likte, og slo til ;) gler meg til den kjem i posten! Det er ei okiedog bliss celeb tote, svart som vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere holder kjønnet hemmelig for alle? Litt artig det da ;) Men det hadde ikke jeg klart. Jeg stolte ikke helt på kjønnet under ordinær UL men jordmora var helt sikker, og under 3D-UL så vi tydelig at det er en gutt :) Du er sikkert litt ekstra usikker fordi du har så lyst på en gutt ;) Men er ikke lenge til han er ute og da vet du! :danse:

Har vore hemmelig med alle tre ja, og sånn må det bli no og. Svigermor er overbevist om at det er ei jente då, og kallar henne søster, og strikkar rosa (lilla ifølge henne) jakke. ;) Hehe!

Fasiten kjem om kort tid ja, så det er berre å vente å sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er N? Fin seng ;) Vi kunne fått en gammel skuvseng men den var så lav at da hadde jeg måtte gå ut av senga mi for å amme gutten på natta, også er den uten kanter på sidene så det hadde blitt skummelt så fort han har lært seg å snu seg rundt :sjokkert:

Har ikke tenkt på at trekket på bilstolen bør vaskes, det skal jeg gjøre! :)

Gratulerer med ny stellemadrass og stelleveske :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er N? Fin seng ;) Vi kunne fått en gammel skuvseng men den var så lav at da hadde jeg måtte gå ut av senga mi for å amme gutten på natta, også er den uten kanter på sidene så det hadde blitt skummelt så fort han har lært seg å snu seg rundt :sjokkert:

Har ikke tenkt på at trekket på bilstolen bør vaskes, det skal jeg gjøre! :)

Gratulerer med ny stellemadrass og stelleveske :danse:

N blir 2 i oktober.

Eg diskuterte senga med deg i tråden om skuvseng :) vår seng har lave kantar på midten (10-15 cm), men det har gått fint her. Eldste brukte senga til ho var 2,5.

Du treng vel ikkje vaske trekket på bilstolen om den er ny (eller har du kjøpt brukt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

N blir 2 i oktober.

Eg diskuterte senga med deg i tråden om skuvseng :) vår seng har lave kantar på midten (10-15 cm), men det har gått fint her. Eldste brukte senga til ho var 2,5.

Du treng vel ikkje vaske trekket på bilstolen om den er ny (eller har du kjøpt brukt?)

Ah hehe, lenge siden så det husker jeg ikke ;)

Kjøpte en brukt, lite brukt, men hadde kanskje vasket trekket uansett, vasker alt jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full redebygging, skjønner jeg! ;) Tenk at du snart er trebarnsmor, da! :strix::hakeslepp:

Nesten så man skulle ønske det ble gutt bare for å se ansiktet til svigermor...? :ler: Blir vel bra uansett, tenker jeg! Men det hadde nok vært gøy med en lillebror! :jepp: Her sier Turnerose at hun bare vil ha en baby til hvis hun kan få en lillebror. :lol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full redebygging, skjønner jeg! ;) Tenk at du snart er trebarnsmor, da! :strix::hakeslepp:

Nesten så man skulle ønske det ble gutt bare for å se ansiktet til svigermor...? :ler: Blir vel bra uansett, tenker jeg! Men det hadde nok vært gøy med en lillebror! :jepp: Her sier Turnerose at hun bare vil ha en baby til hvis hun kan få en lillebror. :lol:

:klemmer:

Redebygging ja! Også er det jo veldig koselig og, eg gler meg til å ha vogna og senga ferdig oppredd med fine sengekle, og berre gå å kikke oppi der og lure på kva for ein liten person som skal ligge der :hjerte:

Fine Turnerose :) A hadde fortalt heile barnehagen at me skulle få ei jente, og ho skulle heile Silje. Dette fortalde ei av barnehagedamene meg i 17. mai-toget i år. Haha!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, der forsvann alt eg hadde skrive pga tomt batteri :(

Prøver igjen:

Status: 39+2 veker, termin om 8 dagar.

Fortset med redebygginga/prosjekt rydde hus.

Tung i kroppen, og lei. Stadig vondt bekken, men det er vondast når eg har satt ei stund og skal bevege meg igjen. Klarer ikkje gå langt, og sambo ler av meg for at eg går så seint. Gjekk til postkassen med N i går, og måtte ta to pausar i bakken.

Masse kynnarar, men dei er ikkje vonde (nesten umerkelige, faktisk). Ofte smerter under magen, pga press. Litt murringar dei siste dagane, og har hatt slimete utflod.

I går kveld fekk eg stadig vonde tak i magen/underlivet, og begynte å lure på om det var noko på gang. Fekk panikken og pakka baggen i ein fart! (Pga 2 timar til sjukehuset, pluss først sjekk på fødestova 30 minutt _andre veien_ , bør me reise idet eg merkar at fødselen er igang.) Heldigvis var det ingenting på gang i går, men det er fint at kroppen tydeligvis gjer seg klar. (Heldigvis fordi eg ikkje er klar ennå!)

Dette gjenstår:

Vaske basen til bilstolen

Vaske kalesja til vogna (dampvask)

Pumpe luft i dekka til vogna (sambo sin jobb)

Reie opp vogna (dyna er i frysen)

Reie opp senga

Vaske stellebordet og badebaljen (fekk ny stellematte i posten i dag, og den passa! Vanskelig å finne til 80 cm kommode)

Rydde på plass stellesaker og klede i stellebordet

Pakke ferdig bag til meg og baby (manglar kamera, toalettmappe ++ Har heller ikkje hentesett anna enn vanlige klede + A sitt hentesett. Set min lit til at mamma eller svigermor tek hand om dette)

Pakke stelleveska (har bestilt ny stelleveske, men er usikker på om denne kjem før babyen)

Stikke teppe til minsten. Nærmar meg halvveis no, og ser at eg neppe er ferdig før babyen må ut. Men teppe skal det nok bli likevel. Har pakka et anna ullteppe i sjukehusbaggen.

Andre ikkje baby-prosjekt:

Rydde ferdig på stor-rommet oppe (roterom)

Rydde/sortere alle papirene på kontoret

Rydde ferdig alle klede som er for små til jentene inn i boden

Skru opp den siste skuffa og skapet til expedit-hylla på A sitt rom

Flytte stereoanlegget inn i den ny-gamle tv-benken på loftet (sambo sin jobb)

Slemme 2. strøket på pipa oppe og male listene rundt (sambo)

Stryke 10-15 dukar. Kanskje eg skal stryke sengeklede til babyen og?

I tillegg har eg vel 500 bilder som er framkalla, og ennå ikkje har komt inn i album. Og to, snart 3 babyalbum som skal fyllast ut. Skikkelig skippertaksprosjekt med dei bildene...

Ellers blir det nok tur til Voss i måro, sambo har et ærend der. Godt å komme seg ut av huset. Kanskje eg finn et par kjekke butikkar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempe fine sokker, du er flink ;)

Oj du har mye å gjøre, for håpe at ungen holder seg inn til du akkurat er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så herlige små sokker! Tror nok lillegutten henger i navelstrengen til alt er klar, da kommer han.. :fnise: ER rart å tenke på at du snart er mamma til tre! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...