Gå til innhold

1+1 =3


Muskat

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Her kommer det visdomstann!!! au au au.. Tannkjøttet er sårt.. Håper det gir seg snart :) Skal reisebort på julebord i helga! :) Så jeg krysser fingre for at det skal bli bedre :)

Ellers har det kommet slim de to siste dagene. Med noen dråper blod.. Det er for tidlig for slimproppen? ikke sant? Kjente jeg ble litt nervøs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som en koselig aktivitet i vinterkulda! :) Hadde du det fint på julebord i helga? Og, har du funnet ut noe mer om slimpropp eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det kjempe fint :) Men det blir lenge til neste gang jeg skal gå med høyhæler ;) Fikk skikkelig vondt i ryggen og balansen var helt ute :P Var ikke så enkelt som det bruker å være, føltes som jeg aldri hadde brukt høye hæler før :)

Skal til jordmor på tirsdag, så skal ta det opp med henne da :) Har lest at man kan miste slimproppen, men at det bygger seg opp en ny en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

34 uker og hun har endelig lagt seg med hodet ned :) Hadde værtfall det på kontrollen tirsdag. Og da er det vel lite sannsynlig at hun snur seg tilbake! :) Ellers var alt bra på kontrollen, hadde vokst litt mer enn vanlig, var litt over sin egen kurve. Dette kan ha noe med hvordan hu lå, når målet ble tatt! Skal tilbake om 3 uker og se hvordan det ligger an da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette blir ett klageinnlegg.. Jeg sliter med å sove.. Sover 3-4 timer om natten.. Sliter med halsbrann og rennende pupper om natten, også.. Er det mulig å sette i en kork? Både i halsen og på puppene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkes at kroppen forbreder seg på det som skal skje. Har fått kynnere, særlig på kvelden og litt murring nederst i ryggen (om kveldene det også). Det blir en spennende tid i møte, selv om det er mange uker igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi! Du har kanskje rett Mazilla! Nå er det siste bildet på ticker'n kommet opp, så det betyr vel at det er siste innspurt da! :o

I dag skal det handles bleier, siden billigkrigen snart er over.. Flere som har handlet bleier, nå som det er så billig? Selv om den lille fremdeles ligger godt i magen :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handlet faktisk endel bleier i går. De koster jo så lite at det nesten ville vært dumt å la være. Lagrer dem hos svigers så lenge.. :fnise: Leste at hvert barn i snitt bruker 6000 bleier. Da er det kjekt å hamstre litt mens det er billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handlet faktisk endel bleier i går. De koster jo så lite at det nesten ville vært dumt å la være. Lagrer dem hos svigers så lenge.. :fnise: Leste at hvert barn i snitt bruker 6000 bleier. Da er det kjekt å hamstre litt mens det er billig!

6000? Det var ikke småtteri nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2011! Dette blir nok ett spennende år! Nå er det januar, som er terminmånden min!! wæææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår var jeg på svangerskapskontroll, magen hadde vokst MYE! Var over det grønne området denne gangen. Skal tilbake om 2 uker, så da får vi se hvordan det har uviklet seg. Ellers fikk jeg påvisst urinveisinfeksjon. Kanskje derfor jeg har vært småslapp i det siste. Har fått antibiotika så håper det blir bra nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passert 38 uker, og regnes som fødeklar! Men føler meg ikke lengre klar! Føler vi mangler alt, selv om det er på plass! Er redd vi skal mangle noe..

Ellers har det vært en tøff uke, vært veldig forkjølet med feber. Er heldigvis på bedringensvei nå :) Må bli helt frisk til hun kommer :) I morgen er det på tide med en ny svangersskapskontroll! Er kanskje ikke så mange igjen nå, kanskje imorgen er min siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er noe dere mangler, så finnes det jo heldigvis butikker etter fødselen også.. ;)

Tipper du blir frisk fra forkjølelsen før hun kommer jeg. Det sies jo at kroppen er flink til å ordne sånne ting, for å ha mest mulig krefter til fødselen og ikke til alt mulig annet! :jepp:

Lykke til på svangerskapskontroll. Tipper det blir den siste jeg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mazilla :)

Kontrollen i dag gikk greit. Har fått uvi igjen.. 1 uke siden sist endte kur. Typisk. Ellers hadde jeg gått ned 1 kg..?! Mulig fordi jeg har vært syk. Men SF målet var høyt. Var ikke plass på tabellen, så ble sendt nedover til sykehuset for UL. Jeg har ei lita, stor jente i magen.. Estimert til å bli ca 4,5 kg ved termin. Så skal tilbake til sykehuset til ny kontroll med UL på termindagen, altså om 2 uker!! Da blir det mulig igangasetting.

Ellers var hodet godt festet ned i bekkenet, og hun virkert "klar" til å komme ut som jordmor sa :) Så da er det bare å håpe at hun kommer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Uff, her var det lenge siden jeg hadde oppdatert meg :sjenert:

For noen få, spennende uker du har framfor deg :rødme:

Skal huske å følge deg nøye nå framover og gleder meg til å høre om når tiden kommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor jente, med andre ord.. ;) Da trenger dere sikkert ikke fryktelig mye tøy i størrelse 50 ihvertfall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...