Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

Ooooohhhh, spennede!

Men du har eksamen torsdag om en uke?

Hun må vel ha kommet til da?

Mulig jeg husker feil, men jeg trodde ikke man "fikk lov" til å gå mer enn 14 dager over tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooooohhhh, spennede!

Men du har eksamen torsdag om en uke?

Hun må vel ha kommet til da?

Mulig jeg husker feil, men jeg trodde ikke man "fikk lov" til å gå mer enn 14 dager over tiden?

Ei på barselgruppen min gikk 17 dager over og da kom ungen naturlig, så jeg tror 14dagersregelen tolkes litt forskjellig fra sykehus til sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner meg at hun slekter på sin mor? :fnise:

Hvem har vel lyst til å komme ut av en digg mage, når man hører om hvor kaldt det er for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vet ikke hvem hun slektes på, kommer an på hvor grei hun blir etterhvert. Alle dårlige ting kommer selvsagt fra hennes far.... :nigo:

Ellevill, etter hva jeg har skjønt er det ulik praksis på ulike sykehus. Her hos oss blir vi tatt inn etter 12 dager, og jeg tror man da blir satt igang. Samtidig så leser jeg at de muligens ikke setter noe drypp eller noe slikt før man er forholdsvis moden? :vetikke:

Jeg er jammen ikke sikker på hva som skjer, men jeg har nå time på lørdagsmorgenen, så får vi ta det derfra.

Og, om man ikke er moden nok, så kan man vel gå i 2-3 dager før det faktisk skjer noe, selv med medisinsk hjelp. Så akkurat nå er jeg forberedt på det meste, tror jeg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neisj, ingen liten frøken som ser ut til å ville komme ut her... :sukk:

Jaja, får se hva de sier på sykehuset i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neisj, ingen liten frøken som ser ut til å ville komme ut her... :sukk:

Jaja, får se hva de sier på sykehuset i morgen....

Trodde du hadde planlagt fødsel idag? At de skulle sette igang fødselen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lykke til i morgen. Skal bli artig å høre hva det blir til. Enten du skriver i morgen eller når alt er overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morgen! Håper tøtta kommer snart! Og om du blir igangsatt (som du trolig blir i morra) kan det også godt gå fort! Kanskje du får møte henne i morra.. :rødme: Og da er du blitt mamma!! :strix: Du går en fantastisk tid i møte!! :klem:

Kos deg med din kjære i kveld og tenk på at dere snart er tre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde du hadde planlagt fødsel idag? At de skulle sette igang fødselen? :klø:

Nei, det var mine egne antagelser før jm på tirsdagen. Da vi var på omvisning sa de at man går 12 dager over, noe som er i morgen. Men jeg ville tro at de muligens da tok meg inn i dag, men nei, jm på sykehuset var steil!! Er ikke 12 dager før i morgen......

Så nå er jeg litt spent på hva som skjer da. Etter hva jeg hører fra andre som har blitt satt i gang her, så bør jeg ikke ha for store forhåpninger om igangsetting i morgen.... Hun fikk hvertfall forståelsen av at igangsetting gjør man ikke i helger, såfremt det ikke er nødvendig selvsagt.

Så nå innstiller jeg meg på det verste. :sukk:

Obs!!! *sutring under her*

Men jeg er mest lei meg for at vi muligens avlyser å feire jul hos pappa :grine:

Tror kanskje ikke det er så lurt å kjøre i 8 timer når hun er 12-14 dager??

Jada, jeg vet, det er småting, men jeg har gledd meg så veldig til å feire sammen med de i lang tid. Jeg er veldig nær pappa, men har ikke feiret sammen med de på 5-6 år, og nå hadde vi det klart med å ha jul annethvert år. For neste jul kommer broren til mannen med familien sin hit.

Jaja, får håpe vi får det til likevel, og at jeg nå bare overdriver og tar sorger på forskudd. :kari:

*sutring slutt for denne gang*

Vel, det er uansett ingen endringer i kroppen, tror jeg, så det blir moro å se hva de sier i morgen.

:klemmer:

Dere er bare regelrett supre jenter. Glad jeg har dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, uansett om de velger å sette deg i gang eller ikke. Siste frist er vel uansett mandag så nå er hun snart her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som det kommer. MÅ du kjøre? Ingen mulighet for tog eller slikt? Det hadde funket hos oss, hadde vi kun hatt en baby denne gangen og ingen søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Jeg satt på med ei venninne hjem på besøk med baby på 3 uker. 3 uker før termin. Og jeg fikk klarsignal av helsesøster: Hvis jeg orket og hadde lyst, så insisterte hun nesten på at jeg skulle dra hjem og besøke m&p. Vi kjørte fra ca pøbelsaraland til Dallisland, og det er lenger enn dere har tenkt å kjøre. Det var slitsomt, men herregud så godt det var å komme hjem en tur.

Med god tid og ståpåvilje så går det meste an, avvent og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...