Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er i hodet mitt HELE tiden!! HELE TIDEN!!!!!!

Jeg blir gal..

Men jeg har blitt flink.. Hver gang han popper opp i hodet mitt, tenker jeg på de to sammen, at han (jeg advarer mot sterke og ekle ord, jeg beklager på forhånd men jeg må bare få det ut.. Unnskyld) kommer inni henne.. ÆSJ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er så snille!!

Tusen takk for klemmer og gode tanker og all støtte alle alle sammen :) Dere er uvurderlige! :hjerte:

Skrevet

Har hatt lang arbeidsdag i dag.. Men det hjelper på igrunn.. Da får jeg noe annet å tenke på :)

Gjest gjest- silje
Skrevet

Har hatt lang arbeidsdag i dag.. Men det hjelper på igrunn.. Da får jeg noe annet å tenke på :)

Den forrige posten din var litt ekkel ja, men kanskje det eneste som nytter også. Man må jo forestille seg mest mulig negativt for at hjertet skal snu om på følelsene. Husker man bare det positive så vil det altid ligge latente følelser for en person som kanskje ikke fortjener det.

Så til ting som du kan gjøre nå med goood samvittighet:

-Velte deg i is og godteri! Tenk å ha full tillatelse til å synes synd på seg selv?

-Se dramtatiske kjærlighetsfilmer og sippe, så snørret renner! Beste måten å komme over et mannfolk e å se på hvor vanskelig kjærligheten er!

- Se på krigsfilmer å drømme om hevn over idioten (men selvsagt aldri gjøre noe ut av det da......)

-Gå lange turer, kanskje ikke det kjekkeste, men det er så deilig å kjenne at kroppen fungerer, og bli man sliten så fordufter mange tanker.

-Ta en selvpleie dag: ansiktsmaske, bodyscrubb og hele pakken, gjerne i et avslappet bad, avsluttes med velduftende olje og deilige joggeklær.

-Stasj deg opp, gå på butikken/ senter, og se alle blikk du får, hjelper på selvtillit!(prøv gjerne å ta kontakt med diverse mannfolk også, eller smil sjarmerendes, du blir overrasket over hvilken effekt det har på mannfolk!)

-Hør skikkelig sippemusikk, og sipp! Etterpå føles det bedre!

-Tenk bare positivt over å være fri og frank!

Skrevet

Den forrige posten din var litt ekkel ja, men kanskje det eneste som nytter også. Man må jo forestille seg mest mulig negativt for at hjertet skal snu om på følelsene. Husker man bare det positive så vil det altid ligge latente følelser for en person som kanskje ikke fortjener det.

Så til ting som du kan gjøre nå med goood samvittighet:

-Velte deg i is og godteri! Tenk å ha full tillatelse til å synes synd på seg selv?

-Se dramtatiske kjærlighetsfilmer og sippe, så snørret renner! Beste måten å komme over et mannfolk e å se på hvor vanskelig kjærligheten er!

- Se på krigsfilmer å drømme om hevn over idioten (men selvsagt aldri gjøre noe ut av det da......)

-Gå lange turer, kanskje ikke det kjekkeste, men det er så deilig å kjenne at kroppen fungerer, og bli man sliten så fordufter mange tanker.

-Ta en selvpleie dag: ansiktsmaske, bodyscrubb og hele pakken, gjerne i et avslappet bad, avsluttes med velduftende olje og deilige joggeklær.

-Stasj deg opp, gå på butikken/ senter, og se alle blikk du får, hjelper på selvtillit!(prøv gjerne å ta kontakt med diverse mannfolk også, eller smil sjarmerendes, du blir overrasket over hvilken effekt det har på mannfolk!)

-Hør skikkelig sippemusikk, og sipp! Etterpå føles det bedre!

-Tenk bare positivt over å være fri og frank!

Takk for mange gode tips :)

Men å sippe, det skal jeg ikke gjøre mer.. Jeg gren onsdag og torsdag, IKKE fredag. lørdag ble det noen tårer, men etter det har jeg ikke grått. Og jeg vil ikke grine mer heller.. Han fortjener det ikke.. Men selvpleie, å stasje meg opp,gå lange turer og å velte meg i godteri kan fort skje!! ;)

Skrevet

Og jeg vet at den første posten min i dag var ekkel.. Men hittil er det faktisk den som har hjulpet meg mest! Får ikke lyst til å snakke med han en gang når jeg tenker på det.. Vil bare spy :P

Skrevet

Æææææsj, jeg er virkelig ikke flink til dette.. Fint å ha KG jeg kan være ærlig mot.. Ingen av vennene mine lar meg være det.. :P

Hvem vil ikke ha en mann som kjemper for en??

Æææææææææææsj....... UNNSKYLD!!!!!

Skrevet

Og der kom tårene igjen gitt!!

Damn! :kjefte:

Skrevet

Jeg prøver så hardt jeg kan :)

Skrevet

Glemte å si at jeg skal til legen på onsdag.. Har fremdeles vondt i ene fingeren min som fikk litt vondt under all kranglingen forrige uke... :gjeiper:

Skrevet (endret)

Fyttigrisen så jeg skriver!

Men fyttigrisen så godt det er å få det ut....

Jeg har ikke vært så smart nå.. Jeg og min eks skrev litt, og blablabla, så sender jeg dette:

"Okey.. Jeg kommer til å si noe nå som jeg er stygt redd jeg kommer til å angre på men det får vel gå.. Forhåpentligvis har du verre ting du angrer på.. Om du vil snakke med meg, face to face, har du sjansen ikveld.. Jeg kan ikke love bare hyggelige samtaler og ingen krangling, men jeg er ikke ute etter krangling. Det er bortkastet tid.."

Ikke uventa, får jeg igjen om det bare er ikveld vi kan snakke face to face, og jeg svarer:

"Forløbig er det bare i kveld ja.. Og helt ærlig, er jeg litt skuffet over at du i det hele tatt spør om det.. Men for all del, jeg vet ikke hva du gjør på ikveld.."

Aner ikke hva jeg ville ha ut av dette jeg.. Angrer som en tulling nå.. Hadde vel håp om at han skulle slippe alt han hadde i hendene og komme løpende.. Men det gjør de vel aldri..

Vel, 15 min siden jeg sendte siste melding nå.. Tror dere han kommer?? Neppe..

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Al! Kanskje hun er utro???

Skrevet

:fnise:

Dere er søte! :)

Nei han kom ikke.. Han var på besøk hos en kamerat 2 timer unna. Og de hadde tatt seg noen pils.. Men vi skrev litt da.. Ikke det at det hjalp på mye på igrunn for han er så innebeslutta og man må dra følelsene ut av ham. Og det har ikke jeg tenkt til å gjøre nemlig!! Vil han kjempe for meg, så får han gjøre det. Jeg har ikke tenkt å be han om å gjøre det..

Men, jeg tror vi kommer til å møtes en dag snart å snakke. Jeg må snakke.. Jeg må få ut det jeg har i tankene..

Jeg er en person som er avhengig av å snakke!! Om det har skjedd noe lite en dag, så må jeg snakke om det.. Bare for å få det ut av systemet.. Jeg sier IKKE at jeg kommer til å ta han tilbake, men jeg har bestemt meg for å snakke med han.. Jeg må ha svar..

Så det får briste eller bære....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...