Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest- silje

Jajajaja, jeg vet det.. Som sagt, shoot me :P

Vi skal snakke sammen i dag.. Han sa veldig mye som gjorde meg bekymret for han.. Så vil iallefall snakke med han om det.. Forteller siden!

Og takk for klemmer fra både Alyah og Silje :)

Snille dere er som ikke begynte å kjefte.. :P

Du skal jo ikke ha kjeft :) Man kan ikke begynne å kjefte på voksne mennesker, man kan jo gi råd og trøste, men å prøve å bestemme over andre mennesker synes ikke jeg noe om hvertfall.

Ja fortell siden du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der da.. Men hadde regna med litt reaksjoner :P

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg føler meg komplett når jeg er med han.. Føler meg helt tom uten han.. Teit siden vi som sagt bare har vært i lag i 5 mnd, men jeg kan ikke si noe annet.. Aldri opplevd dette før jeg.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på han jeg nå.. Sa han trodde han var ferdig på jobbrundt kl 5.. Men rundt 5 ble han helt stille..

Sendte mld rundt halv syv for å si at jeg straks var hjemme, og at han kunne si ifra når han kom. "Ok" svarte han.. Så jeg får vel ta det som at han kommer.. Hmm..

Hater akkurat dette her altså.. Hater at han har FULL kontroll over meg.. føler meg så teit.. og smådesperat :P Kjærligheten er fæl..

MEN, til tross for alt! Jeg gråter ikke mer, og jeg er fremdeles In Love With Life!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om sola så skinner den!! Der kom han gitt! ;)

Preeekaaaas!!

(er über nervøs....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ordnet opp og velger å satse!

Vi vet begge to at det kommer til å bli HARDT, og et helvete til å begynne med.

Og jeg vet at sjansene er store for å bli såret igjen, men jeg er villig til å ta den sjansen. Det var så godt å snakke med han at jeg kan ikke få sagt det nok!!

Jeg har virkelig tro på oss. Jeg vet han har gjort skikkelig dumme ting, men jeg har tro på oss. Og det har han også. Men ja, han må jobbe for å vise det. Men jeg tror det kommer til å gå vår vei.. Jeg tror ikke hun kommer til å klare å ødelegge mer mellom oss.

Han er helt åpen og ærlig med meg nå om alt som har skjedd, både mens vi var sammen og etter det ble slutt, og han innser det at mye problem hadde vært spart om han bare hadde åpnet seg og snakket. han har også snakket med sin mor, faktisk før han kom hit idag, for å få andres synspunkt på ting. Og moren er enig i at han må leve det livet HAN vil, ikke det noen andre vil.

Det kan være jeg er dum, det kan være jeg brenner meg skikkelig igjen. Men den støyten får jeg da ta. Nå vil jeg bare bli lykkelig og forelska igjen, med han. Men vi kommer til å holde det hemmelig en stund, rett og slett for å kunne samle tankene våre sammen og få energi til å kunne fighte den stor krigen som kommer fra hennes side, og for å få tid til hverandre. Jeg orker ikke å forsvare valget mitt til vennene mine helt ennå. Vi trenger litt tid til hverandre rett og slett :) (og dette var faktisk JEG som ville.. ikke han pga henne.. hihi) Nå skal jeg sove hos han :) natta! skriver mer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: håper det går bra med deg Alyah, håper Juliane har hatt en kjempe bra førstedag på ny jobb, og håper dere alle har hatt en fiiin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det er dine valg, ditt liv. Jeg føler nesten at dette her er det samme som min søsters situasjon :) Så jeg må bare smile litt. Du har rett til å gjøre akkurat det du vil og vi skal være her for deg uansett hvordan det går. Vi skal le sammen med deg når det går bra. Vi skal gråte sammen med det når ting er triste.

Håper alt ordner seg for deg :klem:

Og takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lever jeg nok på en liten rosa sky :)

Er godt å vite at det er oss to igjen.. Og jeg tror han mener det denne gangen.. Han hadde jo som sagt snakket med moren sin før vi snakket sammen, og han ante ikke hva jeg skulle si..

Var HERLIG å sove inntil han igjen! Han holdt rundt meg i HELE natt :) Nekta å slippe meg ;) hihi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Er godt å vite at det er oss to igjen.. Og jeg tror han mener det denne gangen.. Han hadde jo som sagt snakket med moren sin før vi snakket sammen, og han ante ikke hva jeg skulle si..

Var HERLIG å sove inntil han igjen! Han holdt rundt meg i HELE natt :) Nekta å slippe meg ;) hihi :hjerte:

Herlig med rosa skyer..

Til tross for at tilliten sikkert er litt liten nå, så kommer den til å bygges opp igjen når han beviser at han er verdt det. Bare ikke anklag for det ene og det andre, har du tilgitt, så hold på den, og ikke la sjalusi og slike drittfølelser få komme over deg senere (så lenge han holder seg på matta selvsagt).

Det tror jeg er viktig når man bygger forholdet opp på nytt. Det er jo tross alt du som velger å tilgi, og da må du også stå for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Silje!

Jeg har sagt til han at det er ikke tilgitt, ikke ennå, men at jeg skal jobbe hardt med saken, og det kommer til å ordne seg. Jeg har bare bestemt meg for at jeg er villig til å tilgi, og at jeg er villig til å legge det bak meg. Jeg har bestemt meg for å begynne på så blanke ark som mulig, og se bort fra alt som har skjedd mellom de to.

Han vet også det selv, at jeg holder ikke ting igjen lenger enn nødevendig. Det viste jeg han sist gang. Er jeg ferdig med noe, så er jeg ferdig med det. Og jeg er ikke overhengende sjalu. Det sa han selv :) At jeg var flink til å legge ting bak meg, og at jeg sto for det når jeg sa jeg var ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...og så fant også jeg veien inn i din verden. Aner at det er mye alvorlig som er skrevet om her, så jeg kan ikke kommentere noe som helst riktig ennå, men håper at alt av problemer vil finne en god løsning som er til å leve godt med for deg, og han.

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Det er dine valg, ditt liv. Jeg føler nesten at dette her er det samme som min søsters situasjon :) Så jeg må bare smile litt. Du har rett til å gjøre akkurat det du vil og vi skal være her for deg uansett hvordan det går. Vi skal le sammen med deg når det går bra. Vi skal gråte sammen med det når ting er triste.

Håper alt ordner seg for deg :klem:

Og takk for omtanken :)

Veldig enig med Al i det uthevede her! :nigo:

Nåååh :hjerte::strix:

Lykke til

Og husk NÅR du har tilgitt, så har du tilgitt for godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Helt enig Silje!

Jeg har sagt til han at det er ikke tilgitt, ikke ennå, men at jeg skal jobbe hardt med saken, og det kommer til å ordne seg. Jeg har bare bestemt meg for at jeg er villig til å tilgi, og at jeg er villig til å legge det bak meg. Jeg har bestemt meg for å begynne på så blanke ark som mulig, og se bort fra alt som har skjedd mellom de to.

Han vet også det selv, at jeg holder ikke ting igjen lenger enn nødevendig. Det viste jeg han sist gang. Er jeg ferdig med noe, så er jeg ferdig med det. Og jeg er ikke overhengende sjalu. Det sa han selv :) At jeg var flink til å legge ting bak meg, og at jeg sto for det når jeg sa jeg var ferdig med det :)

Så bra da :)

Heiv det bare ut, i tilfelle sjalusien skulle komme krypende. Det kan jo tross alt skje, en etter reaksjon, nå har det skjedd så mye på kort tid, at du har nok ikke fått bearbeidet alt enda.

Synes det er bra at du har sagt at du ikke har tilgitt helt enda, det er helt reelt å bruke tid på å bearbeide slike hendelser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...