Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I det du skrev det innlegget til meg i går, var vi på dyreklinikken og avlivde vovva vår.. Så akkurat nå så går det ikke så bra.. Gud for et savn.. Så tomt det er hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis ikke alene om sorgen og savnet.

Jeg og min kjære støtter hverandre så mye vi kan.

Men det er helt ubeskrivelig vondt.. Tenk at en hund

kan bety så mye, gi deg så mye glede og omsorg!!!

Når min kjære jobba sent, var jeg aldri alene..

Fine vovva vår satt trofast hjemme og venta på meg,

og ga meg smil, kos og glede. Hver eneste dag!!

Dette er vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufattelig takknemlig for den tiden vi fikk sammen med fine vovva vår. Og jeg er utrolig takknemlig for min kjære, all støtte vi har i hverandre og all kjærlighet vi gir hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper den vonde klumpen i magen forsvinner om ikke så altfor lenge..

Gleder meg til ferien neste uke.. Da får vi ting på litt avstand og får litt kjærestetid og får oppleve nye ting :) vi skal kjøre til Los Angeles og være der noen dager tenkte vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så trist! :grine: Man blir jo så glad i dyrene sine.. de blir jo familiemedlemmer de også. :sukk:

Håper ferien hjelper deg med å få ting litt på avstand! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var han lille baby'n min med tanke på at jeg ikke skal ha egne barn.. Sofagrisen min som alltid holdt meg med selskap og som alltid lå i sofaen med meg (om han fikk lov), og som alltid sov ved min side av sengen :) (mest fordi det var best plass der.. Hehe.. Han gikk alltid bort til min kjæres side for å få nattakos, så gikk han bort til meg og la seg på pita si.. Fine vovven..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei alle sammen!

Vovva vår ble syk, så vi måtte dessverre avlive han. Det var utrolig trist, som dere sikkert skjønte ut ifra innleggene mine.. Jeg savner han fremdeles. I går gikk vi gjennom tingene hans, og da kommer det mange minner. Men vi tar vare på alle gode minner, og han vil aldri bli glemt <3

Ferien vår var kjempe fin. Var utrolig artig å leie bil og kjøre til LA. Der besøkte vi Moods Of Norway i Beverly Hills, vi fikk med oss solnedgang på Santa Monica Beach, vi shoppa litt, vi hadde utsikt til Hollywood-skiltet fra hotellrommet, og vi besøkte Universal Studios. Det var godt å komme seg litt vekk fra alt, få litt avstand til ting.

Når vi kom hjem, hadde vi fått oss ny leilighet. Så da var det bare å begynne oppussingen. Det er totaloppussing, det blir spennende å se når alt er ferdig. Vi får hjelp til sparkel og maling, samt bytte fliser på bad. Resten gjør vi selv.

Jeg har bestemt meg for å finne meg en ny jobb. Jeg søker på alt som er av interesse, og var på et gruppeintervju på fredag. Det var spennende og interessant! Om jeg ikke kommer videre, er jeg iallefall en erfaring rikere.

Lyset i hverdagen er nå lille valpen vår. Han er en Staffordshire Bull Terrier som vi henta i går. Han kommer fra Vestlandet, og vi henta han ved Gardermoen i går da det var noen andre fra Østlandet som skulle hente valp også, som kunne ta han meg seg. Han et bare 8 uker, og utrolig fin!!

Mer nytt? Ja en ting til. Guttene til min kjære er på overnatting hos oss for første gang denne helgen!! Det er en stor forandring fra mitt "vanlige" liv, men utrolig koselig :) jeg merker at jeg må ta del i oppdragelsen med en gang, men de er flinke og hører på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Pjuh! For en uke.. Takstmann på mandag, kjøkkenet kom på tirsdag, fotografering på onsdag, show i dag, bursdag og annonse på finn i morgen. Godt jeg har hatt fri!

Kan også nevne at jeg har vært på 4 jobbintervju, og skal på ett til. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det mye med oppussing, leilighetssalg og intervjuer! Krysser fingrene for at alle tre tingene går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...