Gå til innhold

Oslotreff

Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

Siden det ikke ble noe av tidligere må det nok bli etter jul ja. Litt vel travelt fram til jul nå, men har veldig lyst på et tref på nyåret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg vil gjerne være med på treff en gang! Ser at det ikke har blitt arrangert noe etter nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt at det er på tide med et nytt treff :Nikke: Hvem har lyst til å være med, og når kan dere? Jeg er litt opptatt fremover, og kan nok egentlig ikke før uti april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg og blitt med om det blir et treff i April. :)

Ååå, det hadde vært skikkelig kult hvis du kunne komme :jepp: Ettersom ingen andre har sagt noe enda, synes jeg du skal foreslå en dato du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei jeg blir med er ifra Drammen ,det høres hyggelig ut.Jeg er litt over tredve,men alder er ingen hindring.klem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har litt lyst til å bli med på et treff. Har aldri vært med på det før, men kunne tenke meg å møte noen nye mennesker. Har noen lyst til å gi meg en veldig kjapp info om hvordan dette foregår? Bare møtes man og spiser eller noe? Hvordan er forholdet mellom de som møtes aldersmessig? Bekymrer meg for at jeg skal være for ung :sjenert:

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, jeg har lyst til å bli kjent med folk i oslo siden de fleste av vennene mine bor i en annen by :) noen 83ish-modeller her som er i samme livsfase som meg? samboer og nyutdannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...