Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så spennende med UL :hoppe: De 3 ukene går fort skal du se :)

Vi skal til UL 8.okt, synes det går fort dette her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos legen i dag, jepp, bekkenløsning så det griner etter og langtidssykemeldt, samt henvisning til fysioterapeut. Jeg er litt destruktiv i humøret i dag :sur:

Skrevet

Var hos legen i dag, jepp, bekkenløsning så det griner etter og langtidssykemeldt, samt henvisning til fysioterapeut. Jeg er litt destruktiv i humøret i dag :sur:

Usjameg. :troest: Det var jo ikke den veien det skulle gå! Godt at du fikk henvisning til fysio. Har også hørt at mange har veldig god erfaring med vanntrening - finnes det tilbudet i nærheten, også?

Slapp av og plei deg selv, og tenk positive tanker! :klemmer:;)

Skrevet

Stor :klemmer: til deg :)

Skjønner godt det ikke var slik du ville det skulle bli, men hper fysio kan hjelpe deg, og som *joyce* sier, vanntrening skal visst være veldig bra!

Skrevet

Sjekket legen deg ordentlig? Eller så h*n at du hadde vondt og satte diagnosen bekkenløsning på deg? Det gjorde legen min, men så viste det seg at jeg egentlig hadde en låsning. Tror jeg har sagt dette før, men. Ta vare på deg selv fremover og ikke gjør gjør noe du får vondt av :klemmer:

Skrevet

Huffda, Tusle, dette hørtes ikke godt ut :(

God bedring, ta godt vare på deg selv nå :klemmer:

Skrevet

Tusen takk alle dere, så søte dere er :hug::hjerte:

Det er basseng rett i nærheten, så jeg kommer til å benytte meg av det. Legen sjekket meg ikke på noe vis, han mente at det var opp til fysio og sjekke. Så da stoler jeg på han.

I dag skal jeg skrive takkekort (på tide vel) og kjøpe bursdagspresang til mannen. Humøret er lii bedre, men det skal ingenting til før jeg begynner å grine, blirr litt forvirra over meg selv :ler:

Skrevet

Her er også humøret noe ustabilt... det går fra braklatter i ene øyeblikket til mer trist stemning i andre øyeblikket. Kan ikke være bare bare å leve med oss gravide :fnise:

Skrevet

Hmmm - så kjedelig da! Sender deg en :klemmer: og håper at det ikke blir så mye verre!

Skrevet

Takk, takk :klemmer:

Bevegelsene fra småen i magen er stadig der, det er så koselig, de er ganske svake enda, men plutselig kjenner jeg en sånn blubb-blubbfølelse :hjerte: Har fått pysjene fra LaRedoute, de var så søte, skal kjøpe noen i ull også, så vi får se om jeg kjøper flere derifra :)

Skrevet

Takk, takk :klemmer:

Bevegelsene fra småen i magen er stadig der, det er så koselig, de er ganske svake enda, men plutselig kjenner jeg en sånn blubb-blubbfølelse :hjerte: Har fått pysjene fra LaRedoute, de var så søte, skal kjøpe noen i ull også, så vi får se om jeg kjøper flere derifra :)

Oi, så spsnnende. Har i noen dager lurt på om jeg kjenner noe jeg og, men det er så svakt at det like gjerne kan vært noe annet :klø: . Spennende er det uansett :rødme:

Skrevet

Så koselig med små tegn fra den lille :rødme:

Det er vel det jeg har begynt å kjenne når jeg ligger stille, det er svakt enda, så gleder meg til det blir kraftigere :jepp:

Skrevet

Så koselig med små tegn fra den lille :rødme:

Det er vel det jeg har begynt å kjenne når jeg ligger stille, det er svakt enda, så gleder meg til det blir kraftigere :jepp:

Hvordan kjenner du det?

Skrevet

I begynnelsen måtte jeg nesten holde pusten når jeg kjente frøkna, for det var så svakt. Men det var likevel noe helt annet enn jeg har kjent før. Nå trenger jeg ikke ligge stille engang, og ser hele magen spretter rundt. :fnise:

Skrevet

Jeg kjenenr det som bitte små stryk på en måte.. finner liksom ikke noe bedre ord for det :fnise: "Kanskje noe sånt som at noen gnir seg svakt mot en vegg". Yes.. skikkelig god forklaring ;)

Skrevet

Jeg har det ikke så greit om dagen, kommer sterkere tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...