Gjest ~Milla~ Skrevet 13. september 2010 #221 Skrevet 13. september 2010 Så spennende med UL De 3 ukene går fort skal du se Vi skal til UL 8.okt, synes det går fort dette her
Tusle Skrevet 14. september 2010 Forfatter #222 Skrevet 14. september 2010 Var hos legen i dag, jepp, bekkenløsning så det griner etter og langtidssykemeldt, samt henvisning til fysioterapeut. Jeg er litt destruktiv i humøret i dag
Gjest Iril Skrevet 14. september 2010 #223 Skrevet 14. september 2010 Ta det med ro og slapp av, ikke gjør mer enn du klarer.
*Joyce* Skrevet 14. september 2010 #226 Skrevet 14. september 2010 Var hos legen i dag, jepp, bekkenløsning så det griner etter og langtidssykemeldt, samt henvisning til fysioterapeut. Jeg er litt destruktiv i humøret i dag Usjameg. Det var jo ikke den veien det skulle gå! Godt at du fikk henvisning til fysio. Har også hørt at mange har veldig god erfaring med vanntrening - finnes det tilbudet i nærheten, også? Slapp av og plei deg selv, og tenk positive tanker!
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. september 2010 #227 Skrevet 14. september 2010 Stor til deg Skjønner godt det ikke var slik du ville det skulle bli, men hper fysio kan hjelpe deg, og som *joyce* sier, vanntrening skal visst være veldig bra!
Becky1 Skrevet 14. september 2010 #228 Skrevet 14. september 2010 Sjekket legen deg ordentlig? Eller så h*n at du hadde vondt og satte diagnosen bekkenløsning på deg? Det gjorde legen min, men så viste det seg at jeg egentlig hadde en låsning. Tror jeg har sagt dette før, men. Ta vare på deg selv fremover og ikke gjør gjør noe du får vondt av
~lillefot~ Skrevet 14. september 2010 #229 Skrevet 14. september 2010 Huffda, Tusle, dette hørtes ikke godt ut God bedring, ta godt vare på deg selv nå
Tusle Skrevet 15. september 2010 Forfatter #231 Skrevet 15. september 2010 Tusen takk alle dere, så søte dere er Det er basseng rett i nærheten, så jeg kommer til å benytte meg av det. Legen sjekket meg ikke på noe vis, han mente at det var opp til fysio og sjekke. Så da stoler jeg på han. I dag skal jeg skrive takkekort (på tide vel) og kjøpe bursdagspresang til mannen. Humøret er lii bedre, men det skal ingenting til før jeg begynner å grine, blirr litt forvirra over meg selv
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2010 #232 Skrevet 15. september 2010 Her er også humøret noe ustabilt... det går fra braklatter i ene øyeblikket til mer trist stemning i andre øyeblikket. Kan ikke være bare bare å leve med oss gravide
L79 Skrevet 15. september 2010 #233 Skrevet 15. september 2010 Hmmm - så kjedelig da! Sender deg en og håper at det ikke blir så mye verre!
Tusle Skrevet 16. september 2010 Forfatter #234 Skrevet 16. september 2010 Takk, takk Bevegelsene fra småen i magen er stadig der, det er så koselig, de er ganske svake enda, men plutselig kjenner jeg en sånn blubb-blubbfølelse Har fått pysjene fra LaRedoute, de var så søte, skal kjøpe noen i ull også, så vi får se om jeg kjøper flere derifra
Becky1 Skrevet 16. september 2010 #235 Skrevet 16. september 2010 Takk, takk Bevegelsene fra småen i magen er stadig der, det er så koselig, de er ganske svake enda, men plutselig kjenner jeg en sånn blubb-blubbfølelse Har fått pysjene fra LaRedoute, de var så søte, skal kjøpe noen i ull også, så vi får se om jeg kjøper flere derifra Oi, så spsnnende. Har i noen dager lurt på om jeg kjenner noe jeg og, men det er så svakt at det like gjerne kan vært noe annet :klø: . Spennende er det uansett :rødme:
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. september 2010 #236 Skrevet 16. september 2010 Så koselig med små tegn fra den lille :rødme: Det er vel det jeg har begynt å kjenne når jeg ligger stille, det er svakt enda, så gleder meg til det blir kraftigere
Becky1 Skrevet 16. september 2010 #237 Skrevet 16. september 2010 Så koselig med små tegn fra den lille :rødme: Det er vel det jeg har begynt å kjenne når jeg ligger stille, det er svakt enda, så gleder meg til det blir kraftigere Hvordan kjenner du det?
Gjest Iril Skrevet 16. september 2010 #238 Skrevet 16. september 2010 I begynnelsen måtte jeg nesten holde pusten når jeg kjente frøkna, for det var så svakt. Men det var likevel noe helt annet enn jeg har kjent før. Nå trenger jeg ikke ligge stille engang, og ser hele magen spretter rundt.
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. september 2010 #239 Skrevet 16. september 2010 Jeg kjenenr det som bitte små stryk på en måte.. finner liksom ikke noe bedre ord for det "Kanskje noe sånt som at noen gnir seg svakt mot en vegg". Yes.. skikkelig god forklaring
Tusle Skrevet 17. september 2010 Forfatter #240 Skrevet 17. september 2010 Jeg har det ikke så greit om dagen, kommer sterkere tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå