Gå til innhold

vingle har blitt mamma


vingle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Her logger jeg meg inn for å lese siste nytt, og så er du her ennå??? FY :fnise:

Endret av Ms. Raggsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jessda. Sitter her jeg!

Men i dag tror jeg slimproppen gikk.

Gulbrun, seig masse.

Har ikke sett noe lignende i hele svangerskapet i hvert fall.

Så det er vel i hvert fall noe!

Ellers må jeg si jeg kjeder jeg noe helt enormt... Det er nok av fornuftige ting å ta seg til her - vaske opp, vaske bad, skifte på senga, tørke støv - men jeg blir jo så fort sliten og bena hovner opp, så det frister ikke akkurat. Hjelper jo i grunnen ikke på kjedsomheten heller (for det er jo ikke moro før man er ferdig og det ser fint ut)! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er her enda, ja *rister pent på hodet*

Jeg sitter selv og irriterer meg over at badet og kjøkkenet bør bli ryddet/vasket - men hvor gøy er det liksom...?! Mannen ser jo ikke at det trengs å vaskes (eller vil ikke se, alt etter som), så å forvente at han drar fram støvkluten er å håpe i alt for stor grad.

Dessverre har jeg det problemet at når han har hjemmekontor, så klarer ikke jeg å gjøre huslige ting; jeg blir bare sittende på rævva. Men når han ikke er hjemme, da får jeg skikkelig vaskekick. Merkelig det der :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre har jeg det problemet at når han har hjemmekontor, så klarer ikke jeg å gjøre huslige ting; jeg blir bare sittende på rævva. Men når han ikke er hjemme, da får jeg skikkelig vaskekick. Merkelig det der :sjenert:

Akkurat sånn har jeg det også! Eller, jeg er i hvert fall MYE mer effektiv når jeg er alene hjemme... Men det henger vel sammen med at da skjer det jo ingenting her likevel, så da gidder jeg ikke sitte og se på rot/støv/skitt. Men når han er hjemme så kan jo likegjerne han gjøre noe, på en måte. Eller vi kan gjøre noe hyggelig sammen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vasket og ryddet bad og kjøkken. Mannen kjente selvfølgelig grønnsåpelukta når han kom hjem, så da vanket det litt kjeft på meg både fra ham og svigermor. Men nå er det gjort :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...det blir vel vanskelig for Kenghuru å sladre for deg nå, siden hun akkurat fødte selv :gjeiper: Du har ikke en backup?

Håper i hvertfall det er noe på gang hos deg :jepp: (for etter det er det nemlig min tur :gjeiper:)

Du må i hvertfall ha masse lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sjanse for at jeg skal føde ( :fnise: )så jeg kan gjerne sladre, dersom du vil, jeg biter ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

Nei, nei...jeg vil fortsatt sladre! :) Ligger nå her på barsel og bare venter på å få kommet hjem så jeg er fullt oppdatert både hos Vingle (hvor jeg ikke har hørt noe annet enn hun skulle på sjekk her i dag) og hos Milla som også har blitt mamma :) Så her skal det fortsatt sladres når den tid kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hei Kenghuru!

Du gir ikke opp jobben så lett, altså? :gjeiper:

Gratulerer så mye med lillegutt forresten :rodmer:

Gleder oss til å høre oppdateringer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så spennende å dra innom her hver gang for å se om noe har skjedd!

Krysser fingrene for at det skjer noe snart nå! :)

Og gratulerer til de som har fått baby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har Kenghuru blitt mamma? :bolledeig: Nå må jeg inn i boka hennes :jepp:

Skjønner at du er spent og utålmodig. Jeg var jo utålmodig gjennom hele prøvinga og hele graviditeten :fnise: Ønsker deg masse lykke til om jeg ikke "snakker" med deg før fødsel. Dette klarer du! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

:fnise: Hei Kenghuru!

Du gir ikke opp jobben så lett, altså? :gjeiper:

Gratulerer så mye med lillegutt forresten :rodmer:

Gleder oss til å høre oppdateringer :klemmer:

Jeg gir aldri opp ;) Men, jeg har nå ikke hørt noe heller, så for Vingles del håper jeg hun snart ligger med sitt eget lille nurk oppå seg...det er virkelig noe å anbefale :rodme: Skal komme med oppdatering når vi kommer hjem etterhvert :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...