Sushi Skrevet 11. mars 2011 #381 Del Skrevet 11. mars 2011 Så heldig du er som snart får hilse på Så godt det må være å vite at det snart blir fødsel - på den ene eller den andre måten! Lurer på om det blir gutt eller jente, jeg... Tipper på gutt! Du har ikke hatt sånn tippeliste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 11. mars 2011 #382 Del Skrevet 11. mars 2011 Oi, da hadde ikke jeg klart å konsentrere meg mye, hvis jeg hadde visst at innen utgangen av neste uke har jeg mest sannsynligvis baby i armene Men, det er jo bare bra at vi ikke vet når ting skjer - alt trengs ikke å planlegges Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #383 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, nå gleder jeg meg veldig! Hehe, nei jeg har ikke sånn tippeliste. Jeg ser ikke helt vitsen :gjeiper: Skjønner jo at det er for moro skyld, men den er jo det den er uansett. Har jo ingen verdens ting å si om ALLE tror det er det ene - det er ganske omtrentlig 50/50 sjans uansett... Med mindre man har noen barn fra før, da er vissnok tendensen litt annerledes. Men omtrent alle jeg snakker med har en formening om det, så er vel bare jeg (evt, vi - tror mannen er av ganske samme oppfatning) som er rar(e) Tror det har vært en overvekt av de som har tippet gutt! (så da er det det...?) Nei, jeg vet ikke jeg. Er veldig spent på å se hva det er da! Og det finner vi snart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. mars 2011 #384 Del Skrevet 11. mars 2011 Nei, jeg tror det er ganske tilfeldig uansett hva folk "føler på seg", altså... 50/50 - eller 49/51 er det vel - det blir jo født flest gutter. Jeg tipper egentlig bare gutt fordi jeg selv får jente Dere må ha vært flinke til å kjøpe kjønnsnøytrale klær da? Synes det var vanskelig å finne noe som ikke var blått eller rosa. Vi var veldig enige om at vi skulle ha kjønnsnøytrale klær uansett - vi har ikke noe ønske om en rosa prinsesse - men endte med å kjøpe/få brukte klær, så da tok vi det vi fikk. Mye rosa med hjerter på, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #385 Del Skrevet 11. mars 2011 Mye rosa med hjerter på, ja... Ja, er ikke det ganske pussig? Jeg blir litt svimmel av alle de sukkersøte jentebabyklærne og machomann-guttebabyklærne... Vi har arvet/fått en del, noe nøytralt, noe ikke. Har litt av hvert da vet du Jeg kommer jo til å bruke de ikke-nøytrale klærne også, men hvis jeg skal kjøpe noe mer selv (har i grunnen kjøpt veldig lite selv så langt) blir det nok med tanke for at klærne skal kunne brukes av et evntuelt søsken av motsatt kjønn etter hvert! (håper på det... ) Og mye kan jo kombineres så det funker "begge veier" - kanskje ikke kjolene hvis vi får en gutt :gjeiper:, men f.eks. en blå sparkebukse med en litt mer feminin body inni/jakke utenpå tror jeg nok havner på om det er en jente. Har vært innom lindex, og der er det en god del fint synes jeg, babytøy i glade farger/mønstre som ser ut som babytøy og ikke voksentøy i miniatyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 11. mars 2011 #386 Del Skrevet 11. mars 2011 Så spennende det blir fremover her Tenk at du innen bare 1 ukes tid skal få hilse på den lille dere har ventet så lenge på Ha en superfin helg Vingle så håper jeg på å høre noe fra deg snart...og at det er på den naturlige måten det skjer...du får ta en liten prat med den lille så kanskje den bestemmer seg for å ploppe ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. mars 2011 #387 Del Skrevet 11. mars 2011 Det må være fint å ha noe å forholde seg til... jeg går nå her og venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #388 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk kenghuru Milla: Ja, jeg synes det er veldig godt å ha litt å forholde seg til - men for øyeblikket går jeg jo "bare her og venter" jeg også - eller håper er kanskje riktigere ord - på at babyen skal skjønne at det er lurt å komme ut snart! Hittil har jeg hatt en strålende helg - jeg har hatt besøk av min jevngamle kusine i dag og det var nydelig vær som vi har vært ute og lufta oss i :happy: Har kost oss masse. Tok til og med vår første kaffe ute på verandaen i solveggen - aldeles nydelig. Nå har vi satt en lammegryte til å putre på ovnen og jeg gleder meg til den er klar om en drøy time Det lukter himmelsk i leiligheten! Litt synd å ikke kunne nyte et glass rødvin til den, hadde sikkert smakt fantastisk - men det er ikke lenge igjen nå, ikke lenge igjen! Vi har laget stor porsjon, så litt skal i fryseren, så til neste runde blir det nok et lite glass. God helg til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. mars 2011 #389 Del Skrevet 12. mars 2011 Åå, tenk at du snart kan drikke rødvin! Kanskje ikke det du kommer til å være mest opptatt av etter fødsel, men likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #390 Del Skrevet 13. mars 2011 Hoho, si ikke det, si ikke det... Nei, mulig oppmerksomheten er rettet mot litt andre ting da gitt...! Men det er ikke desto mindre noe jeg ser frem til! Naaam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #391 Del Skrevet 13. mars 2011 Termin i dag... Har hele graviditeten vært SÅ sikker på at jeg aldri i verden kom til å gå helt til termin, så det føles veldig merkelig å sitte her i dag med denne kjempemagen. I går kveld så vi film, men tilslutt var jeg så sliten i kroppen at jeg bare måtte gå og legge meg før den var ferdig. Hadde jo gjort en del i løpet av dagen: rydda og vasket leiligheten, hatt lunsjbesøk og gått tur i finværet. Så i dag skal jeg ta det mer med ro. Men det er kjedelig da! Kjenner på meg at dagen i dag blir en typisk søndag - grå, kjedelig og treg. Vondt i vilja og kommer ikke i gang med noe, verken av hyggelige eller fornuftige ting. Men vi får se - kanskje jeg tar feil. Det er lov å håpe :gjeiper: Vanskelig å finne farta til å gjøre noe når jeg vet jeg blir SÅ sliten etterpå. Men blir jo psykisk sliten av å ikke gjøre noe også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. mars 2011 #392 Del Skrevet 13. mars 2011 Uff, synd at termindagen ikke er noe hyggelig Men nå er det uansett ikke mange dagene til du blir mamma! Og for alt du vet kan fødselen starte i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 13. mars 2011 #393 Del Skrevet 13. mars 2011 Hurra for termindagen Jeg har også en typisk søndag i dag - i hvertfall har jeg hatt det til nå. Men jeg skal nok klare å få gjort litt fornuftig i løpet av dagen - sånn etterhvert :gjeiper: Ha en fin dag videre snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #394 Del Skrevet 13. mars 2011 Takk jenter, det varmer Fikk ut noen frustrasjonstårer og fikk kyss og klem og sympati fra mannen, så det hjalp litt Gikk og fresha meg opp litt også, det hjalp med litt mascara, en dæsj parfyme og oppsatt hår Nå vurderer vi å gjøre alvor av planene vi har hatt en stund om å ta en runde i høyet Har vært redd for å bare ende opp med slitsomme kynnere/maserier, men akkurat nå tror jeg nesten det er verdt et forsøk! Får bare se om mannen klarer å rive seg vekk fra arbeidet - han er flink og jobber med bacheloroppgaven sin, så vil jo egentlig ikke ødelegge det for ham heller... Men han er ikke som meg - han får gjort noe på den til alle døgnets tider omtrent, så om det blir litt pleasure before buisness så tror jeg det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. mars 2011 #395 Del Skrevet 13. mars 2011 Gjør det! Er ikke sex det eneste kjerringrådet som faktisk fungerer? Noe med modning eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #396 Del Skrevet 13. mars 2011 Hehe, det sies så ja. Sæden inneholder prostalgin, som er det samme stoffet som brukes for å sette i gang fødsel kunstig. Dosen er riktignok mye mindre da, men at det har en effekt her i gården er hevet over enhver tvil - de siste gangene spruten har endt "oppi der" har ført til heftige, regelmessige kynnere i flere timer etterpå... Men nå har jeg kommet så langt i svangerskapet at jeg håper det kan føre til noe mer enn bare det! Modning, ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Muffins* Skrevet 15. mars 2011 #397 Del Skrevet 15. mars 2011 Innom å titter og håper alt er bra! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. mars 2011 #398 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvordan går det, fortsatt ikke noe som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #399 Del Skrevet 15. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #400 Del Skrevet 15. mars 2011 Takk muffins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå