Gå til innhold

Oslotreff

Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Gjest MissBella

Tenkte jeg skulle lage en tråd om det er noen som er interessert i å finne på noe i Oslo en dag i sommer eller til høsten. Ta en øl eller sitte i parken og grille eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Det hadde vært veldig koselig å være med på et oslo-treff igjen, har jo ikke vært noe siden treff-tråden ble stengt!

Er borte mesteparten av sommeren, men vil gjerne bli med hvis det blir noe i slutten av Juli eller August.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det hadde vært kjekt å ta et glass vin\øl et sted . Har jo vært litt stille etter treff forumet ble borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest MissBella

Bare å si fra om noen er med på grilling i parken eller bade på en av øyene en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest Wolfmoon

Sånn skjer ;)

Jeg er tilbake i Oslo i løpet av uka en gang tenker jeg, og etter det er jeg klar for en øl eller noe jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Kansje jeg også skulle prøve å henge meg på. Hvor gamle er dere jenter? Noen på min alder her?? Jeg er 28 år og skulle gjerne utvida vennekretsen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Jeg har nettopp flyttet til Oslo for en periode, og kjenner ikke så mange. Hadde vært så hyggelig å bli kjent med noen fler, men jeg er litt pinglete når det gjelder å treffe ukjente fra nettet og sånt.. Det blir ikke kleint?

Er dere en gjeng som kjenner hverandre godt fra før, eller hvordan er det? Jeg 24 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hei. :)

Jeg har nettopp flyttet til Oslo for en periode, og kjenner ikke så mange. Hadde vært så hyggelig å bli kjent med noen fler, men jeg er litt pinglete når det gjelder å treffe ukjente fra nettet og sånt.. Det blir ikke kleint?

Er dere en gjeng som kjenner hverandre godt fra før, eller hvordan er det? Jeg 24 forresten.

Jeg har aldri møtt noen av de andre i denne tråden før :)

Jeg har vært på kg-treff før da, og møtt veldig mange hyggelige mennesker, noen som jeg er venner med i dag. Ikke spesielt skummelt, de fleste jeg har møtt har vært veldig hyggelige, og om det ikke funker så har man iallefall prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

Skal vi finne en dag til å møtes? Siden kanskje ingen har møtt hverandre før? Ta en cafè tur?

Hva med en dag neste uke? Onsdag eller Torsdag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også sniker meg med, er 20, bodd i Oslo ett år og kunne godt blitt kjent med flere :) Torsdag passer best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...