InLoveWithLife Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #2381 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg er kjempe spent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. mai 2012 #2382 Del Skrevet 23. mai 2012 Blir veldig spennende å høre hvordan det har gått! Tror nok du må være flink etter operasjonen ja, men det er tross alt enklere å opprettholde vekt enn å gå ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #2383 Del Skrevet 23. mai 2012 Blir veldig spennende å høre hvordan det har gått! Tror nok du må være flink etter operasjonen ja, men det er tross alt enklere å opprettholde vekt enn å gå ned! Ja jeg må være flink etterpå også, og jeg går jo ikke så mye ned i vekt. Muskler veier jo mer enn fett Men jeg er helt sikker på at selvtilliten kommer til å øke så mye at jeg gjør alt for å ikke falle tilbake!! Og jeg gleder meg til å trene, til å spise sunt, til å shoppe nye klær, til å se videreutvikling, til å endelig få operasjonen på Haukeland, til å kunne dra på f eks Peppes med min kjære og ta en pizza og en øl uten å få dårlig samvittighet fordi jeg har så kontroll over mat, trening og kroppen at jeg kan kose meg en gang i blant. Jeg gleder meg rett og slett!! Nå sitter jeg hos Nobel og venter på oversykepleieren som skal vise meg noen før og etterbilder. Blir spennende å se hva jeg kan forvente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mai 2012 #2384 Del Skrevet 24. mai 2012 Hvordan gikk det Love? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #2385 Del Skrevet 24. mai 2012 Hvordan gikk det Love? Det gikk kjempe bra! Bildene var helt syke, og jeg har bestemt meg for å ta med hake også, så blir jeg kvitt den også den har plaget meg i alle år.. I går var vi på visning i naboblokka vår. En 3-roms.. Det var en annen dame der som også bodde i borettslaget, men hun hadde ikke mellomfinansiering i orden. Jeg ringte megler tidligere i dag, og hun var jo helt borte.. Obos har regler om at leilighetene må ligge på nettsiden dems i 5 virkedager, noe denne skulle ha gjort. Men den ligger ikke der, og meldefristen skal egentlig være i dag. Hvis den ikke har ligget ute, må de forlenge fristen til onsdag. Fantastisk.. Og dette er obos eiendomsmegler!!!! Ironisk?? Vi håper iallefall på at vi får den, men hun nevnte også en gutt som hadde meldt interesse. Men jeg vet ikke om det var internt eller obos. Kryss fingrene for oss!!! Nå er vi leie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #2386 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg blir så irritert.. Nå er leiligheten lagt ut på obos sine sider, og meldefristen er 1.juni kl 24. Det betyr at hvis vi er heldige og sitter som "vinnerne" i morgen, så må vi uansett vente i over en uke (!!!!) før vi får vite om den blir vår eller ikke!! Så utrolig unødvendig.. Og uproft av obos!!! Er så glad jeg ikke valgte de spm megler hos meg.. Ellers har jeg tatt ut masse medisiner i dag.. Mot infeksjoner, betennelse, kvalme, og antibac-såpe som jeg skal vaske meg med i kveld og i morgen. Jeg kjenner jeg er litt smånervøs, men ikke så kjempe ennå. Men det kommer til å komme utover kvelden.. Håper dere alle krysser fingrene for meg i morgen, både for at vi "vinner" leiligheten, og at operasjonen går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. mai 2012 #2387 Del Skrevet 24. mai 2012 Krysser fingrene og gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mai 2012 #2388 Del Skrevet 24. mai 2012 Krysser fingrene for deg Love!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2012 #2389 Del Skrevet 24. mai 2012 Krysser alt som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #2390 Del Skrevet 25. mai 2012 Takk til alle tre! Nå er jeg nervøs.. Har sovet litt dårlig i natt fordi jeg er nervøs/spent.. Jeg er ganske sikker på at dette kommer til å gå kjempe fint, men nervøs er det jo helt vanlig å være. Nå skal jeg dusje, og så skal jeg ta 5 tabletter, før min kjære skal kjøre meg bort til klinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. mai 2012 #2391 Del Skrevet 25. mai 2012 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #2392 Del Skrevet 25. mai 2012 Eg er våken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #2393 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei alle sammen! I går var den store dagen. Når jeg kom til klinikken ble jeg godt mottatt av en hyggelig resepsjonist som fulgte meg til venterommet og fant tøfler til meg. På venterommey kom anestesilegen og snakket litt med meg. En rolig og hyggelig mann. Så kom kirurgen, ikke samme som jeg var på konsultasjon hos, men han her var utrolig hyggelig og grei, og tok kjempe godt vare på meg!! Han forklarte hva han skulle gjøre, og fortalte at jeg måtte være forberedt på at det kunne bli litt løs hud etterpå som jeg senere kanskje ønsker å fjerne. Men det var ikke noe han ville gjøre nå, men han ville forberede meg på det. Deretter tegnet han opp, jeg tok tingene mine i en boks sammen med klærne mine, og fikk på med en morgenkåpe. Så fulgte han meg inn til operasjonsrommet. Der ventet en hyggelig sykepleier som skulle vaske meg. Da var det av med morgenkåpe, sko og truse. Hun "tapet" på en provisorisk truse som var som et stort bind Hehe.. Så ble jeg vaska i noe antibac-greier på hele området hvor de skulle operere. Så kom anestesilegen og satte i den greia i hånden, og jeg sovna på en to tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. mai 2012 #2394 Del Skrevet 26. mai 2012 Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #2395 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hvordan er formen? Formen er bra, men er stivt og ømt når jeg sitter/ligger i ro for lenge. Og så blir jeg fort sliten går på en del smertestillende, så da orker jeg ikke all verden. Men har vært med min kjære på en bitteliten shoppingrunde hvor vi kjøpte arbeidshansker til meg, rosa http://www.jula.no/monteringshansker-903053 for tenk! Vi har vunnet budrutene på en leilighet i borettslaget!!!! Nå venter vi kun på at fristen for å melde forkjøp skal gå ut, 01.06 kl 2400. Men de må ha lenger ansiennitet enn oss internt i borettslaget, ellerså tar jo vi den tilbake Jippi!!! Fortsettelse fra i går kommer Edit: budrutene = budrunden Endret 26. mai 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #2396 Del Skrevet 26. mai 2012 Vi sitter å heier på Norge i Eurovision song! Men Russland var dritmorsomme!! Og svenskene har en bra sang også.. Og Kypros var i grunn bra.. Og Island.. Men vi heier på Toji som har bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #2397 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Æsj da Toji.. Jaja, men Sverige var best Så gratulerer så mye til de, og kjempe kult av Russland å komme så høyt god natt alle sammen, jeg er sliten.. Endret 26. mai 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. mai 2012 #2398 Del Skrevet 27. mai 2012 Lå vel litt i kortene at den sangen ikke kom til å vinne. Men Norge fortjente absolutt ikke å komme på sisteplass! Så fint at operasjonen gikk bra! Nå er det bare å vente og se hvordan resultatet blir Håper dere får leiligheten da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #2399 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Sånn ser jeg ut nå.. http://www.google.no/search?hl=no&client=safari&gl=no&site=webhp&tbm=isch&source=hp&q=kompresjonsplagg+hake&oq=kompresjonsplagg+hake&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=mobile-gws-hp.3...4943.12019.0.12475.22.12.0.6.6.0.437.437.4-1.1.0...0.0.TKtM0Sjvw3k&biw=320&bih=416&sei=hz7CT4nIDsbPtAbqqqikCg#i=2 Bare enda verre.. Og slik må jeg gå til ogmed fredag, dvs fire dager på jobb.. Fy søren så jeg gruer meg!! Endret 27. mai 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. mai 2012 #2400 Del Skrevet 27. mai 2012 Linken funker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå