Tonje24 Skrevet 27. oktober 2010 #181 Del Skrevet 27. oktober 2010 når skal vi få til neste treff? noen som har noen forslag til dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 12. november 2010 #182 Del Skrevet 12. november 2010 når skal vi få til neste treff? noen som har noen forslag til dato? Jeg er med! Neste uke eller uken etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2010 #183 Del Skrevet 12. november 2010 Treff hadde vært koselig det. For min del passer det best tirsdager, onsdager eller fredager, kan både til uka og uka deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. november 2010 #184 Del Skrevet 12. november 2010 jeg reiser til Cuba imorgen og kan derfor ikke være med. får satse på å ta det igjen hvis det blir no treff rett opunder jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 8. desember 2010 #185 Del Skrevet 8. desember 2010 ble det stille her inne. noen som har tid før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. desember 2010 #186 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg regner dessverre ikke med at jeg får til noen flere treff på en stund, og har ikke sjans før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 8. desember 2010 #187 Del Skrevet 8. desember 2010 Litt opptatt frem til jul. Så tror det må bli på nyåret for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. desember 2010 #188 Del Skrevet 8. desember 2010 Siden det ikke ble noe av tidligere må det nok bli etter jul ja. Litt vel travelt fram til jul nå, men har veldig lyst på et tref på nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 11. mars 2011 #189 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vil gjerne være med på treff en gang! Ser at det ikke har blitt arrangert noe etter nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. mars 2011 #190 Del Skrevet 13. mars 2011 Ja, har tenkt at det er på tide med et nytt treff Hvem har lyst til å være med, og når kan dere? Jeg er litt opptatt fremover, og kan nok egentlig ikke før uti april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2011 #191 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg kunne godt tenkt meg og blitt med om det blir et treff i April. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 14. mars 2011 #192 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg kunne godt tenkt meg og blitt med om det blir et treff i April. Ååå, det hadde vært skikkelig kult hvis du kunne komme Ettersom ingen andre har sagt noe enda, synes jeg du skal foreslå en dato du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #193 Del Skrevet 22. mars 2011 jeg vil også gå våren i møte med dere. Vi var på Rust en gang , men de tar ikke bordbestillinger... Hva med Olivia i Hegdehaugsveien 34? http://oliviarestauranter.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jejaa Skrevet 4. april 2011 #194 Del Skrevet 4. april 2011 Hei jeg blir med er ifra Drammen ,det høres hyggelig ut.Jeg er litt over tredve,men alder er ingen hindring.klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. april 2011 #195 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Jeg har litt lyst til å bli med på et treff. Har aldri vært med på det før, men kunne tenke meg å møte noen nye mennesker. Har noen lyst til å gi meg en veldig kjapp info om hvordan dette foregår? Bare møtes man og spiser eller noe? Hvordan er forholdet mellom de som møtes aldersmessig? Bekymrer meg for at jeg skal være for ung Endret 20. april 2011 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelona Skrevet 19. april 2011 #196 Del Skrevet 19. april 2011 heihei, jeg har lyst til å bli kjent med folk i oslo siden de fleste av vennene mine bor i en annen by noen 83ish-modeller her som er i samme livsfase som meg? samboer og nyutdannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. april 2011 #197 Del Skrevet 20. april 2011 samboer ja, men ikke nyutdannet. Heng deg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 28. april 2011 #198 Del Skrevet 28. april 2011 Skal vi prøve å finne en dag? Ta en utepils eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. april 2011 #199 Del Skrevet 29. april 2011 jeg er tilbøyelig til å hive meg på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago_2 Skrevet 29. april 2011 #200 Del Skrevet 29. april 2011 jeg også... om tid og tispunkt passer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå