Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Hva har skjedd? Dårlig dag?

Både en dårlig og lang dag! 13 timer på jobb. Også kranglet jeg med søsteren min. Da ble jeg sååååååååååå forbannet. Det er nemlig stillhet mellom meg og mamma. Da prøver søsteren min og fikse det. Jeg vil ikke at hun skal blande seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hva er det med gutter?? En eks av meg tok kontakt med meg på facebook i stad. Nå sitter vi og prater. Sikkert ikke prata siden mai/juni eller noe. Ble slutt mellom oss for snart 2år siden. jeg hadde SKIKKELIG kjærlighetssorg etter at det tok slutt. Jeg spør om det skjer noe nytt. Neida. Joda, han hadde bytta jobb, kom han på. Så gøy da. Mens vi prater, går jeg inn på profilen hans. Han har vært sammen med ei dame en stund nå. Så jeg går inn på siden hennes og. Aner ikke hvem hun er. Han har ikke bilde av seg og henne, men det har hun. Plutselig ser jeg at det er bilde av henne med han i bakgrunnen, OG hun har mage. Hun venter barn. ER IKKE DET EN NYHET???? Så igjen, spør jeg han: ikke noe nytt å fortelle? Nei, ikke som han vet. Du venter ikke barn? Da lurte han fort på hvor jeg fikk vite det. Herregud, hvor dum er han?! Ånei, det hadde han glemt. DUST!!

Jeg er litt små sjokkert nå!! Han fortalte meg tidlig i forholdet at han ikke vil ha barn. DUST!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Å neeeei, for en kjip ex du har. Teit at han ikke kan være ærlig! Tenk å benekte at han skal bli pappa lissom. Dust :hakeslepp:

Jeg skjønner meg heller ikke på menn. Når man er over de så kommer de krypende tilbake. Og når man ikke er interessert så

flokker de rundt deg som ulver. Du får være glad det ikke er deg som fikk barn med han!

2 dager igjen til helg Miss S :) Hvertfall noe å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt det bilde av henne med magen i hodet. Gutten som ikke ville ha barn og ikke liker barn, skal ha barn. Jeg husker så godt hvor lite han brydde seg om niesen og nevøen sin. Jaja, jeg skal virkelig prøve å ikke tenke på det imorgen.

På fredag får jeg besøk av megler. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg har fortsatt det bilde av henne med magen i hodet. Gutten som ikke ville ha barn og ikke liker barn, skal ha barn. Jeg husker så godt hvor lite han brydde seg om niesen og nevøen sin. Jaja, jeg skal virkelig prøve å ikke tenke på det imorgen.

På fredag får jeg besøk av megler. Hjelp!

Å? Skal du selge leiligheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Skal du selge leiligheten din?

Jupp! Ble spennende og se hva megleren sier.

Nei, jeg må rydde litt før han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Har du tenkt å kjøpe ny leilighet eller hva er planen? Gjør du noe gøy i helga? Jeg har litt lyst å dra ut ikveld likevel kjenner jeg. Siden jeg har kjøpt meg så fine sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å kjøpe ny leilighet eller hva er planen? Gjør du noe gøy i helga? Jeg har litt lyst å dra ut ikveld likevel kjenner jeg. Siden jeg har kjøpt meg så fine sko :)

Jeg har store planer om å kjøpe meg større leilighet i hovedstaden ja.. Bare se hvor i byen og for hvor mye.

Lite moro som skjer hos meg i helgen. Fått meg ekstrajobb og da jobber jeg der hele helgen. Blir penger av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så spennende da! Lykke til med husjakt :) Jeg skulle egentlig dra med venninna mi på visning i dag (det er hun som skal kjøpe leilighet, ikke jeg). Synd vi begge er for fyllesjuke til å røre på oss. Hu venninna mi fra Australia havna på nachspiel i Lillestrøm (!) i natt stakkars. Hun fant seg en hønk hehe. Ekstra-jobb høres fornuftig ut, mer penger er alltid bra.. Jobber du i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! Lykke til med husjakt :) Jeg skulle egentlig dra med venninna mi på visning i dag (det er hun som skal kjøpe leilighet, ikke jeg). Synd vi begge er for fyllesjuke til å røre på oss. Hu venninna mi fra Australia havna på nachspiel i Lillestrøm (!) i natt stakkars. Hun fant seg en hønk hehe. Ekstra-jobb høres fornuftig ut, mer penger er alltid bra.. Jobber du i dag også?

Jupp, jobbet igår kveld og idag tidlig. Kom hjem for en time siden. Lenge siden jeg har vært så sliten. Nå skal jeg bare lage noe middag også slappe av på sofaen resten av kvelden. Håper det er noe bra på TV ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg er sliten!! Jeg jobber overtid idag. 2 timer igjen!

Skjønner godt du er sliten. Mye gøy på tv ikveld, Norges Rike blant annet. Avslappende med litt reality innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er sliten. Mye gøy på tv ikveld, Norges Rike blant annet. Avslappende med litt reality innimellom :)

Kom hjem for en time siden etter 11 timer på jobb. Idag måtte jeg DESSVERRE skryte til sjefen om hvor mange samtaler jeg hadde tatt på jobb.

Jepp. Elsker høsten. Da går det mye reality på TV. 71 grader nord er i gang igjen. Og jeg klarer ikke å la være og se på Ungkarskvinnen. :fnise:

Jeg burde egentlig begynne å pakke.......... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Kom hjem for en time siden etter 11 timer på jobb. Idag måtte jeg DESSVERRE skryte til sjefen om hvor mange samtaler jeg hadde tatt på jobb.

Jepp. Elsker høsten. Da går det mye reality på TV. 71 grader nord er i gang igjen. Og jeg klarer ikke å la være og se på Ungkarskvinnen. :fnise:

Jeg burde egentlig begynne å pakke.......... :filer:

Er det denne uken du drar til London? Med venner eller? Jeg reiser om 2 uker, gleder meg sånn :) Her skal det shoppes! Ja, er mye gøy reality om høsten. Men i kveld var det ikke så mye gøy på tv. Jeg har sånn feber så er helt lost. Får ta kvelden og sove ut i morgen.

Endret av Carleigh-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra London. Eller hjemme. Landet før ikveld men måtte dra rett fra Gardemoen til en jobbmiddag. Det ble en lang dag men en bra dag. Og selvfølgelig har jeg hatt det kjempebra tur. Fortelle mer siden...

På tide å legge seg. Kommer 2 meglere innom imorgen før jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Da er jeg tilbake fra London. Eller hjemme. Landet før ikveld men måtte dra rett fra Gardemoen til en jobbmiddag. Det ble en lang dag men en bra dag. Og selvfølgelig har jeg hatt det kjempebra tur. Fortelle mer siden...

På tide å legge seg. Kommer 2 meglere innom imorgen før jobb.

Fortell da! Hva gjor du i London? Var det bare champagne og shopping? Og hvordan gikk det med meglerne? Jeg skal snart pusse opp min leilighet. Den er helt brand new men det er så kjedelig når alt er så hvitt. Jeg fant ut at jeg kunne tenke meg å date en amerikaner. Haha! Jeg kunne sikkert importert noen men mer praktisk å ha noen som bor i Oslo. Jeg tar gjerne en med cowboyhatt! Liker du amerikanere Stilesy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell da! Hva gjor du i London? Var det bare champagne og shopping? Og hvordan gikk det med meglerne? Jeg skal snart pusse opp min leilighet. Den er helt brand new men det er så kjedelig når alt er så hvitt. Jeg fant ut at jeg kunne tenke meg å date en amerikaner. Haha! Jeg kunne sikkert importert noen men mer praktisk å ha noen som bor i Oslo. Jeg tar gjerne en med cowboyhatt! Liker du amerikanere Stilesy?

Å, London var helt herlig. Det var skikkelig bra vær. Sol og sommer! Glad jeg hadde med meg litt lette klær. Shoppet utrolig masse på NEXT og Dorothy Perkins. Elsker de to butikkene! Ellers var det bare avslapping. Gå rundt i Hyde Park og langs Themsen. Utrolig digg å komme seg bort et par dager.

Nå blir det vel ikke så mye mer reising før New York i jula. Jeg må begynne å spare til den turen.

Igår hadde jeg besøk av 2 meglere. Begge veldig flinke. Litt eldre menn så de har litt mer erfaring enn han første megleren som banken sendte. De ga meg også en høyere vurdering. Det hjelper. Jeg får en til på tirsdag. Etter det skal jeg se om jeg får bestemt meg for hvem jeg skal ha. Gleder meg til å komme igang. Men jeg må bare finne ut åssen jeg gjør det om jeg får solgt leiligheten veldig fort og ikke har fått kjøpt enda. Jeg vil ikke flytte hjem til foreldrene mine. Blir vel å høre med noen venner!

Lørdag og jeg sitter på jobb. Heldigvis ikke masse å gjøre. Lurer på hva som skjer ikveld. Har noen løse planer men får se.. Har egentlig bare lyst til å nyte en kveld alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så fint å høre at du hadde det bra :) Er alltid koselig å komme seg litt vekk, man trenger ikke dra så langt heller.

Ble det innekveld på deg i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du hadde det bra :) Er alltid koselig å komme seg litt vekk, man trenger ikke dra så langt heller.

Ble det innekveld på deg i går?

Det ble absolutt en innekveld på meg. Pizza og film. Idag skal jeg gjøre minst mulig. Akkurat det jeg trenger. Rydde bort bagasjen min og det jeg shoppet i London. Det har stått her siden torsdag kveld. Kanskje lese litt blader osv. Tenkte på å gå på en visning, men det haster ikke.

Har begynt å se på SATC igjen. Synes det er så gøy. Kan se det igjen, igjen og igjen.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg fikk svar på eksamen. Jeg fikk B!!! Så nå har jeg offisielt en bachelorgrad. På fredag får jeg vitnemålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...