MissStiles Skrevet 6. november 2010 Forfatter #241 Del Skrevet 6. november 2010 Er det sant?! Snakk om barnslige og smålige venninner hvis de slenger dritt om deg. Det hadde jeg ikke akseptert altså. Hadde vel sendt dem en melding a la "hvis dere har noe å si så kan dere jo ta det direkte med meg istedet for å baksnakke meg til andre". Er jo kinoens dag i dag! Hva skal dere evt se? Jeg hadde dratt på kino selv hvis formen var bedre. Skal nå slepe meg på polet og kjøpe en flaske cava til venninna mi i bursdagsgave. Også blir det vel sofaen resten av dagen, til jeg skal i bursdagen. Ha en fin kveld da, kos deg Jeg har sendt melding til begge jentene nå og sagt at vi må møtes. Snakke om det face-to-face. Ikke på melding. Det gidder jeg ikke mer. Så da håper jeg at det løser seg. Det blir kino men bare meg og ei venninne. Vi skal se to jentefilmer. Så det er vel bare å ta med seg lommetørkle. Ikke i humør for noe action filmer så... Jobber litt ekstra idag og. Trenger pengene. Så gjør ikke noe. Kunne nesten velge når jeg ville begynne. Ha en fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. november 2010 #242 Del Skrevet 6. november 2010 Så teite de er, får håpe det ordner seg! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 7. november 2010 #243 Del Skrevet 7. november 2010 Gøy på kino igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 7. november 2010 Gøy på kino igår? Ja, det var hyggelig. Trengte å komme meg ut og se et annet menneske. Vi så to jentefilmer. Godt å le og gråte litt. Akkurat kommet hjem, etter 5 timer med gåing. Fikk med meg en kamerat fra jobben på visninger. Både planlagte og uplanlagte visninger. Jeg likte de to jeg skulle se på. Den siste gikk vi bare inn i fordi vi var nysgjerrige. Også gikk vi opp og ned i byen. Innmari hyggelig. Vi pleier å gjøre det på søndager. Han er så grei å prate med også sier han meningen sin om leilighetene. Det hjelper. Jeg likte begge. Så jeg må tenke litt mer på det. Skrev meg på lista på begge to. Må ringe banken min imorgen. Også skal jeg undersøke med andre banker. Lurer på om jeg får lån lettere og/eller mer lån andre steder. Verdt et forsøk! Nå skal jeg lage god søndagsmiddag og se "samantha who - sesong 2" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 8. november 2010 #245 Del Skrevet 8. november 2010 Så bra du kom deg på visning da Hørt noe fra banken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 8. november 2010 Så bra du kom deg på visning da Hørt noe fra banken? Idag var det budrunde på leilighet nr 1. Gadd ikke legge inn bud. Den gikk over takst. Imorgen er det budrunde på leilighet nr 2. Der har jeg lyst til å legge inn bud. Ringte banken. Men hun hadde ikke tid til å prate før onsdag. Typisk! Så tror jeg skal legge inn bud uten at finanseringen er OK. Sånn som han ene gjorde på min leilighet. Kanskje det funker. Kanskje ikke. Får høre med megleren når hun ringer imorgen. Men det var en nyoppusset leilighet, så det kommer sannsynligvis til å gå MYE over takst. Det har jeg ikke råd til. Men må prøve!!! Sendte mail til flere banker igår. Håper jeg hører fra dem snart. Vil vite om jeg får mer lån der. Nå er det middag og varme seg under dyna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. november 2010 Forfatter #247 Del Skrevet 9. november 2010 Rakk ikke legge inn bud en gang før megleren ringte og sa hva det lå på. Over min prisklasse. Jaja, håper det kommer flere leiligheter i det område. Ikveld får jeg ny PC! Bestilte igår! Gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. november 2010 #248 Del Skrevet 9. november 2010 Rakk ikke legge inn bud en gang før megleren ringte og sa hva det lå på. Over min prisklasse. Jaja, håper det kommer flere leiligheter i det område. Ikveld får jeg ny PC! Bestilte igår! Gleder meg som en liten unge! Kjipt det da..men er nok av leiligheter til salgs så det ordner seg nok! Grattis med ny pc, hvilken har du kjøpt? Trenger en ny jeg og, men gidder ikke bruke masse penger på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 10. november 2010 Kjipt det da..men er nok av leiligheter til salgs så det ordner seg nok! Grattis med ny pc, hvilken har du kjøpt? Trenger en ny jeg og, men gidder ikke bruke masse penger på det.. Det ble nok en Acer aspire. Men en bedre versjon enn det jeg har nå. Hørte med flere bekjente om tips. Den kom dessverre ikke igår. Da får den vente. Fordi nå er jeg opptatt de neste 2 kveldene. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 10. november 2010 Gjett hva jeg gjorde her om dagen?? Fant en eks av meg på facebook og la han til som venn. Er vel 3 år siden det ble slutt mellom oss. Vi kuttet ut kontakten for 1 år siden. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ville ha kontakt med han igjen. Av en eller annen grunn så har jeg tenkt på han den siste tiden. Hm.. Vet ikke om det er positivt eller negativt. Han maser om å møtes men jeg har ikke sagt ja enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. november 2010 #251 Del Skrevet 10. november 2010 Gjett hva jeg gjorde her om dagen?? Fant en eks av meg på facebook og la han til som venn. Er vel 3 år siden det ble slutt mellom oss. Vi kuttet ut kontakten for 1 år siden. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ville ha kontakt med han igjen. Av en eller annen grunn så har jeg tenkt på han den siste tiden. Hm.. Vet ikke om det er positivt eller negativt. Han maser om å møtes men jeg har ikke sagt ja enda. Kanskje du fortsatt liker han da Vanskelig med exer. Selv om det er 3 år siden det ble slutt så er det kanskje følelser der. Har du lyst å møte han? Jeg har fortsatt kontakt med min ex i Australia. Selv om det er 4 år siden vi var sammen. 0 følelser mellom oss, bare venner. Han ber meg faktisk om kjærlighetsråd hehe. Så jeg kunne fint reist dit og møtt han, har ingen ønsker om å ta han tilbake. Grattis med ny pc, har hørt Acer er bra. Jeg aner ikke hvilken jeg skal ta.. Har lyst på Macbook, men ser ikke poenget i å betale 10.000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 10. november 2010 Kanskje du fortsatt liker han da Vanskelig med exer. Selv om det er 3 år siden det ble slutt så er det kanskje følelser der. Har du lyst å møte han? Jeg har fortsatt kontakt med min ex i Australia. Selv om det er 4 år siden vi var sammen. 0 følelser mellom oss, bare venner. Han ber meg faktisk om kjærlighetsråd hehe. Så jeg kunne fint reist dit og møtt han, har ingen ønsker om å ta han tilbake. Hm... vet faktisk ikke.. Vi har alltid hatt et merkelig forhold siden det ble slutt. Litt godt å ikke ha kontakt i et år. Husker jeg ble super irritert på han i fjor. For noe. Hm.. Han drømmer allerede om å kysse meg. Jeg husker faktisk ikke hvordan det er å kysse han. Fordi vi kysset innmari lite når vi var sammen. Av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 10. november 2010 Men nå skal jeg møte ei venninne som ikke har sett siden august. Lenge!!! Vi skal ut og spise middag, også på kino. Tror det blir hyggelig! Vi har nok MYE å prate om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. november 2010 #254 Del Skrevet 10. november 2010 Hm... vet faktisk ikke.. Vi har alltid hatt et merkelig forhold siden det ble slutt. Litt godt å ikke ha kontakt i et år. Husker jeg ble super irritert på han i fjor. For noe. Hm.. Han drømmer allerede om å kysse meg. Jeg husker faktisk ikke hvordan det er å kysse han. Fordi vi kysset innmari lite når vi var sammen. Av en eller annen merkelig grunn. Hehe er det sant? Merkelig fyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. november 2010 #255 Del Skrevet 10. november 2010 Men nå skal jeg møte ei venninne som ikke har sett siden august. Lenge!!! Vi skal ut og spise middag, også på kino. Tror det blir hyggelig! Vi har nok MYE å prate om!! Så koselig da! Hvilken film så dere? Er alltid bra med en jentekveld i ny og ne. Skravle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2010 Forfatter #256 Del Skrevet 11. november 2010 Hehe er det sant? Merkelig fyr.. Jupp! Husker hvorfor jeg gjorde det slutt med han. Men han sier hele tiden at han har forandret seg osv osv.... Hvor mye jeg tror på det, vet jeg ikke. Men det er et eller annet som tydeligvis fikk meg til å ta opp kontakten med han. Tiden vil vise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 11. november 2010 Så koselig da! Hvilken film så dere? Er alltid bra med en jentekveld i ny og ne. Skravle litt. Life as we know it - søt film!! Både le og gråte film!! Det var hyggelig å se venninna mi igjen. Men hun er av den typen som kommenterer og snakker under filmen. Sånt hater jeg!! Jeg vil liksom ha med meg alt i filmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 11. november 2010 #258 Del Skrevet 11. november 2010 Hehe. Er noen som liker å skravle på kino ja Jeg kan være sånn selv. Men hvis filmen er bra så liker jeg jo å følge med. Da jeg og exen så Twilight Eclipse i sommer trodde jeg seriøst jeg skulle sovne. Hater sånne filmer. Når skal du møte exen da? Og hvordan går det på match? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 11. november 2010 Hehe. Er noen som liker å skravle på kino ja Jeg kan være sånn selv. Men hvis filmen er bra så liker jeg jo å følge med. Da jeg og exen så Twilight Eclipse i sommer trodde jeg seriøst jeg skulle sovne. Hater sånne filmer. Når skal du møte exen da? Og hvordan går det på match? Ei annen venninne av meg, har en tendens til å sitte med mobilen på kino. Spør henne hver gang om hun kjeder deg. Typen hennes kan tydeligvis ikke være alene i 2 timer uten henne. Eller omvendt. Han prøvde å si at han vil møtes idag. Hintet til at han kunne hente meg på jobb. Tror ikke han gjør det. Men ellers lurer jeg på om jeg skal be han hjem til meg imorgen kveld. Siden jeg skal hente PCen min og han er datanerd, kan han hjelpe meg med å installere den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 11. november 2010 #260 Del Skrevet 11. november 2010 Seriøst, sitter venninna di og texter typen mens hun er på kino? Merkelig. Burde klare seg uten han i 2 timer ja! Så spennende om du skal møte exen i morgen.. pc'n er en bra unnskyldning ja. Blir spennende å høre om hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg