Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kathrine25

Takk alle sammen!!!

Ja Appifany, jeg innrømmer det.. Hehe..

Men bilkjøp har vært planlagt lenge da, pga hunden :)

Han får ikke plass i golfen ;)

Kathrine: har kjøpt avant vi også, pga hunden :)

Men så godt å høre at dere er fornøyd! Hvilken årsmodell?

Vi kjøpte fjorårets modell,er super den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appifany: jeg var hos legen i dag, men hun ville ikke sjekke hormonene mine siden de sjekket stoffskiftet mitt i juli.. Men hun ville se om jeg har diabetes.. Og så ba hun meg prøve lav-karbo.. Tror jeg skal finne meg ny lege.. Hun hadde ikke peiling på dette her i det hele tatt.. :P

Jeg er så utmatta av jobben at jeg har ikke ord.. Har regnet ut at jeg kommer til å ende opp med ca 2500 timer totalt i år.. (inkl 4 uker ferie da, som er 37,5t pr uke). Normalt er man på ca 1900 timer i året, inkl 5 uker ferie..

Jeg orker ingenting etter jobb i dag.. Har bare vært ute med hunden, laget mat, og sløvet på sofaen.. Orker ikke hekle engang..

Føler meg usynlig på jobb.. Føler at ingen ser hvor mye jeg virkelig jobber.. Føler jeg gir og gir, og ikke får en dritt igjen for det.. Slik har det vært siden juli.. Hvor lenge klarer man å holde ut mon tro? Det er ikke min sterkeste side å klage til sjefen, men i dag holdt jeg virkelig på å begynne å gråte.. Jeg var så sliten og stressa at jeg skjønte knapt opp og ned..

Som sagt har jeg blanda følelser for at de avlyste turen.. Jeg syns ikke den var særlig gjennomtenkt, og det virka ikke som de prøvde å strekke seg så langt for å få det til å gå.. Med en gang jeg stilte spørsmål ved hvordan vi skulle få det til, så valgte de å droppe den. Vi skal kanskje ut å spise istedenfor, og det er like så greit.. Det hadde blitt jeg som hadde måttet jobbe på turen uansett, ingen andre hadde tatt ansvar..

Neste tirsdag har jeg fri, og det gleder jeg meg til.. Skal bli godt.. Men skal i rettssak med søstra mi da.. Så får ikke slappet så mye av :P

Ellers så ringte jeg aktor i dag btw.. Idioten har blitt dømt for 1 års fengsel for saken mot min kjære og en annen sak.. Min kjære får hele 5300,- i erstatning.. Det var som min kjære sa "vet du hva voldskadeerstatningen egentlig er? Det er et bevis på at rettssystemet i Norge ikke fungerer!"

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke bra ut. Jeg kjenner meg dessverre igjen i mye av det du skriver. Det som er viktig er å enten komme seg bort før det er for seint og man blir syk og sykemeldt og hele pakka, eller prøve å få orden på situasjonen noe som dessverre ikke er enkelt.

:klem:

Vil forøvrig oppfordre deg til å bytte lege. Det der er ikke mye hjelp i altså, men det har du jo skjønt

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pass på å ikke bli utbrent :troest: Og prøv ny lege, ja. Hun hørtes jo nesten litt håpløs ut :daane:

Hat du flekitimer eller noe annet å ta av, sånn i forbindelse med å bare være hjemme en helg og kun slappe av?

(stress er ikke positivt når det kommer til vektreduksjon, men det viste du sikkert :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære råder meg til å bytte lege også..

Uten å spørre hva jeg hadde prøvd osv, så nevnte hun lavkarbo med en gang.. Så sa jeg at jeg har fulgt vektklubben og at jeg har trent jevnlig osv.. Så spurte jeg om det var mulig å få noe hjelp i form av legemidler, medisiner.. Men da hadde hun virkelig ingen peiling.. "det er en på r.. Hva var det den het igjen.. Så har du xenical.. Den forhindrer kroppen i Å ta opp fett.. Kan ikke du gå til apoteket og spørre de hva som er på markedet nå og hva de selger mest av?" HÆÆ? ATTE HVA' FOR NO'????

Så jeg gikk til apoteket.. Og den på r var reductil.. Men den har jo vært ulovlig i snart to år.. Så nå har de bare xenical.. Og han spurte meg hva mitt problem var, og da sa han at den kom ikke til å funke på meg, for det var tydeli at jeg ikke spiste mye fet mat..

Jeg dobbelsjekket også med en barndomsvenninne som er apotekteknikker, og hun sa det samme. Det finnes bare xenical på markedet nå, og den kom ikke til å funke på meg. Særlig ikke siden Alli ikke hadde fungert i det hele tatt.. Så da finnes det seriøst ingen legemidler i Norge jeg kan få hjelp av.. Norge i et nøtteskall..

Ang jobben så trives jeg jo godt, men det er for mye jobb.. Jeg vet jeg må passe meg, passe på at jeg ikke blir utbrent blant annet.. Men jeg kan ikke dolke dem i ryggen heller.. Vi er tre stk, og de to andre jobber nok like mye.. Men hovedansvaret ligger på meg, derav mer stress for meg..

Jo jeg har over 160 timers avspasering til gode jeg, men det hjelper jo ikke når jeg aldri får tatt det ut.. Er ikke sikkert jeg får fri i romjula en gang, og jeg har igjen en uke ferie, som jeg har blitt trukket i lønn for.. Kanskje jeg skal prøve å få lønn for den uka? Hmmm...

Jeg er så takknemlig for min kjære oppi alt dette :) fyttigrisen så lykkelig jeg er på hjemmebanen <3

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, stress er absolutt ikke bra for vektreduksjon!!! Er redd det er det som stopper opp hele greia her.. Sliter meg å få bailine til å funke også.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...