Mir Skrevet 28. september 2010 #362 Skrevet 28. september 2010 Nei,capricorn tror du tar feil der!.. jeg tipper atter en gang at de driver med scrapping! 1
Capricorn Skrevet 28. september 2010 #363 Skrevet 28. september 2010 Nei,capricorn tror du tar feil der!.. jeg tipper atter en gang at de driver med scrapping! Er det så dyrt da? Det kan være også frimerkesamling! Det kan både ta tid og være fryktelig dyrt. Hun har jo vært hos han å sett på frimerkesamlingen hans nå nettopp så....
Mir Skrevet 28. september 2010 #364 Skrevet 28. september 2010 scrapping koster både tid og penger ja! Tenk på alle mønstrene og pynten de kjøper.. nå kan de iallefall begynne å spleise på kostnadene sammen, med mindre på-mannen vil ha alle pyntetingene for seg selv. 1
Capricorn Skrevet 28. september 2010 #365 Skrevet 28. september 2010 scrapping koster både tid og penger ja! Tenk på alle mønstrene og pynten de kjøper.. nå kan de iallefall begynne å spleise på kostnadene sammen, med mindre på-mannen vil ha alle pyntetingene for seg selv. Nei, uff dette kan jo ende i krangel hvis på-mann tviholder på de peneste tinga. Det blir i såfall en postiv utvikling for buss-mannen
Gjest ThatWoodcut Skrevet 28. september 2010 #366 Skrevet 28. september 2010 De lager keramikkskulpturer Jeg leste en gang en historie i Ukeblad at en dame møtte sitt livs kjærlighet på ett keramikkkurs, så det er sikkert det de driver med. Det er jo dyrt også... 1
Mir Skrevet 28. september 2010 #367 Skrevet 28. september 2010 (endret) Tja, det kan være det også.. nå skriver også TS at hun satt og "fulgte med på ham mens han jobbet med hobbyen", som om hun ikke kunne forstyrre ham. Bare se, ikke røre. Da høres det ut som noe man må fokusere veldig på mens man holder på med, og som igjen strider imot Capricorn`s forslag om hest. Det kan f.eks være pærle-kjeder de holder på med, det skal ikke mye til før alle pærlene drøsser utover arbeidsbenken og ruller over gulvet pga 1 sekund der man mister konsentrasjonen. Endret 28. september 2010 av Mir 1
Capricorn Skrevet 28. september 2010 #368 Skrevet 28. september 2010 Tja, det kan være det også.. nå skriver også TS at hun satt og "fulgte med på ham mens han jobbet med hobbyen", som om hun ikke kunne forstyrre ham. Bare se, ikke røre. Da høres det ut som noe man må fokusere veldig på mens man holder på med, og som igjen strider imot Capricorn`s forslag om hest. Det kan f.eks være pærle-kjeder de holder på med, det skal ikke mye til før alle pærlene drøsser utover arbeidsbenken og ruller over gulvet pga 1 sekund der man mister konsentrasjonen. Hesten kan jo ha vært helt umulig den dagen så han måtte konsentrere seg om den. Ja, tenk om hesten er sjalu!
Raven Emerald Skrevet 28. september 2010 #369 Skrevet 28. september 2010 kan ikke fortelle det da tulla, da kunne jeg jo like gjerne skrevet med mitt vanlige nick og lagt på navn og adresse. Syns jeg da virkelig du kan gjøre. =P Men altså... Liker fortsatt ikke På-mannen, syns han var litt i overkant snikete, dette skulle liksom være Buss-mannens romanse, dette. *snøft* Forøvrig tror jeg hobbyen deres er porselensdukke-maling.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #370 Skrevet 28. september 2010 Nåh, så søte hobbyer. Isåfall vedder jeg på at det blir påmannen&bussmannen..
LineGourmet Skrevet 28. september 2010 #371 Skrevet 28. september 2010 Hilsen TS som har hatt ett supert besøk hos på-mannen, og ikke vil være noe annet sted i verden en akkurat der!! :rødme: Så koselig da Lykke til!
Meadow Skrevet 29. september 2010 #373 Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg stemmer for at TS legger ut bilder av bussmannen og på-mannen () Endret 29. september 2010 av Meadow
Capricorn Skrevet 29. september 2010 #374 Skrevet 29. september 2010 Jeg stemmer for at TS legger ut bilder av bussmannen og på-mannen () Jeg også Regner med at hun gjør det da.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #375 Skrevet 29. september 2010 Jeg stemmer for at TS legger ut bilder av bussmannen og på-mannen () Hun kan jo si hvilke kjendiser bussmannen og påmannen ligner på? Jeg tror egentlig ikke det er scrapping de driver med, for det var noe som var litt sjeldent, og scrapping er vel ganske vanlig...
Pingting Skrevet 29. september 2010 #376 Skrevet 29. september 2010 Jeg tror de lager små, nøyaktige rekonstruksjoner av historiske hus av importert nepalsk geitost. Eller kanskje de aler opp dvergelefanter? Hmmm... kan de være at de smir spesialsverd som de selger svart til det lite kjente ninjamiljøet i indre Hallingdal? Eeeeeller så brygger de øl. Men det tror jeg ikke egentlig, jeg er bare tørst. 5
Neala Skrevet 29. september 2010 #377 Skrevet 29. september 2010 De lager keramikkskulpturer Det tror jeg også!
fairywing Skrevet 29. september 2010 #378 Skrevet 29. september 2010 *Fantastisk* har lest fra side 1 i over 1 time nå. Å jeg henger meg på team BUSSMANNEN BUSSMANN BUSSMANN BUSSMANN *romantisk* Har selv møtt en fyr på bussen som var på-mann, men jeg var opptatt selv :happy: Lykke til TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå