Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

God morgen forresten!!! :)

Endret av InLoveWithLife
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest- silje
Skrevet (endret)

:fnise:

Dere er søte! :)

Nei han kom ikke.. Han var på besøk hos en kamerat 2 timer unna. Og de hadde tatt seg noen pils.. Men vi skrev litt da.. Ikke det at det hjalp på mye på igrunn for han er så innebeslutta og man må dra følelsene ut av ham. Og det har ikke jeg tenkt til å gjøre nemlig!! Vil han kjempe for meg, så får han gjøre det. Jeg har ikke tenkt å be han om å gjøre det..

Men, jeg tror vi kommer til å møtes en dag snart å snakke. Jeg må snakke.. Jeg må få ut det jeg har i tankene..

Jeg er en person som er avhengig av å snakke!! Om det har skjedd noe lite en dag, så må jeg snakke om det.. Bare for å få det ut av systemet.. Jeg sier IKKE at jeg kommer til å ta han tilbake, men jeg har bestemt meg for å snakke med han.. Jeg må ha svar..

Så det får briste eller bære....

Du skal gjøre akkurat det du føler for, for å få bearbeidet alle følelsene du....

Forresten : god morgen:)

Endret av gjest- silje
Skrevet

Du skal gjøre akkurat det du føler for, for å få bearbeidet alle følelsene du....

Forresten : god morgen:)

Takk Silje :)

Ønsker deg en fin dag!

Gjest Mahareth
Skrevet

Kan jeg bare få si at jeg synes dere bør møtes på nøytral grunn. Ikke hjemme hos deg! Dere bør ha denne samtalen et sted det er vanskelig å hoppe til køys, for å si det sånn... :sjenert:

Jeg skjønner godt ditt behov for å snakke, og hadde nok valgt å gjøre det samme. :klemmer:

Gjest gjest- silje
Skrevet

Kan jeg bare få si at jeg synes dere bør møtes på nøytral grunn. Ikke hjemme hos deg! Dere bør ha denne samtalen et sted det er vanskelig å hoppe til køys, for å si det sånn... :sjenert:

Jeg skjønner godt ditt behov for å snakke, og hadde nok valgt å gjøre det samme. :klemmer:

Det er en god idè med tanke på køya..

Men da kan også samtalen bli litt mer anstrengt.. Men kanskje en plass dere er alene, men ikke har mulighet til muffens?

Men hva gjør han nå? Er han mye med henne? Holder de på å bli sammen igjen? Har du fått vite noe?

Skrevet

Jeg er enig i å møtes ute et sted, men selvfølgelig et sted dere kan være private også. Ikke bare så dere ikke skal havne i køya, men også sånn at du skal kunne avslutte og gå når du vil. Jeg har nemlig hatt lange krangler med min eks der vi har vært hjemme hos meg og han nektet å gå, og det var veldig lite hyggelig. :klem:

Skrevet

Hei alle sammen, og god ettermiddag!

Jeg også har tenkt på det der å møtes på en nøytral plass slik at jeg kan avslutte når jeg vil.. Men jeg vet ikke hvor det skulle bli hvor vi faktisk kan snakke og krangle så mye vi bare orker! Heh..

Men å hoppe til køys??? LITT selvrespekt har jeg da.. DET SKJER IKKE!!! Det gjorde jeg ikke sist han var utro heller.. Det tok en stund.. F**n heller.. Om det er bare det han er ute etter, så kan han bare dra til henne.. Da gir jeg blaffen i hele fyren..

Silje: Jeg spurte i går om han hadde vært med henne siden det ble slutt mellom oss (les: tirsdag). Og nei, han var bare med henne i begravelsen. Og jeg tror på det, fordi han har vært på msn bortimot hver kveld (fra rett etter at ungene har lagt seg), og jeg tviler på at han hadde sittet der om han var med henne.. Men hvem vet.. Han kan selvfølgelig ha vært med henne før på dagen..

Om de er på vei til å bli sammen igjen vet jeg ikke, men han sier han vil trygle og be meg om å få meg tilbake, og at han savner meg og vil gjerne snakke med meg og se meg. Han vil vite hvordan det går med meg..

Men i går da, så var jeg dønn ærlig mot han hele veien.. Litt sånn barnslig krangling ble det underveis, men pytt sann.. Blant annet, så skrev jeg:

"Nå skal jeg være dønn ærlig mot deg.. Hver dag siden jeg fant ut av sannheten, har jeg drømt om å komme hjem til blomster på døra, kjærlighetsbrev i postkassen, eller at du plutselig ringer på og vil snakke med meg for å vise at du angrer og at det er meg du vil ha. At du virkelig gjør alt som står i din makt for å vinne meg tilbake.. Men det er bare drøm.. Alt er bare drøm.. Virkeligheten er vond og jævlig"

Han svarer: " Har holdt meg borte jeg, trodde det var det du ville.."

Fair enough i grunn.. Men så svarer jeg: "Alle jenter drømmer om en mann som kjemper med nebb og klør for å vinne jenta i sitt liv.."

Den svarte han aldri på, og etter det har det vært stille.. Så tviler på at praten blir i dag.. Og føler jeg meg dum?? UTEN TVIL!! Men det får bare være.. Jeg har iallefall fått ut litt av det jeg tenker og føler, og det er ufattelig godt.. Vil han ikke kjempe, så er det helt opp til han. Jeg har ikke sagt at jeg vil ha han tilbake, absolutt ikke., så jeg kan jo ikke love at det hjelper at han kjemper heller. Men selvfølgelig skulle jeg ønske han ville kjempe litt. Man vil jo gjerne at vedkommende skal angre, være lei seg, og ha sterke følelser. Men vi får se hva som skjer videre. Jeg har ikke tenkt å ta kontakt med han i dag (HJELP!!), for jeg gav han grei beskjed i går om at han måtte ta intiativ selv. At jeg ikke kom til å ta så mye mer intiativ enn dette.. Så vi får se! Men jeg føler meg lettere til sinns nå, helt ærlig :) Merker humøret mitt er myyyye bedre på jobb og sånn :)

Skrevet

Jeg takler dette så dårlig jeg..

Sendte melding til han isted da jeg hadde problemer med noe elektrikergreier (ja, han er elektriker) og fikk ikke tak i min far og ingen andre som hadde peiling. Så jeg sendte melding.. Det er nå over 1,5 time siden.. Dette er så lite festlig at jeg har ikke ord... Jeg blir gal..

Jeg må snart vite.. Jeg må ta den samtalen med han snart.. Jeg takler ikke dette.. Jeg MÅ vite!!

Skrevet

Prøvde å ringe han nå.. Trenger virkelig hjelp til det elektrikergreiene.. tro det eller ei, det er ingen unnskyldning for å ta kontakt..

Men han tok ikke telefonen.. Eller telefonene, da jeg ringte en gang på privatmobilen, og en gang på jobbmobilen..

Så nå må jeg innrømme meg at jeg er veldig lei meg..

Skjønner ikke hva som skjer.. Men nå skal jeg virkelig prøve å gi faen.. Nå sårer jeg bare meg selv..

Mannfolk og kjærlighet er dritt.. Æsj..

Skrevet

Du :kose: Du må ikke gjøre dette mot deg selv. :klemmer: Jeg skjønner at du trenger å få snakket ut med han, men ikke la han få gjøre deg så vondt ved å ikke gjøre noe.

:klem:

Skrevet

Jeg er enig med Al. Du blir bare lei deg og såret. Det beste er nok å prøve å kutte han ut helt selv om det ikke er lett. :kose::klem:

Skrevet

Jeg fikk rett.. Igjen.. Magefølelsen min tar ALDRI feil ang han her..

Selvfølgelig tror jeg han er med henne når han hverken svarer på mld eller telefon..

Jeg sank veldig lavt nå.. Jeg kjørte å sjekket.. Og jada.. Han var hos henne...

Så nå er det over og ut. Jeg vil fremdeles snakke emd han, tro det eller ei, men det er fordi jeg vet med meg selv at jeg kommer ikke over dette om jeg ikke får svar på noe av det jeg lurer på.. Men jeg kan ikke fatte og begripe at han er hos henne i dag fremfor å snakke med meg, når han sa på søndag at han ville trygle og be om å få meg tilbake, og i går sa han at han savna meg og gjerne ville snakke og se meg igjen.. DRITTSEKK!!

Så, i morgen skal jeg ringe han når jeg er ferdig hos legen.. Egentlig burde han betalt for legetimen, da det var han som skadet fingeren min.. Men ihvertfall, jeg skal høre om han vil snakke med meg etter job.. Om han ikke vil det, da har han fått sine sjanser til å snakke med meg. Da er det over og ut. Da får jeg kompisen min til å kjøre meg bort til kompisen hans med de siste tingene hans som står igjen her, så er vi ferdige..

Uansett hvor mye han sier at han vil ha meg tilbake eller blablabla, han tok sitt valg ikveld.. Er ikke snakk om at vi noen gang kommer til å bli sammen igjen.. INGEN har såret meg så mye som han.. Men det var faktisk godt, tro det eller ei, å få det bekreftet at det var henne han var med i dag. Det kjenner jeg kommer til å hjelpe på..

Nå er jeg lei meg...

Skrevet

Jeg kan ikke gi så mange trøstende ord, men du skal ihvertfall få en :klem:

Det ordner seg. Det gjør det alltid. Jeg vet det ikke er mye til hjelp akkurat nå, men vit at du skal bli glad igjen :klemmer:

Skrevet
:klem::kose::troest: Høres ikke ut som om han er verdt et nytt forsøk iallefall. Jeg blir irritert når jeg leser/hører sånt. Makan for en drittsekk!! :sur:
Skrevet

For meg som ser det utenfra tenker jeg at det kanskje var bra for deg at han var hos henne i kveld. Så fikk du enda en påminnelse om at dette slett ikke er mannen du vil være sammen med, og fikk kanskje pumpet opp de sinte følelsene litt igjen også? Det er jo så altfor, altfor tydelig at han sier en ting og gjør en annen, den forbanna idioten! :klem:

Gjest Mahareth
Skrevet (endret)

Jeg må si meg enig med resten her :sjenert:

Synes ikke han fortjener noe nytt forsøk.

:klemmer:

Endret av Mahareth
Skrevet

Som jeg sa så må du oppleve det selv, dessverre, det holder ikke at masse jenter på KG forteller hvordan det er, dessverre.

Håper bare du kommer deg fort over det krapylet av et menneske, og at du snart er :strix:

Gjest gjest- silje
Skrevet

Jeg fikk rett.. Igjen.. Magefølelsen min tar ALDRI feil ang han her..

Selvfølgelig tror jeg han er med henne når han hverken svarer på mld eller telefon..

Jeg sank veldig lavt nå.. Jeg kjørte å sjekket.. Og jada.. Han var hos henne...

Så nå er det over og ut. Jeg vil fremdeles snakke emd han, tro det eller ei, men det er fordi jeg vet med meg selv at jeg kommer ikke over dette om jeg ikke får svar på noe av det jeg lurer på.. Men jeg kan ikke fatte og begripe at han er hos henne i dag fremfor å snakke med meg, når han sa på søndag at han ville trygle og be om å få meg tilbake, og i går sa han at han savna meg og gjerne ville snakke og se meg igjen.. DRITTSEKK!!

Så, i morgen skal jeg ringe han når jeg er ferdig hos legen.. Egentlig burde han betalt for legetimen, da det var han som skadet fingeren min.. Men ihvertfall, jeg skal høre om han vil snakke med meg etter job.. Om han ikke vil det, da har han fått sine sjanser til å snakke med meg. Da er det over og ut. Da får jeg kompisen min til å kjøre meg bort til kompisen hans med de siste tingene hans som står igjen her, så er vi ferdige..

Uansett hvor mye han sier at han vil ha meg tilbake eller blablabla, han tok sitt valg ikveld.. Er ikke snakk om at vi noen gang kommer til å bli sammen igjen.. INGEN har såret meg så mye som han.. Men det var faktisk godt, tro det eller ei, å få det bekreftet at det var henne han var med i dag. Det kjenner jeg kommer til å hjelpe på..

Nå er jeg lei meg...

Offda :klem:

Nå skal jeg komme med et par jeg tror (Som kanskje ikke stemmer):

Jeg tror at han ikke vet helt hva han vil ( noe han har bevist flere ganger nå)

Jeg tror også at han ikke vil legge seg paddeflat for at du skal få svar på alt du ønsker, for da hadde han lagt seg flat for lenge siden, og han hadde jobba for å få deg.

Jeg tror at han ønsker å holdedeg på pinebenken, (han har allerde fått bekreftelse på at du er interessert enda) og da trenger han ikke være tilgjengelig lenger slik han var i begynnelsen, da er allerede du i boks!

Og så den siste og verste:

Jeg tror egentlig ikke at han elsker deg høyt nok ( har han ikke bevist dette også?)

Jeg vet jo selvfølgelig ikke, men ut fra det jeg leser er at han spiller nesten et lite spill med deg.

Nå har jeg gjetta selvsagt ut fra en side og det er din (som er den som virker mest såret over hele situasjonen)

Det virker også som om du også ønsker en bekreftelse fra han, at han enda elsker deg, høyere enn henne, men hva om han ikke gir deg denne bekreftelsen da? Da må du finne den indre styrken din og bygge opp selvbildet ditt på nytt igjen.

Ble mye lesing mellom linjer her, så beklager hvis jeg tramper i salaten..

Skrevet

Offda :klem:

Nå skal jeg komme med et par jeg tror (Som kanskje ikke stemmer):

Jeg tror at han ikke vet helt hva han vil ( noe han har bevist flere ganger nå)

Jeg tror også at han ikke vil legge seg paddeflat for at du skal få svar på alt du ønsker, for da hadde han lagt seg flat for lenge siden, og han hadde jobba for å få deg.

Jeg tror at han ønsker å holdedeg på pinebenken, (han har allerde fått bekreftelse på at du er interessert enda) og da trenger han ikke være tilgjengelig lenger slik han var i begynnelsen, da er allerede du i boks!

Og så den siste og verste:

Jeg tror egentlig ikke at han elsker deg høyt nok ( har han ikke bevist dette også?)

Jeg vet jo selvfølgelig ikke, men ut fra det jeg leser er at han spiller nesten et lite spill med deg.

Nå har jeg gjetta selvsagt ut fra en side og det er din (som er den som virker mest såret over hele situasjonen)

Det virker også som om du også ønsker en bekreftelse fra han, at han enda elsker deg, høyere enn henne, men hva om han ikke gir deg denne bekreftelsen da? Da må du finne den indre styrken din og bygge opp selvbildet ditt på nytt igjen.

Ble mye lesing mellom linjer her, så beklager hvis jeg tramper i salaten..

Det verste er at du har HELT RETT! Er akkurat det jeg tenker også.

Jeg tror ikke at han IKKE vil ha meg, men han vil ha oss begge. Og det går ikke.

Om han elsker meg høyt nok?? Selvfølgelig gjør han ikke det! Da hadde han jo aldri i verden vært utro..

Ja jeg ønsker en bekreftelse, selvfølgelig gjør jeg det. Og det gav han meg jo på en måte på søndagen, og delvis på mandag. Men selvfølgelig "drømmer" jeg om at han skal si han elsker meg og at det er meg han vil ha og at han vil kjempe til han dør!! (tok hardt i, men dere ser poenget).

Som Juliane skrev, det var akkurat det jeg trengte å vite. Ja, det er vondt å vite at han var hos henne, MEN det hjelper meg videre for da vet jeg at han fremdeles er usikker og da er det ikke noen mulighet for at jeg vil gi han en sjanse til. Jeg sjekket det opp, fordi jeg ville ha beviset. Jeg ville ikke gå rundt og håpe på ditt og datt. Han hadde aldri innrømt det til meg selv så.. Og det vet jeg fordi kl. 0358 tikket det inn en mld der han svarte på det elektrogreiene, og skrev at han hadde lagt seg tidlig igår fordi han skulle så tidlig opp på jobb. Jeg våknet av den meldingen, og svarte (fremdeles ang elektrogreiene, for det er noe jeg må fikse) og da fikk jeg ikke svar før kl. 0630. Alle skjønner at han har svart på meldingen midt på natten for at det skal virke som han er på jobb, så har han sovnet igjen, for så å sende mld når han sto opp. Og hvorfor tror jeg det? jo for hvorfor skulle han sove hos henne, i et hus med to unger som ikke legger seg før rundt kl 2000, når han liksom skal ha lagt seg flr kl 1830??

Uansett.. Han skal komme til meg i dag for å hente siste tingene sine, og for å prate. Jeg er dritnervøs, og det har jeg sagt. Jeg vet jeg gir han altfor mye.. Jeg vet jeg lar han spille med meg.. Men det er ikke så enkelt og jeg prøver virkelig alt jeg kan.. Men vi får se hvordan det går i dag.. Får se når han kommer.. Bare det er jo spennende å se.. Men han kommer iallefall, og han vil komme.. Så får vi se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...