Gå til innhold

Prøverdagbok vol 2.0


Zoo

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til min/vår prøverdagbok vol 2.0!

:velkommen::vinke:

Nå vil vi ha en lillebrøster til vår snart 1åring!

Litt om oss:

- Blir 21 år i august, sambo ble 21 år i mai

- Ble kjærester februar 06, forlovet oss mars 07, flyttet sammen august 08, ble foreldre august 09 og planlegger nå en baby nr. 2, giftemål, bil-lappen, bilkjøp og huskjøp i nærmeste framtid!

- Har ei nydelig jente født august 09

- Er student og har søkt på skole fra høsten, men vurderer et jobbår og søker jobber som bare fy! Sambo er også student og trives utrolig godt med studiene!

- Har en liten leilighet vi pusser opp og planlegger å selge så vi får kjøpt noe større etterhvert

- Har to små pusejenter

- Begynte aldri på hormonprevensjon igjen etter fødsel pga dårlig erfaring med minipiller (jeg glemmer alltid å ta dem når jeg skal :sjenert: )

- Har utrolig lange og ustabile sykluser

Så ja, da var det bare å begynne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å holde litt styr på prøveperiodene og syklusene:

PP1 - EL ? - IKM 09.04 - NT 17.04, TR 07.05. - 70 dagers syklus

PP2 - EL 23.05 - IKM 06.06 - TR 22.06 - 46 dagers syklus

PP3 - EL 08.07 - IKM 22.07 - TR 21.07 - 29 dagers syklus

PP4 - EL 10.06 - IKM 24.06 - TR 02.09 - 43 dagers syklus

PP5 - EL 17.09 - IKM 1.10 - TR 05.10 - 33 dagers syklus

PP6 - EL 25.10 - IKM 08.11 - TR 04.11 - 30 dagers syklus

PP7 - EL 21.11 - IKM 05.12 - TR 02.12 - 28 dagers syklus

PP8 - EL 16.12 - IKM 30.12