InLoveWithLife Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #241 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er helt enig i at sex ikke har noe med samværet til barna å gjøre. Jeg har jo selv skrevet at jeg IKKE forstår eller skjønner hvorfor han har gjort som han har gjort. Jeg skrev bare at jeg forstår at han ikke har det enkelt.. Jeg har heller ikke sagt at jeg vurderer å ta han tilbake. Alle som opplever utroskap får tanken i hodet, det er bare noe som skjer. Men jeg tror han. Jeg tror at det er meg han vil ha, jeg VET at han trenger å få orden på livet sitt før han får seg kjæreste på nytt. Men om det blir meg, er det lite sannsynlighet for. Man kan aldri si aldri, for som sagt, jeg har tro på skjebnen. Men jeg kommer ikke til å sitte å vente på han. Jeg kommer til å leve mitt liv, uten han, og så får vi ta det den dagen han evt skulle komme tilbake og si han har fått orden på ting. Jeg håper og tror jeg er over han innen den tid. Kan godt hende jeg er naiv, men jeg er enig med Silje. Jeg tror forhold kan overleve til tross for utroskap.. Men jeg sier ikke at jeg vil ha han tilbake!! Jeg skal bearbeide følelsene mine og den smerten han har gitt meg, jeg skal leve livet mitt uten å tenke på han, jeg skal ta hensyn til meg, jeg skal tenke på meg, jeg skal KOSE meg! Men følelsene forsvinner jo ikke over natten.. Så vondt kommer det til å være en stund fremover.. Og til slutt. Supramundane, jeg blir ikke støtt Jeg er glad dere sier det dere mener. Og jeg beklager om jeg sutrer eller virker dum eller dere blir oppgitt. Men når man går igjennom noe sånt, så må man bearbeide alle følelser og tanker som kommer. Det er ikke så lett og bare glemme alt.. Og denne boka hjelper meg veldig mye med å være ærlig mot meg selv, være ærlig om følelser og tanker jeg har.. jeg må bare få det ut til noen.. Vær så snill og ikke døm meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 28. oktober 2010 ..ser jeg har skrevet tidligere at jeg akkurat nå håper at vi kan finne tilbake til hverandre en dag.. Men det er bare en tanke og en følelse jeg har der og da, som jeg må få ut.. Akkurat nå mener jeg ikke det.. I morgen kan jeg mene det igjen.. Det er bare noe jeg må få ut av systemet.. Ber dere igjen om å ikke dømme meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. oktober 2010 #243 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vi dømmer deg selvfølgelig ikke! Ut fra alt du skriver her er det klinkende klart for alle oss "nøytrale" som leser her at dette ikke er et forhold du skal gjenoppta. Vi har ikke de følelsene du har, og vi har heller ingen "forpliktelser" ovenfor deg i form av at vi er dine venninner. Velger du å bli sammen med ham igjen blir ikke vi sittende på fest og føle oss dumme fordi vi så tydelig har gitt uttrykk for at du fortjener så mye, mye bedre. Derfor tror jeg vi også klarer å være helt fullstendig ærlige i våre tilbakemeldinger til deg. Det betyr allikevel ikke at vi dømmer deg fordi du er i et følelsesmessig kaos og ikke ser ting på samme måte (like klart?) som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. oktober 2010 #244 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er her din bok, og vi er bare privilgerte som får delta i din hverdag. Vi, eller hvertfall jeg, bruker sjelden å dømme noen. Bruks oss til det du vil Vi kommenterer jo bare etter hva vi synes er best for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. oktober 2010 #245 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du må aldri, aldri føle at vi dømmer deg. Vi er her for deg i tykt og tynt. Vi får lov til å ta del i ditt liv, dine følelser og dine tanker. Du skal kunne bruke denne tråden til akkurat det du vil Jeg hadde et liknende innlegg i min bok og kommentarene jeg fikk var overveldende og uten et unntak - positive. Vi kommenterer det vi vil. Vi lar være å kommentere det vi vil. Du kan skrive det du vil og vice versa. Dette er din bok. Og vi er dine venner selv om du ikke møter på oss hver dag eller i den virkelige verden. Bruk oss for det vi er verdt. Fyll oss med stemmen din og la oss gi deg råd, klemmer og det som måtte behøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 29. oktober 2010 Så snille dere er Kan godt hende jeg lar han "slippe billig unna" eller er altfor snill mot han eller "forsvarer" han, men det er ikke meningen faktisk. Jeg bare ser at ting ikke bare er sort/hvitt.. Selvfølgelig er det helt galt av han å gjøre det han har gjort, men tro meg, det er han smertelig klar over! Og helt ærlig.. Dere kan ikke si at det kan være lett for noen å vite hvem de vil dele livet sitt med, men de KAN IKKE? Det syns jeg er stort av han. Selvfølgelig kan jeg være litt blind i denne situasjonen pga det han har gjort. Men jeg velger å tro på at det finnes godhet i alle personer, og jeg vet at han ikke har gjort dette for å såre meg. DET vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #247 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har glemt hvor ensom helgene er når man er singel.. Æsj! Og jeg som hadde gleda meg som en liten unge til en fest jeg og eksen var bedt på i morgen.. Men det er hans venner, så jeg har ingenting der å gjøre.. Så da sitter jeg her alene da.. Uten noen planer.. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 29. oktober 2010 #248 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei Helgene er heller ikke like spennendes med type heller, da sitter man ofte litt "innelåst" sammen, eller fordi man har barn. Så du kan trøste deg med det hvertfal:) Har du noen andre planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei Helgene er heller ikke like spennendes med type heller, da sitter man ofte litt "innelåst" sammen, eller fordi man har barn. Så du kan trøste deg med det hvertfal:) Har du noen andre planer for helga da? Skal være med søstra mi en tur til Sverige i morgen, og så skal jeg se leiligheten hun har kjøpt. Det er vel igrunn det.. Men gruer meg til i kveld.. Jeg vet han er 300 meter unna meg.. og jeg vet med meg selv at jeg kommer til å bli skuffa om jeg ikke hører noe fra han.. selvom jeg skal ikke bli det, jeg vil jo ikke ha han! Men man vil jo at de skal tenke på en.. Nei uff.. Men helt ærlig, jeg gleder meg til å være singel litt. Jeg gleder meg til å bare fokusere på meg selv. Var på et jobbintervju i morgen, og der er jeg veldig spent. Jeg håper selvfølgelig at jeg får jobben!! Jeg har vikariatet til stillingen pr dags dato så.. Men det er liksom det som skjer fremover.. Det må jeg innrømme er ikke så gøy å tenke på.. Før hadde jeg masse planer og alt mulig.. Men siste planen jeg hadde var vel når jeg skulle til Haugesund i september.. Så nå er det bare for meg å fylle på meg planer igjen! Det eneste som har forandret seg siden sist jeg var singel, er at ei venninne av meg, hun som ALLTID ble med ut, hun har blitt gravid og skal flytte hjemover der vi er fra.. Så nå er jeg den eneste single i min nærmeste vennegjeng. Men spørs om jeg bare må bli flinkere til å involvere meg i de som ikke er i min aller nærmeste vennegjeng, og finne på ting med de også Der er de fleste single Herregud som jeg tar sånn på vei.. Vi var jo bare sammen i 5 mnd!! Noen uker til, så er jeg good as new!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fy søren så godt det er å ha denne boka her! Deilig å ha et sted man kan få ut både gleder og sorger på Ble skikkelig stolt over meg selv i går, glemte å si det. Jeg liker virkelig ikke fisk, men i går ble jeg med på SUSHIRESTAURANT, og jeg smakte på alt vi fikk!!! Er så imponert!! Og Maki, mmm, det var godt Ellers så ble jeg litt skuffa over venninna mi nå.. Hun som jeg har skrevet om tidligere.. Jeg overreagerer nok litt, og dere andre syns sikkert ikke hun gjør noe feil, men jeg kjenner henne, og det gjentar seg heeeeele tiden.. Hun sa til meg fra dag 1 etter bruddet mellom meg og eks, at jeg måtte komme meg ut igjen på markedet, og ha det gøy! At det hjalp på å vite at man fortsatt hadde draget, og at man kunne flørte med "den man ville". Hun vet jo at jeg er den eneste single i min nærmeste vennegjeng, så er ikke så lett å dra ut byen alene.. Denne helga skulle hun hjemover i reunionparty for venner på vgs. Hun hadde gleda seg skikkelig! Men nå ringte hun.. den ble avlyst fordi hun som skulle holde festen, ahdde bruket foten på tre plasser.. Uff, stakkar. Og hun som var sååå klar for en fest!! (og jeg kjente inni meg at jeg tenkte, oi, kanskje vi kan dra ut ikveld?? er jo halloween og greier, og så slipper jeg å sitte ensom her med min eks er på fest hos "naboer" av meg). Men så sier hun.. Nei så da fikk hun vel dra på middag hos broren sin istedenfor da.. Javel ja.. "ja men vi kan sikkert finne på noe etterpå?" Ja når skal du dit da? "rundt syv".. Ja okey.. Men da blir du jo sittende der en stund.. Så neida.. Fremdeles ingen planer for helgen.. Eller for kvelden, rettere sagt.. Men er ikke så nøye om jeg sitter alene.. Er bare jeg selv som føler meg dum da.. Jeg vet at om eksen min "får vite" at jeg sitter alene, så bryr han seg ikke om det. Han vet hvem mine venner er og hvordan de er, og han vet at jeg ikke drar ut på byen alene. Selvsagt føler jeg meg ensom, men er null stress sånn egentlig.. Jeg håper han koser seg på festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #251 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Du skal være litt glad for at du vet at han ikke bryr seg om du er inne en lørdagskveld. For det betyr nemlig at du kan godt være inne etter at det er slutt med dere på en lørsdagskveld. At du ikke er den personen som MÅ eller TRENGER å dra ut. Det er bare å forberede deg til i kveld. Dra til byen nå kjøp ei god bok, anbefaler Camilla Läckberg sine kjøper inn sterinlys, leie en god film, kjøpe smågodt å lag det skikkelig koselig hjemme i kveld! ' Så får han bare sitte på den festen å ha en dårlig dag i morgen!!! Edit: sterinlys faktisk!! STEARIN for f**** Endret 30. oktober 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Hehehe, du får sagt det du Appifany Har en kompis som kommer hjem i dag, så tror vi skal ut å kjøre en tur å bare snakke. Vi pleier å gjøre det vi, det er liksom vår ting. Og det er faktisk veldig deilig Da får vi ut ting begge to, og vi har det veldig koselig. Men spørs om han orker da.. Men om han ikke orker, så legger jeg meg tidlig og drar tidligere til min søster i morgen så får jeg mer ut av dagen da.. Ja er godt å vite at han ikke bryr seg. Han tenker ikke at jeg ikke har noe liv, han tenker ikke at herregud.. Sitter hun alene? Er bare jeg som tenker sånn om meg selv.. Tankegangen min begynner å bli bedre, og jeg begynner å føle meg bedre Men vil fremdeles ut på byen å flørte Endret 30. oktober 2010 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nå har jeg invitert meg selv på taco hos kompisen min og dama hans Men klart jeg kunne komme, sa de! Snille de er Og så har jeg tatt kontakt med en venninne som bor utenfor byen, to venninner fra Forsvaret som bor i byen men som jeg ser lite til pga jobb og studier og alle tre, og jeg har sendt mld til en kusine som bor i Lillehammer Jeg skal legge planer fremover!! Jeg skal f**n ikke sitte hjemme alene hver eneste fredag og lørdag og føle meg teit og ensom! DET skjer ikke The only way is UP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #254 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 30. oktober 2010 Heia ILWL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #256 Del Skrevet 30. oktober 2010 Heia, heia, heia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #258 Del Skrevet 30. oktober 2010 Men det er herlig å høre at du ikke graver deg ned, men ser etter ting å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 30. oktober 2010 #259 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nå har jeg invitert meg selv på taco hos kompisen min og dama hans Men klart jeg kunne komme, sa de! Snille de er Og så har jeg tatt kontakt med en venninne som bor utenfor byen, to venninner fra Forsvaret som bor i byen men som jeg ser lite til pga jobb og studier og alle tre, og jeg har sendt mld til en kusine som bor i Lillehammer Jeg skal legge planer fremover!! Jeg skal f**n ikke sitte hjemme alene hver eneste fredag og lørdag og føle meg teit og ensom! DET skjer ikke The only way is UP! så flink du er! Ja planer må man ha.. Har du gått ned noe i vekt den siste tiden? River meg enda i håret over disse små kiloene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #260 Del Skrevet 30. oktober 2010 så flink du er! Ja planer må man ha.. Har du gått ned noe i vekt den siste tiden? River meg enda i håret over disse små kiloene!!!! Takk takk! Prøver å legge noen planer fremover så jeg har noe å glede meg til, noe å se frem til Njaaa, har gått ned igjen de feriekiloene som snek seg på da.. Men ikke noe mer.. Har ikke hatt energi til å trene noe igrunn etter dette skjedde. Men var jo igang igjen uka før det ble slutt da, så kommer nok snart i gang igjen Tenk.. for bare to uker siden var jeg ute på handel med min eks og alt var tilsynelatende fint mellom oss. Vi hadde en fin og rolig helg sammen, før alt raste mandagen og tirsdagen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå