InLoveWithLife Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #1961 Del Skrevet 1. februar 2012 Buksa mi spjæret men jeg var ute med vovva!! Det ble fort veldig kaldt Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #1962 Del Skrevet 1. februar 2012 Nå har vi henta tv'n.. Fy fader for et monster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2012 #1963 Del Skrevet 1. februar 2012 Ja de er store! Men når man får dem på veggen, blir de ikke så store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #1964 Del Skrevet 1. februar 2012 Ja de er store! Men når man får dem på veggen, blir de ikke så store Nei den minsker nok litt i str da heldigvis!!! Den er søren døtte meg 164cm lang. Den er lengre enn jeg er høy!!! Også var det smart-tv likevel Og det fulgte med 3D-briller Og så er det Samsung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. februar 2012 #1965 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg tror fremdeles ikke på at du har dårlig råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2012 #1966 Del Skrevet 1. februar 2012 Oi! Hvor høy er du da? Kanskje vi er like høye? Vi har også Samsung og det fulgte med 1 par 3D-briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #1967 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg tror fremdeles ikke på at du har dårlig råd! JEG har fremdeles ikke så god råd, men min kjære er jo håndverker Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #1968 Del Skrevet 2. februar 2012 Oi! Hvor høy er du da? Kanskje vi er like høye? Vi har også Samsung og det fulgte med 1 par 3D-briller 162cm høy er jeg Så herlig med 3D Deres tv er ny den? Og LED? Vi har bare plasma da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #1969 Del Skrevet 2. februar 2012 Da var tv'n oppe, og vi digger den!!! Den er helt herlig!!! Og dritkult at man kan sitte å se vanlig tv-programmer i 3D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2012 #1970 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja du må prøve Jon Skolmen i 3D! Har dere plasma? Ja selvfølgelig har vi LED. Vil ikke ha plasma vi. Vi kjøpte den for ca et år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #1971 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja du må prøve Jon Skolmen i 3D! Har dere plasma? Ja selvfølgelig har vi LED. Vil ikke ha plasma vi. Vi kjøpte den for ca et år siden. De lager ikke så store tv'er i led ennå.. Men plasma er veldig bra når det er så stort, så ingenting å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2012 #1972 Del Skrevet 2. februar 2012 Er ikke plasma på vei ut? Trodde ikke de lagde plasma mer jeg.. Det er vel sånn at bildet KAN "brenne" seg fast om det står lenge på samme bilde? 55" ble stort nok i kjellerstua vår uansett så vi har ikke behov for større TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1973 Del Skrevet 3. februar 2012 Er ikke plasma på vei ut? Trodde ikke de lagde plasma mer jeg.. Det er vel sånn at bildet KAN "brenne" seg fast om det står lenge på samme bilde? 55" ble stort nok i kjellerstua vår uansett så vi har ikke behov for større TV Jo plasma er på vei ut, men de har som sagt ikke klart å lage større tv'er i led ennå. Plasma og led er my det samme, men led er bedre å se på Tv med, mens plasma skal visst være bedre på film.. Jeg har ikke mye peiling, men jeg er kjempe fornøyd. Og det er det som teller og når man ikke får tak i led i så stor, så har man ikke så mange valg 55" blir for lite i vår stue slik vi har ommøblert nå.. Men 3D er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. februar 2012 #1974 Del Skrevet 3. februar 2012 Aaah...! Jeg trodde jeg gjorde et kupp da jeg sikret meg en siviløkonom jeg, når jeg egentlig burde gått for en håndverker! Mye mer praktisk når man skal pusse opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1975 Del Skrevet 3. februar 2012 Aaah...! Jeg trodde jeg gjorde et kupp da jeg sikret meg en siviløkonom jeg, når jeg egentlig burde gått for en håndverker! Mye mer praktisk når man skal pusse opp også. Sant nok! Men dere får mer i lån da Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2012 #1976 Del Skrevet 3. februar 2012 Inviterer du på tv-kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2012 #1977 Del Skrevet 3. februar 2012 Jo plasma er på vei ut, men de har som sagt ikke klart å lage større tv'er i led ennå. Plasma og led er my det samme, men led er bedre å se på Tv med, mens plasma skal visst være bedre på film.. Jeg har ikke mye peiling, men jeg er kjempe fornøyd. Og det er det som teller og når man ikke får tak i led i så stor, så har man ikke så mange valg 55" blir for lite i vår stue slik vi har ommøblert nå.. Men 3D er morsomt Ja har man stor stue så er det fint med størst mulig TV! 3D er flott ja!! Er nok ikke lenge før det kommer så stor LED-3D heller tenker jeg Utviklingen skjer ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #1978 Del Skrevet 4. februar 2012 Ja har man stor stue så er det fint med størst mulig TV! 3D er flott ja!! Er nok ikke lenge før det kommer så stor LED-3D heller tenker jeg Utviklingen skjer ganske fort. Ja det er helt sykt hvor fort utviklingen går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #1979 Del Skrevet 4. februar 2012 Inviterer du på tv-kveld? Ja! Istid i 3D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #1980 Del Skrevet 4. februar 2012 31.07.2012 er det 5 (!!!) år siden jeg begynte på rekrutten... Det er lenge siden!!! Har tatt kontakt med to av mine beste venner fra den tiden og spurt om vi skal få til en reunion.. Håper vi får til det.. Det hadde vært utrolig koselig!! /) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå