Gå til innhold

Prøverdagbok vol 2.0


Zoo

Anbefalte innlegg

Det hadde vært noe.

Jeg har iallefall mange symptomer allerede :fnise:

Ømme pupper, "stikking/murring" nederst i magen, veldig trøtt både i går og i dag og HUMØRSVIGNINGER! Har gått fra å være supersint på sambo til å være kjempeglad og like etter gråt jeg av noe på tv'en :roll: Så vi får se hvor det ender.

I kveld er det kjærestekos for alle pengene, vi er akkurat ferdig med å spise kjempegod tikka masala og nå ser vi på film i armkroken under pleddet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååh! Så spennende med symptomer! :D

Nå fikk du meg virkelig til å savne min kjære :( Men heldigvis er han tilbake i morgen, så jeg overlever nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, blir bra å få han igjen i dag da :)

Har så lyst til å ta en test nå, men.. det er antagelig 3 dager siden EL, så det er litt tidlig :sjenert:

Venninna mi ligger forresten på føden nå, og mye tyder på at de skal ha barn i natt :hjerte::kgbaby: Så hvis hun orker skal jeg dra og besøke henne etter skolen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å gå gravid igjen og kjenne at det sparker i magen og ha et helt unormalt forhold til mat og isbiter! Og jeg har så lyst til å få en bitteliten baby igjen. Jeg gleder meg så utrolig til permisjonstida og å gå hjemme med liten baby.

Har tenkt over ting vi skal gjøre annerledes med ny baby i forhold til forrige gang og, det er så koslig å se på bitte små babyklær i butikken. Jeg er så babysyk nå!!

(Også er jeg veldig trøtt om dagen, tisser mye oftere enn før, har ømme bryster og er generelt litt kvalm om dagen.. så det tyder jo bra. Men kan godt hende det bare er ønsketenkning og innbildning alt sammen :fnise: )

Endret av Zoo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig våknet jeg opp av at jeg fikk mensen. Var faktisk nesten sikker på at jeg var gravid nå, siden jeg har kastet opp litt om morgenen noen dager den siste uka. Men neida. Men det positive er at syklusene nå ser ut til å være på ca. 30 dager, og denne gangen var den faktisk på helt gjennomsnittelige 28. Så da tar jeg utgangspunkt i en 28 dagerssyklus når jeg sier at EL blir 16. desember, noe som passer perfekt siden jeg skal bort fra 17.-19. og IKM er 30. desember. Men vi får nå se. På nyåret vurderer jeg å kjøre noen sykluser med EL-tester for å sjekke hvor mange dager det er fra EL til IKM, og for å sjekke om det varierer fra måned til måned. Men vi får se om det blir noe av det også. Vi vet iallefall at vi helst vil ha baby i løpet av 2011, men 2012 er også et fint år å få baby i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd :( Men bra du klarer å se det posetivet i det :)

Med EL i midten av desmeber, betyr vel at du kan teste på nyttåraaften :P:) Bra timing!

Begynner du å komme i julemodus nå eller? Her det kommet opp julestjerne og litt div pynt :) Koslig med jul, det er så mye lys og pynt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir testing før nyttårsaften tenker jeg. Eller, jeg er ikke helt sikker, for regner med det blir noen glass med sprudlevin på nyttårsaften, og hvis jeg tester positiv rett før så må jeg stå over og jeg vil helst ikke si det til svigers (som vi skal feire nyttårsaften med) når vi akkurat har fått vite det, og hvis jeg tester negativt så er det jo bare å kjøre på, men da blir jeg jo også litt skuffa. Tror rett og slett jeg venter med å teste til 1. jeg, med mindre tanta dukker opp da. Vet det er helt fy-fy å tenke, men hvis jeg ikke vet at jeg er gravid så gjør det heller ikke noe om jeg tar 1-2-3 glass sprudlevin på nyttårsaften.

Julestemning ja. Her står til og med juletreet oppe allerede :fnise: Vi fikk plastjuletre av svigers som de ikke skulle ha lenger, også tenkte jeg at jeg ikke gidder å rydde det bort for så å rydde det frem igjen om noen få uker. Ellers er det julepynta her med nye røde sofaputer, røde sofapledd og lammeskinn i sofaen, adventsstake, adventsstjerne, juleduker, julegardiner, jule stolputer på kjøkkenet og julepynt. Så her er det julestemning ja. I morgen skal jeg på julebord/bursdagsfest med venninner og skal ha barnefri hele helgen, egentlig litt godt da jeg kjenner at formen ikke er helt i hundre og det skal bli godt å få sove så lenge jeg vil i helgen :)

Det eneste som ikke er positivt nå er vel at det er så utrolig kaldt, og ikke noe særlig snø heller. Så det er glatt og mørkt ute, og det er stusselig å putte jentungen i vogna for å trille til barnehagen om morgenen, merker jeg får dårlig samvittighet for å dra henne ut i denne kulda, men vi har ikke noe valg da vi ikke har bil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikkje bil? Oj, det er spesielt :fnise: Ikkje lappen heller?

Me har kvar vår bil me, men så bur me 20 minutt frå arbeidsstaden, og her er det lite kollektivtransport, for å sei det sånn!

Korleis gjekk det på nyttårsafta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...