Gå til innhold

vingle har blitt mamma

vingle

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Har du høstferie som student? :klø:

Misunner deg veldig ferie altså, uansett hvor aktiv du er!

Er akkurat som om man glemmer at det er noe som heter høstferie når man er i jobb. Æsj..

Har noen lærervenner som jeg synes har ferie hele tiden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende med bevegelser :rødme:

Jeg prøver å kjenne etter hver dag nå, og kjente knøttet både i går og i dag. I helgen kjente jeg ingenting, og det var ikke noe gøy - mannen nekter å kjøpe angelsound, for han mener jeg kommer til å bli hysterisk hvis jeg ikke finner hjertelyden (tror han kjenner meg ganske godt, ja).

Nå må jeg :natti: - skal tidlig opp i morgen.

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevegelser er kjempestas!!! Enn så lenge i hvert fall! Jeg snakket med en venninne av meg som akkurat har født, og hun var sikker på at jeg kom til å syns det var mer slitsomt enn kos etter hvert, når sparkingen holdt meg våken og ga meg diverse vondter.. :ler: Så jeg nyter det så lenge jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å kjenne minien :rødme: Gleder meg til jeg forhåpentligvis kommer dit...

Synes du er helt utrolig flink jeg, vingle, som kommer deg gjennom tøffe studier og praksis mens du er gravid! Du inspirerer meg til å takle alle jobbutfordringene som står foran meg nå, som jeg egentlig ikke skjønner hvordan jeg skal klare. Samboeren min studerer det samme som deg, og jeg ser jo hvor mye arbeid det er og hvor utslitt han er under praksisukene, så det er virkelig beundringsverdig at du klarer det! Nyt den velfortjente høstferien din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og gøy med masse besøk i boka mi! Har vært på hyttetur siden torsdag jeg nå, uten nett, så derfor har det vært stille herfra. Skikkelig koselig å bli skjemt bort litt av svigers :nigo: Vi har vært ute og gått turer i fjellet hele gjengen hver dag, og spist supergod mat!

Har du høstferie som student? :klø:

Misunner deg veldig ferie altså, uansett hvor aktiv du er!

Er akkurat som om man glemmer at det er noe som heter høstferie når man er i jobb. Æsj..

Har noen lærervenner som jeg synes har ferie hele tiden! :ler:

Vel, har vanligvis studieuker ja, som Becky sier, men hittil har ikke det gitt meg en høstferie egentlig, siden fagene aldri klarer å samkjøre EN uke hvor vi får fri...så man har gjerne fri den ene uka i ett fag, og neste uka i et annet. :murvegg: Da blir det jo ikke mye frihet likevel.

Men i år har jeg for en gangs skyld bare ett fag, så da ble det ordentlig høstferie. Og siden det er midt i praksisen vår i skolen så har jo skolen også stengt nå, så sånn sett er det jo praktisk ;)

Så spennende med bevegelser :rødme:

Jeg prøver å kjenne etter hver dag nå, og kjente knøttet både i går og i dag. I helgen kjente jeg ingenting, og det var ikke noe gøy - mannen nekter å kjøpe angelsound, for han mener jeg kommer til å bli hysterisk hvis jeg ikke finner hjertelyden (tror han kjenner meg ganske godt, ja).

Nå må jeg :natti: - skal tidlig opp i morgen.

God natt:)

Jeg heller kjenner ikke noe skikkelig tydelig hver dag, men litt svake bevegelser aner jeg nok. Men jeg stresser ikke med det nå, babyen er såpass liten, svak og "myk" enda, så jeg synes ikke det er rart. Var veldig gøy etter jeg hadde lagt meg på fredag kveld, da var det skikkelig aktivitet, med tydelige spark rett ut ved siden av navelen min :rødme: Måtte vekke M, og han måtte jo kjenne han også, men han merka ingenting. Ikke så rart da. Men jeg lå bare og smilte for meg selv, det var så rart og koselig :hjerte:

Bevegelser er kjempestas!!! Enn så lenge i hvert fall! Jeg snakket med en venninne av meg som akkurat har født, og hun var sikker på at jeg kom til å syns det var mer slitsomt enn kos etter hvert, når sparkingen holdt meg våken og ga meg diverse vondter.. :ler: Så jeg nyter det så lenge jeg kan!

Hehe, jeg har lurt og tenkt endel på det der ja, for det kan umulig være like stas når ungen begynner å fylle opp inni der... Og jeg som er så liten :overrasket: Men nå er det jo bare moro så klart, begynner å bli litt mer virkelig at det bor en liten krabat inni der!

Så koselig å kjenne minien :rødme: Gleder meg til jeg forhåpentligvis kommer dit...

Synes du er helt utrolig flink jeg, vingle, som kommer deg gjennom tøffe studier og praksis mens du er gravid! Du inspirerer meg til å takle alle jobbutfordringene som står foran meg nå, som jeg egentlig ikke skjønner hvordan jeg skal klare. Samboeren min studerer det samme som deg, og jeg ser jo hvor mye arbeid det er og hvor utslitt han er under praksisukene, så det er virkelig beundringsverdig at du klarer det! Nyt den velfortjente høstferien din :klem:

Takk Sushi, dette var koselig å høre! Det er tungt, men det er liksom ikke noe alternativ å gi opp. Bare jeg holder hodet over vann nå, så er jeg plutselig ferdig, og kan (forhåpentligvis) nyte tiden som mamma i fred og ro :hjerte:

På torsdag er det ultralyd! :hoppe: Er superspent på det altså :nigo: Også skal ut og feire med middag med de kommende besteforeldrene på fredag og vise frem bilder og greier. Blir stas! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg ville si hei nå, har lest hos deg en stund. :)

Vi har termin omtrent samtidig. Lykke til på torsdag, blir spennende å høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg ville si hei nå, har lest hos deg en stund. :)

Vi har termin omtrent samtidig. Lykke til på torsdag, blir spennende å høre hvordan det går.

Så trivelig! :velkommen: Og takk :)

Spennende med ultralyd. Det er litt av en opplevelse :strix:

Jaa! Gleder oss veldig. Men jeg synes det er litt skummelt også. Men kan jo ikke annet enn å satse på at det går bra selvfølgelig ;)

Her kommer det litt magebilder, det har det vært dårlig med i det siste.

Vinglemagen uke 13,

uke 14

...og et lite hopp...

uke 17!

På trening i går var det flere som kommenterte hvor stor og fin magen var blitt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med magebilder!!! Tror jeg skal prøve å få lagt ut noen selv i dag. :jepp: Kjempefin var du i hvert fall!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin du er :strix: Du ser veldig trent og flott ut :jepp: Man kan tydelig se at magen har poppet fra uke 14 til 17, kjempemorsomt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen :klemmer:

Å, så gøy med magebilder!!! Tror jeg skal prøve å få lagt ut noen selv i dag. :jepp: Kjempefin var du i hvert fall!! :strix:

Ja, det er jo så moro å følge utviklingen, synes du skal det! :jepp:

Så fin du er :strix: Du ser veldig trent og flott ut :jepp: Man kan tydelig se at magen har poppet fra uke 14 til 17, kjempemorsomt :hoppe:

Takk :) Jeg har vel igjen for at jeg har vært en del aktiv opp gjennom årene, men nå om dagen skal det sies at jeg ikke akkurat er i mye aktivitet...! :sjenert:

Ble noen gode turer i fjellet i høstferien, men med praksisen har det blitt lite overskudd til bevegelse ut over det helt nødvendige. Men har gradvis begynt å føle meg mindre kvalm og sliten de siste dagene, så jeg håper det fortsetter i den retningen. Kanskje jeg kommer i gang meg litt skikkelig trening etter hvert! :)

Når jeg leste alle øvelsene i den gravid-brosjyren fra helsedirektoratet i begynnelsen av graviditeten fikk jeg bare dårlig samvittighet i hvert fall... :sukk: Hvordan er det med dere andre? Trener dere noe særlig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ikke i det hele tatt, bortsett fra gåturer. Jeg vet jeg burde, og har planer om å komme i gang, men alt gjør jo vondt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener litt yoga og har jogget og syklet frem til nå. Jogginga må nok legges på hylla pga bekkenet, men syns det er godt med en sykkeltur eller to i uka. Mer blir det ikke tid til med to små unger i huset og en mann som er mye borte.

Hva slags trening driver du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...