Gå til innhold

1+1 =3


Muskat

Anbefalte innlegg

Jooo tiden har gått veldig fort, men samtidig veeeeldig sakte (dersom det gir noen mening :gjeiper: )

Har vært på ul i dag og fått vite at vi venter en frisk og aktiv gutt :babygutt: Termin min ble bare flyttet to dager, så nå er min nye termindato 1 februar :) Akkurat 5 måneder igjen i dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med gutt i magen :):babygutt: Det er godt å vite at alt ser bra ut, kan endelig begynne å glede oss =)

Har du handlet inn noe? Kjenner du liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Handlet litt etter ultralyden var over, kjøpte en genser og 2 bukser, en body, nattdrakt og en liten lue. I tillegg så har begge bestemødrene handlet inn en del etter at de fikk vite kjønn :) Har ennå ikke kjent noe liv, men venter spent på at han skal begynne å "plage" meg med spark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut å handle de førtse plaggene i dag :) Skal ha med meg Muskatmannen, og jeg gleder meg! Tror vi skal holde oss til nøytrale farger :P Selv om UL sa det var en jente, er vi fortsatt usikre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist kjente jeg liv et par dager før termin, så det er nok rett rundt hjørnet for dere nå :)

Ha det koslig på kleshandel da :klem: Jeg skal også ut og handle klær i dag, ullbodyer og ullstrømpebukser til lillemor til vinteren, nå begynner det å bli så surt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv igår etter at jeg hadde lagt meg! Denne gangen var det ikke tvil på at det va gullet jeg kjente! :) Herlig!! Ble nesten litt ruset :P Gledesrus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... så bra da..Heldig du er :jepp: går å venter å kjenner etter jeg også, men har ikke kjent noe ennå. Gleder meg til å kjenne småen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelg <3 Deilig! Er sliten etter en uke med mye skole og jobb, så nå blir det godt å slappe av.

20 uker! :):hjerter:

Min kjære er ikke overbevist om at vi skal ha ei jente, og vil gjerne ha en UL til. Dette må da bli privat. Så vi tenkte på å ta en slik 3D. Er det verd pengene? Noen som vet hvilke uker man får best bilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente liv på utsiden igår!! :hjerter_rundt: Muskatmannen ville også kjenne, og skulle legge hodet ned på magen for å høre etter lyder. Da fikk han seg ett "spark" i kinnet :P Han ble paff gitt! Har ikke kjent noe på utsiden etter dette, kun på innsiden, men det blir vel oftere snart! :)

Ellers skal jeg bestille time til sterilisering i morgen(av katten, ikke Muskatmannen) hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente liv på utsiden igår!! :hjerter_rundt: Muskatmannen ville også kjenne, og skulle legge hodet ned på magen for å høre etter lyder. Da fikk han seg ett "spark" i kinnet :P Han ble paff gitt! Har ikke kjent noe på utsiden etter dette, kun på innsiden, men det blir vel oftere snart! :)

Ellers skal jeg bestille time til sterilisering i morgen(av katten, ikke Muskatmannen) hihi!

:rødme: Så koselig å kjenne bevegelse og spart...må bare passe på så Muskatmannen ikke blir skadet nå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli virkelig kraft i sparkene, og det synes litt på utsiden også :) :rødme: Men klarer ikke helt å fatte at det er den lille som sparker. hihi!

Kjenner foreløbig kun spark på kvelden og tidlig på morgningen :kgbaby:

I dag har jeg fri, og skal benytte dagen til å kjøpe litt nytt undertøy. Har kun noen få bh'er som passer :fnise: Ellers er det kun 6 dager til jeg skal på min første time hos Jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å kjenne småen ja. Her kjenner jeg han best på ettermiddagen/kvelden når jeg ligger på sofaen å slapper av. Men ennå er det ganske svakt, noen ganger slik at jeg lurer bare på om jeg har masse luft i magen :gjeiper: hehe :ler: Gleder meg til pappan får kjenne han også :)

Har du handlet inn noen babyklær/ting nå da Muskat?

Var på kbs sentret i forrige uke, og der var det masse salg på babyklær (og annet) Men desverre for meg så var det lite gutteklær igjen. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luva: Jeg var faktisk på KBS senteret i dag og handlet ;) Jeg bare måtte! Fant 2 nydlige sett til den lille :) og en body :) Så nå er vi i gang.

Om du har termin dagen etter meg, så møtes vi kanskje på sykehuset ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg trenger å handle noe mer til den lille selv jeg. Har nemlig en svigermor som er hoppende glad for å endelig bli bestemor så hun kommer stadig med noen nye plagg til småen. I tillegg til at hun har strikket masse allerede. Måtte minne henne på at hun kanskje skulle ta det litt rolig nå så hun kan kjøpe litt etter at han har kommet til verden også :fnise: Men jeg synes det er litt stas at hun er så ivrig å glad da :)

Skal ikke se bort fra at vi møtes på sykehuset eller sykehushotellet nei, siden det bare er en dag mellom termin til oss. Håper jeg slipper å gå noe lenge over termin i allefall :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Her er det også stas, og babyteppe blir strikket ;) Det er vanskelig å ikke ta helt av, men jeg skal prøve å holde litt tilbake enda. Har vært å kikket på vogn og bilsete, men ikke kjøpt noe enda.

Vet du om man må bestille/reservere plass på sykehushotellet? Om jeg her forstått det riktig, kan også far være med der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kikket masse på vogner og bilstoler på nett, men må kjenne å føle å ikke minst løfte litt på de på butikken før jeg tar det endelige valget. Har veldig lyst på Emmaljunga City Cross vogn, og Maxi-Cosi bilsete.

Har ikke hørt noe om at man må bestille plass på hotellet. Når min søster fikk sin første ble hun kjørt dit etter 4 timer. Med andremann var hun bare på føden noen timer før hun reiste hjem. Jepp, far får være med på hotellet :jepp: Det ligner vanlige hoteller og der kan du ta i mot så mange besøkende som du orker. Den eneste ulempen hun syntes det var med hotellet var at hun måtte forlate rommet å gå ned i spisesalen for frokost osv (Tror mannen ble kommandert til å hente mat mange ganger til henne :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kun 4 timer? :hakeslepp: oioi.

Har hørt det er noen regler på enkelte slike hotell i forbindelse med fødsel, i forhold til mobilfrie timer osv?

Jeg skal ha min første jordmortime på tirsdag, og tror jeg skal ta opp dette med sykehushotell, slik at jeg er bombesikker på at jeg ikke må reserverer plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært til Jordmor på tirsdag, her jeg lært at kjærringråd faktisk fungerer! Da jeg har slitt med senastrekk i ca 2 uker, fikk jeg ett råd av jordmor å knyte en ulltråd, rød (100% ull) rundt ankelen! Og det fungerer!!! HAr ikke hatt verken smerter i legg eller senastrekk siden! Fantastisk! Har aldri før hatt trua på kjærringråd, men dette virket! :Nikke:

Jeg fikk også vite at jeg har rhesus minus, så jeg vil få flere oppfølgninger med blodprøver :haar:

Ellers stod alt bra til med den lille, hjerte slo fint :) 145 slag/min. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det fungert da :)

Fikk du noe svar ang. sykehushotellet?

Venter på neste time til jordmor jeg også, men den har blitt utsatt 2 ganger nå :snurt: håper virkelig jeg får komme til kontroll neste uke, selv om det blir til en annen jordmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...