Plutseliten Skrevet 14. september 2010 #302 Skrevet 14. september 2010 Hahah, dette tar jo av! Har lyst å si stakkars TS, men jeg vil heller rope: HEIA BUSSMANNEN!
Mirabella76 Skrevet 14. september 2010 #303 Skrevet 14. september 2010 Det er det ingen som helt vet, det er derfor han er så suspekt. Han bare dukket opp fra Ingensteder, og skjøv Buss-mannen halvveis ut i kulda. Slemmingen. Stakkar Buss-mannen... Ja, ikkje sant! Stakkars bussmann, som ikkje får ein sjanse ein gang... TS: Korleis gjekk kaffidaten med bussmannen i dag?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #304 Skrevet 14. september 2010 Jeg ville også si bussmannen, meeen når du sier han er gammel, og ikke brukanes til barnelaging, det klinger ikke godt. Tenker at et liv med bussmannen og bonusbussbarna klinger ikke like godt som på-mannen og ferske barn Heia på-mannen!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #305 Skrevet 14. september 2010 Jeg ville også si bussmannen, meeen når du sier han er gammel, og ikke brukanes til barnelaging, det klinger ikke godt. Tenker at et liv med bussmannen og bonusbussbarna klinger ikke like godt som på-mannen og ferske barn Heia på-mannen! Ja, hadde jo tatt seg ut med barn som var gått ut på dato!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #306 Skrevet 14. september 2010 Ja, hadde jo tatt seg ut med barn som var gått ut på dato! Ja, vet ikke hva man får med bussmannen, de er jo sikkert ferdig med videregående allerede. Nå kan ts bake barn selv, og de er ferske
redchilli Skrevet 14. september 2010 #307 Skrevet 14. september 2010 SPENNENDE! Hvordan gikk det?? ?Kanskje bussmannen fikk litt mer enn en kaffe?? HOHO!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #308 Skrevet 14. september 2010 Halloh. Hva hjelper det å være på når man er vekk? Gidd avstandsforhold, not.
Raven Emerald Skrevet 14. september 2010 #309 Skrevet 14. september 2010 Dessuten går ikke menn ut på dato. Er jo en viss mulighet for at Buss-mannen kunne tenke seg å bake et par barn til. Og fordelen her, er jo at TS vet at han er i stand til det.
Mir Skrevet 14. september 2010 #310 Skrevet 14. september 2010 Synes det er litt urettferdig at TS, som vet hvor mange ganger jeg har klikket F5 i løpet av kvelden for å oppdatere tråden, ikke oppdaterer med status etter kaffe med buss-mannen! Nå går jeg snart til boikott her alsa...
Raven Emerald Skrevet 14. september 2010 #311 Skrevet 14. september 2010 Kanskje den kaffekoppen ble til flere... Og så går de romantisk tur i måneskinnet, og så innser hun at På-mannen egentlig er en skurk, banditt og kjeltring, og at Buss-mannen er den hun vil dele livet med... Det er det jeg tror. ^^
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #312 Skrevet 14. september 2010 Kanskje hun møtte På-mannen mens hun delte en kaffe med Bussmannen?? Tenk om bussmannen og På-mannen kjenner hverandre? Kanskje sønnen til bussmannen er På-mannen?
Wind Skrevet 14. september 2010 #313 Skrevet 14. september 2010 (endret) Eller så er På-mannen bussmannen sin onde (ikke eneggede) tvilling?! Drama! (Altså er de egentlig like gamle, og da faller det argumentet bort!) Endret 14. september 2010 av Wind 1
Meadow Skrevet 14. september 2010 #314 Skrevet 14. september 2010 Kanskje den kaffekoppen ble til flere... Og så går de romantisk tur i måneskinnet, og så innser hun at På-mannen egentlig er en skurk, banditt og kjeltring, og at Buss-mannen er den hun vil dele livet med... Det er det jeg tror. ^^
loffen Skrevet 14. september 2010 #315 Skrevet 14. september 2010 Å! Her har det jo tatt helt av siden jeg leste på side 3, sist jeg var innom tråden!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #316 Skrevet 14. september 2010 Du kan ikke la På-mannen bare fare avgårde med hjertet ditt på den måten! Du må holde ham litt på gress, det er jo egentlig bussmannen du var altoppslukt i. Nå har denne På-mannen plutselig gjort sitt inntog, liker ikke dette helt. Synes På-mannen er veldig irriterende som bare kommer her og tar deg med storm, og greier! Du har vel ikke vært vovet med ham? Bussmannen viser seg her som en ekte gentleman og tar deg ikke med storm, han er nok svært betatt av deg og vil ikke ødelegge sjansene sine hos deg, og er derfor ikke så frempå som han andre. Du må ikke se deg blind på en kar som er desperat etter å få seg noe, som kommer med ord du vil høre for å komme seg dit raskere. Hør på bussmannen som veier sine ord med omhu og omtanke i stedet for å tenke med lillehjernen.
Raven Emerald Skrevet 14. september 2010 #318 Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg synes også at spørsmålet om hvorvidt du har vært vovet med På-mannen er helt på sin plass. I såfall har du med å være vovet med Buss-mannen, også, såpass at de stiller likt, der også. Er forøvrig også enig med AB her oppe, om at denne På-mannen er en irriterende skikkelse, og jeg liker heller ikke måten han har eglet seg inn i denne ellers så romantiske historien. Jeg er hellig overbevist om at På-mannen er en ego i senga, og Buss-mannen er hensynsfull, fantasifull, og på alle måter perfekt. Endret 14. september 2010 av Raven Emerald 1
Chord Skrevet 15. september 2010 #319 Skrevet 15. september 2010 Ts, vi venter spent her mange fra ei som forøvring synes det er helt herlig at ingen har forsøplet tråen med vittige og spydige kommentarer eller lignende. Fantastisk tråd, med bare positive innlegg!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #320 Skrevet 15. september 2010 Dere er gærne, bare så dere vet det!!! Men, joda, kaffen med buss-mannen gikk fint. Jeg var veldig usikker på hvordan det kom til å bli, da jeg er håpløs på å lyve og håpløs på å føle at jeg gjør noe jeg ikke ville likt... Men vi skravlet nå i timesvis og hadde det veldig hyggelig. Ikke noe prøving på noe vis, bare prating. meeeen... når han så spurte hva vi kunne finne på at ting sammen, siden han ikke deler min sære interesse, så prøvde jeg først å snakke det bort litt, noe som ikke gikk... så endte jeg opp med å være ærlig og si at jeg hadde noe jeg måtte finne ut av først. Forklarte at jeg ikke hadde hatt lyst til å si nei til ham, og at jeg syntes det var veldig hyggelig, men at jeg hadde noen følelser jeg måtte plassere, og at jeg syntes det var vanskelig å forholde seg til flere uten at dette var klart. Han skjønte jo hva det var, så snakket vi litt om det... når jeg kom hjem fikk jeg en hyggelig melding med takk for kaffen og kanskje når det passer. Så han har ikke vist noen feil sider, på noen måte. Det har ikke på-mannen heller. og dere kan hyle og skrike så mye dere bare vil.... men jeg må finne ut av på-mannen først, det er bare det som føles rett. såh, det var dagens oppdatering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå