Gå til innhold

vingle har blitt mamma


vingle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skal dere ha! :klemmer:

Må si jeg beundrer energien din...

Vel, den kommer og går :gjeiper: Men du må huske på at jeg ikke er kvalm lenger...når det sto på i sommer lå jeg rett ut og gjorde ingen ting!

Nå er det slitsomme kynnere og vonde ribbein og rygg som til tider stjeler energi, men det er ikke konstant, og er "ingen ting" mot å være kvalm synes jeg. Kvalme er så lammende...

Har du tenkt å studere neste semester også?

Nja. Må melde meg opp til fag og leke student frem til permisjonen starter i slutten av februar tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med juleferie, det fortjener du etter å ha stått på i høst :)

Takk :klemmer: Ja, men jeg har ikke helt fått følelsen ennå - jeg har en leilighet som ser ganske bomba ut etter flere uker med neglisjering til fordel for eksamensinnspurt... Så jeg må nok finne igjen den under alt rotet før feriefølelsen og julestemningen virkelig kan senke seg!

Men det går ikke akkurat unna i dag - hver gang jeg setter i gang med noe så får jeg kynnere :sukk:

Godt jeg ikke har dårlig tid! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med overstått eksamen :nigo:

I dag skal du bare slappe av og nyte friheten. Hi hi :)

Det er ikke noe godt med kynnere, derfor foreslår jeg en slaraffendag foran TV'en :)

Å finne leiligheten kan du heller tenke på i morgen :gjeiper:

klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha!

I dag skal du bare slappe av og nyte friheten. Hi hi :)

Det er ikke noe godt med kynnere, derfor foreslår jeg en slaraffendag foran TV'en :)

Å finne leiligheten kan du heller tenke på i morgen :gjeiper:

klem til deg :klem:

Det ble ikke en veldig effektiv dag nei, litt kjedelig, men det var greit. På kvelden var det juleavslutning i idrettsforeninga, med grøt og gløgg. Veldig koselig! Så nå skjer det ikke mer på den fronten i år heller. JUL :hjerte::nigo:

I dag har jeg skifta på senga, rydda kjøkkenet, reparert litt klær og sortert en klesvask. Fortsatt mye som gjenstår, men deilig å kunne krysse av noe på lista! :)

Kos deg masse og nyt ferien for alt den er verdt :jepp:

Skal prøve så godt jeg kan ;) Tror det skal gå greit :gjeiper:

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, nå er jeg over på valke-bildet! :nigo: 27 uker :strix: og babyen romsterer flittig :hjerte:

I morgen er det akkurat tre måneder til termin :skya:

Nå har vi akkurat hatt besøk av et vennepar som vi skal dra til København sammen med på torsdag. Vi skal på julemarked i Tivoli, shoppe og spise god mat hele helgen. Gleder meg masse!

Håper alle har en god helg :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i København på denne tiden i fjor, og det var helt fantastisk! Ha god tid i Tivoli er mitt råd, mye fint og koselig å se på. God tur. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det i København? Kjøpt masse fint?

Ha en fin førjulstid, og kos deg masse i jula; det fortjener du :klemmer:

:tree: God Jul :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hun forsvant i flyttelasset! :dåne:

Takk for hilsener alle sammen, og godt nytt år!

Håper dere har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring.

Jeg aner ikke hvor jula mi ble av - svusj! sa det, så var vi plutselig i 2011, og plutselig er det under 10 uker til termin! Oj oj. Jeg har hatt en flott jul altså, det bare virker som den var over før den begynte. Jeg aner ikke hvor dagene ble av...

Det har vært noen hektiske uker her med flytting, begynner å komme i orden nå, men fremdeles en del igjen før alt er på stell. Hadde man bare ikke vært så stor og tung og blitt så sliten bare av å reise seg opp... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...