Gå til innhold

1+1 =3

Muskat

Anbefalte innlegg

Så bra du er frisk i igjen. Det er godt å sove masse og la kroppen bli frisk igjen av seg selv når man er syk :)

Sist regnet jeg det slik:

4+3 uker er 1 måned

9 uker er 2 måneder

13+3 uker er 3 måneder

18 uker er 4 måneder

22+3 uker er 5 måneder

27 uker er 6 måneder

31+3 uker er 7 måneder

36 uker er 8 måneder

og 40+2 uker er 9 måneder

Jeg hadde termin 22. august, så da sa jeg at jeg var 9 måneder 22. august, 8 måneder 22. juli, 7 måneder 22. juni, 6 måneder 22. mai osv.

Det er egentlig ikke så lett det der med uker og måneder. Men ut ifra slik jeg regnet det sist så er du 3,5 måneder på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Ble klokere nå! :)

Testen kom i dag, før jeg rakk og stå opp! Så den er allerede tatt! Er ganske sikker på at den viste GUTT :babygutt: Så nå blir det spennende å se om det stemmer! :)

Ellers har jeg hatt en merkelig opplevelse i dag, trodde nærmest jeg skulle besvime! Hadde vært ut å handlet og gått ut av bilen, da fikk jeg hvite prikker foran øynene og alt ble nesten helt hvit. Itillegg til piping i ørene og svært svimmel, jeg ble virkelig redd.. Heldigvis fikk jeg åpnet bildøren og satt meg ned der, mens min kjære kom springende med ett glass vann! Det ga seg da etter få minutter. Har nå fått høre at det muligens kan være blodtrykksfall.. Var iallefall ikke noe hyggelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei

Ramlet over denne dagboken og tenkte at her må jeg følge med. Jeg er også en trønderjente med termin like etter deg (30.januar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei

Ramlet over denne dagboken og tenkte at her må jeg følge med. Jeg er også en trønderjente med termin like etter deg (30.januar)

Hei:)Koslig at du titter innom! Ser du har termin den dagen min mor håper på. Da har hun nemmelig bursdag ;) Er formen din fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi får se om jeg får på din mors bursdag da, eller om jeg får seks dager senere på svigermors bursdag. hun håper på den dagen, for å få sitt første barnebarn på den dagen ville ha vært den beste gaven.

Formen min har vært veldig bra :) Var veldig trett de første ukene/månedene, men det har bedret seg nå. Litt uggen dersom det går lenge mellom jeg spiser, men har sluppet unna kvalmen :jepp: Heldigvis! Men på den andre siden så har jeg så lite symptomer at jeg lurer på om alle de positive testene jeg tok stemmer. Gleder meg til jeg skal på UL om 3 uker, skal bli godt å få en bekreftelse på at det er liv i magen min :)

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig gru/gleder jeg meg til UL, håper alt står bra til der inne :)

Jeg har også vært mye trøtt, men som til deg begynner det å gi seg nå! Det er faktisk ett par dager siden jeg måtte henge hode over doskåla, så kanskje kvalmen holder på å gi seg nå? Hurra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir spennende å se om testen virket! :)

Nå står ostehornene i ovn og jeg er full av mel! Jeg søler utrolig mye når jeg baker, skjønner egentlig ikke hvordan det er mulig. Heldigvis for min kjære, har jeg lært meg å rydde opp etter meg ;) Håper de blir nam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm... Nybakte horn høres nam, nam ut. Kan du sende noen hit? :lol: Hmm.. du frister meg til å begynne å bake litt. Tror sannelig det blir hjemmelaget pitabrød i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm... Nybakte horn høres nam, nam ut. Kan du sende noen hit? :lol: Hmm.. du frister meg til å begynne å bake litt. Tror sannelig det blir hjemmelaget pitabrød i kveld :)

Pitabrød? Det høres avansert ut =)

:shoppe: Her kommer deilige ostehorn! :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig i det hele tatt, og sinssykt mye bedre enn kjøpte :jepp: Eneste ulempen er at jeg spiste så mye av de at jeg har vondt i magen nå :gjeiper: Tror jeg skal sette deig til horn i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne bakingen på dere altså. Tror det blir bakt noe her i morgen også. Vi skal feire litt bursdag på tirdag når jentungen blir 1 år, og da skal det bakes boller, muffins og sjokoladekake. Gleder meg til det, å bake og pynte kaker fordi jentungen er 1 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også baking imorgen, siden jeg har bursdag! :D Men blir ingen stor feiring siden samboer'n har arbeidshelg. Så skal kun lage krydderkake :)

Zoo, heldig du som har en løve-datter;) Bursdag dagen etter meg? Ikke værst =) Også blir det jo første bursdag! Så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gratulerer så masse som gravid :rødme:

Gleder meg til det blir min tur.. :) Jeg er foressten også fra Trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer så masse som gravid :rødme:

Gleder meg til det blir min tur.. :) Jeg er foressten også fra Trøndelag

Hei Isabellaa! Tusen takk for det og velkommen til min dagbok =)

Du kommer nok snart etter, skal du se =) :enig: Også er vi jo fra samme område :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også baking imorgen, siden jeg har bursdag! :D Men blir ingen stor feiring siden samboer'n har arbeidshelg. Så skal kun lage krydderkake :)

Zoo, heldig du som har en løve-datter;) Bursdag dagen etter meg? Ikke værst =) Også blir det jo første bursdag! Så spennende! :)

Så gøy :) Jeg har burdag dagen etter henne igjen, og etter det er det Mette-Marit sin burdag, så da er vi fire prinsesser som har burdag etter hverandre da :) :blåse:

Eller, det er kanskje i dag du har burdag? I så fall, gratulerer så masse med dagen! Også er det en dag mellom deg og datteren min, hun har burdag den 17. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Isabellaa! Tusen takk for det og velkommen til min dagbok =)

Du kommer nok snart etter, skal du se =) :enig: Også er vi jo fra samme område :D

Hihi, håper det.. Så kan jeg spørre dere gravide om aaaalt jeg lurer på, da blir dere mentorene mine :nigo:

mhm, har dere også sol i dag eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) Jeg har burdag dagen etter henne igjen, og etter det er det Mette-Marit sin burdag, så da er vi fire prinsesser som har burdag etter hverandre da :) :blåse:

Eller, det er kanskje i dag du har burdag? I så fall, gratulerer så masse med dagen! Også er det en dag mellom deg og datteren min, hun har burdag den 17. :)

Har bursdag i dag ja :) Så Tusen takk =) Blir bare stille feiring, så får jeg ta det igjen siden når samboeren ikke har arbeidshelg :):danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, håper det.. Så kan jeg spørre dere gravide om aaaalt jeg lurer på, da blir dere mentorene mine :nigo:

mhm, har dere også sol i dag eller? :)

Mentorer faktisk? Nå skal det sies at jeg i utgangspunktet er ganske blank på dette området. Men har lest litt, så føler jeg begynner å forstå litt bedre av hva som skjer med kroppen min! :)

Tror egentlig jeg kan kjenne babyen også? Men er så usikker, vet ikke helt forskjellen på babyspark og luftboble :P

I dag er det knall sol =) :sol: Hvor i trøndelag holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...