Jesse Skrevet 8. september 2010 #201 Skrevet 8. september 2010 Det er ikke så lett å få disse sørlendingene til å flytte Har selv bodd i Kr.sand i 5 år, samboer er derfra, og hadde det ikke vært for at han måtte til Oslo for å gjøre ferdig utdannelsen hadde jeg aldri fått han med meg til oslo Vi snakker litt om å flytte ned igjen til sommeren, merker jeg savner å bo der litt
DDuck Skrevet 8. september 2010 #202 Skrevet 8. september 2010 Perfekt jordmormålinger med andre ord De sier at hvis hjerteslagene ligger over 140 venter man gutt (hvis det ikke var omvendt.. nå husker jeg ikke :klø: )
Mazilla Skrevet 8. september 2010 #203 Skrevet 8. september 2010 Gleder meg masse til å flytte hjem igjen til sørlandet jeg! Vi er heldigvis derfra begge to, så da er det det naturlige stedet å bosette seg.. Hvordan føles "mulig begynnende bekkenløsning"?
cypress Skrevet 8. september 2010 #204 Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg lurer også på det med bekkenløsningen!! Endret 8. september 2010 av cypress
Gjest Iril Skrevet 8. september 2010 #205 Skrevet 8. september 2010 Perfekt jordmormålinger med andre ord De sier at hvis hjerteslagene ligger over 140 venter man gutt (hvis det ikke var omvendt.. nå husker jeg ikke :klø: ) Nei, det er omvendt. Jente-hjerter slår angivelig fortere enn gutte-hjerter. Men det er selvsagt bare tøys, for det som avgjør det er hvor aktiv babyen er når man lytter til hjertet. Akkurat som oss voksne øker pulsen når de er aktive.
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2010 #206 Skrevet 8. september 2010 Så flotte resultater hos jordmor Mulig bekkenløsning, usj da... da er det viktig å lytte til kroppen
DDuck Skrevet 8. september 2010 #207 Skrevet 8. september 2010 Nei, det er omvendt. Jente-hjerter slår angivelig fortere enn gutte-hjerter. Men det er selvsagt bare tøys, for det som avgjør det er hvor aktiv babyen er når man lytter til hjertet. Akkurat som oss voksne øker pulsen når de er aktive. Aaah Ja det er sant Jeg satt på sånn registrering på sykehuset med måler på i 20minutter og da var pulsen på lisja alt imellom 120-200 :dåne:
Meadow Skrevet 8. september 2010 #208 Skrevet 8. september 2010 Hei hei Snikleser her! Gøy å følge med deg
Tusle Skrevet 9. september 2010 Forfatter #209 Skrevet 9. september 2010 Jesse: Nei, det er ikke det, jeg har prøvd og i bunn og grunn funnet meg i at det ikke går Jeg trives her jeg altså, i begynnelsen savnet jeg nettverket mitt hjemme, men nå har jo alle flytta, og vi er spredd for alle vinder. Det er familien da, de savner jeg, men da stikker jeg bare hjem en tur, veien har blitt så fine nå, blåser opp på bare noen få timer Dinedama: Ja Det er omvendt, men det fikk du jo svaret på. Forøvrig er det bare tull, men det fikk du også svaret på Mazzi: Ah, jeg ante ikke at du er sørlending, aust eller vest? Hvis dette jeg har er mulig begynnende bekkenløsning, så lurer jeg på hvordan skikkelig bekkenløsning føles, for dette er f*en så vondt. Jeg får fullstendig gangsperre og for hvert skritt jeg tar så kjennes det ut som jeg skal deles på midten, vondt med andre ord Da fikk du også svar, Cypress Iril: Godt du ordner opp Milla: Ja, jeg er veldig fornøyd, stas å høre hjertet da, det er egentlig nesten litt sprøtt. Ja, det lukter sykemelding nå også, dessverre, hadde håpet å få jobbet meg opp litt ekstra, har ikke 100% stilling, så alt jeg klarer å jobbe teller, men, men. Meadow: Velkommen skal du være Hyggelig med lesere i boka
Tusle Skrevet 9. september 2010 Forfatter #210 Skrevet 9. september 2010 I dag startet jeg dagen med oppkast, hurra Klarer nesten ikke gå, gangen min kan sammenlignes med oldemors på 95 Skal gjøre ferdig dagbokrunden og så skal jeg krøke meg tilbake til sofaen
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. september 2010 #211 Skrevet 9. september 2010 Må ha laptop du kan ta med deg opp i sofakroken Uff vondt bekken er ikke godt det forstår jeg. Hvis jeg står og går mye omdagen merker jeg det sagte men sikkert begynner å "verke"...
Mazilla Skrevet 9. september 2010 #212 Skrevet 9. september 2010 Jeg er fra riktig agderfylke... (Dvs det motsatte av der du bor! ) Oppkast og gangsperre, høres ikke ut som du har hatt en særlig bra dag hittil.. Håper den blir bedre etterhvert!
Gjest Iril Skrevet 9. september 2010 #213 Skrevet 9. september 2010 Om du har så store problemer med å gå, skjønner jeg ikke hvorfor de kaller det begynnende bekkenløsning? :klø: Har du bestilt time hos fysioterapaut eller noe sånt?
Tusle Skrevet 9. september 2010 Forfatter #214 Skrevet 9. september 2010 Må ha laptop du kan ta med deg opp i sofakroken Uff vondt bekken er ikke godt det forstår jeg. Hvis jeg står og går mye omdagen merker jeg det sagte men sikkert begynner å "verke"... Ja, jeg tror jeg må det, Milla Jeg er fra riktig agderfylke... (Dvs det motsatte av der du bor! ) Oppkast og gangsperre, høres ikke ut som du har hatt en særlig bra dag hittil.. Håper den blir bedre etterhvert! Haha!! Dagen ble verre og verre, måtte ringe jobb og si at jeg ikke kom, dette er ikke så moro akkurat nå Om du har så store problemer med å gå, skjønner jeg ikke hvorfor de kaller det begynnende bekkenløsning? :klø: Har du bestilt time hos fysioterapaut eller noe sånt? Fordi det ikke er kontinuerlig var argumentet jeg fikk Nei, jeg har ikke det, jeg skal til legen på tirsdag, så får vi se om vi blir enige
L79 Skrevet 10. september 2010 #215 Skrevet 10. september 2010 (endret) Og jeg jobber på vestkanten av Kristiansand - du får vinke når du kjører gjennom Vågsbygd neste gang. (Ikke at jeg vet hvor du bor, men det er nå der jeg holder til på dagtid.) Det høres ikke bra ut med den begynnende bekkenløsningen. vi får håpe det ikke blir verre i alle fall! Jeg er "bank i bordet" skåna for det meste enda - jeg får bare håpe det fortsetter slik! Endret 10. september 2010 av L79
Tusle Skrevet 10. september 2010 Forfatter #216 Skrevet 10. september 2010 Og jeg jobber på vestkanten av Kristiansand - du får vinke når du kjører gjennom Vågsbygd neste gang. (Ikke at jeg vet hvor du bor, men det er nå der jeg holder til på dagtid.) Det høres ikke bra ut med den begynnende bekkenløsningen. vi får håpe det ikke blir verre i alle fall! Jeg er "bank i bordet" skåna for det meste enda - jeg får bare håpe det fortsetter slik! Jeg sender deg en PM Takk for det, skal gjøre mitt for å forebygge Håper du slipper unna, det er ikke godt altså. ----------------------------- Sov godt i natt, men har vært kvalm og lækker i dag, ikke spydd, men det kommer nok. Får besøk i dag, Mamma og lillesøster kommer. Det gleder jeg meg til. Skal se om jeg orker å dra over gulvene med støvsugeren og tørke over badet Forøvrig så ble vi ikke så veldig fornøyd med verdivurderingen. Riktignok 600 000 mer enn hva vi gav for 4 år siden, men vi vet at den er verdt mer enn som så
Tusle Skrevet 10. september 2010 Forfatter #217 Skrevet 10. september 2010 Nå er gulvene dratt over og badet tørket over og bekkenet mitt er helt kaputt Snart kommer besøket
Becky1 Skrevet 10. september 2010 #218 Skrevet 10. september 2010 Huff, så mye plager du har . Jeg fikk høre av kiropraktoren min at veldig mange av de som tror de har bekkenløsning faktisk har en låsning. Det har jeg og jeg har blitt mye bedre etter at jeg begynte hos ham. Tror Pupsi hadde det på samme måten og.
Tusle Skrevet 13. september 2010 Forfatter #219 Skrevet 13. september 2010 Stikker innom med et livstegn, men orker ikke PC i dag. Er helt utkjørt. Skal heller kose meg og skrive litt i svangerskapsdagboka mi I går var jeg 16 uker, nå er det bare 3 uker til UL
Trekkoppfuglen Skrevet 13. september 2010 #220 Skrevet 13. september 2010 Tida flyr, ikke lenge til halvveis. Kjedelig at du har fått bekkenplager så tidlig. Får bare håpe det ikke blir verre. Ha en fin dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå