Gå til innhold

Å kjøpe sex.......


kurtkåre

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Hahaha! Hvor har du vrangforestillingene dine fra ? :ler: Snakk for deg selv; tydeligvis får ikke DU deg noe uten å betale for det! Herregud...

Det er ikke vrangforestillinger. Snakk med hvilken mann du vil. Har ikke mannen investert nok i hus og heim, eller andre materielle ting så blir det aldri noe på han. Og nei, jeg har aldri fått noe uten å måtte yte NOE i en eller annen form materielt. Det være seg å spandere kinoen eller pizzaen. Som to av uendelig mange eksempler. Men! Jeg har ALDRI latt penger gå i bytte for å få pult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok knuse den påstanden din brutal_mann..Har opplevd et par ganger at jenter har spandert en drink på MEG, hvor det etterpå har ledet til sex..

Kan aldri huske å ha måttet kjøpe nattmat, legge ut for taxi og lignende for å få tilgang til mus. Min erfaring er vel heller at de fleste kvinner setter pris på en mann som ikke hele tiden føler at han må kjøpe noe for å være bra nok.

Det er synd på de som tror det eneste de har å tilby kvinnen er materielle ytelser. Hva med alle de andre maskuline egenskapene du kan tilby en kvinne? Her snakker vi stikkord som trygghet, lederskap, humor, prestere bra i sosiale sammenhenger osv.

Tenk deg en middag med 1 kvinne og 3 menn, hvorav den ene er styrtrik, den andre er gjenommsnittelig bemidlet, og den siste har akkurat så det går rundt. Utseendemessig er alle ca. like attraktive. Den styrtrike sitter der og sier ikke så mye, men fikler litt med den dyre klokka si for å prøve å skape interesse. Den gjennomsnittelig bemidlede fører en helt normal samtale med kvinnen og klarer seg relativt bra. Han med minst lommebok derimot sjarmerer kvinnen med god humor, artige vinklinger på ting, og viser evne til å sparre skikkelig verbalt, samtidig som kroppspråket hans oser sex.

Hvem vil jenta velge å ta med seg hjem?

Grunnen til at menn med mye penger oftere har draget, er vel heller det at deres gode økonomiske situasjon ofte er et resultat av nettopp egenskaper som lederskap, handlekraft, god sosial intelligens, høy iq, og en rekke andre ting de fleste kvinner synes er attraktivit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Greit for meg at menn som deg må ty til en så markert offentlig inndeling mellom sjel og kropp. At du ikke håndterer begge to på en gang får være en mangel du bare får leve med. Stikkord som "balanse" og "helhet" er kanskje ikke en del av ditt (og dine meningsfellers) vokabular.

2. Survial of the fittest er jo viden kjent over hele verden og de fleste har kanskje fått med seg at naturen fungerer slik.

Det overrasker meg likevel at du ikke ønsker å forsvare at mannen har egne interesser i tråd av sin egenverdi, fordi han liker det; som bøker, konserter, familieselskap, andre selskap, reiser, osv.: i følge ditt svar her forsvarer du ikke det, tvert i mot, du bekrefter bare at mannen ikke utfører noen som helst handlinger i kraft av at han finner de verdifulle, men gjør det bare for å få innpass hos kvinnen for mer sex. Kjekt å se hvordan du reflekterer og hvordan det fungerer i din verden.

3. Ja, hva med "den andre politikken"? Fattige Nigerianere har jo valgt å komme til Norge. De har det sannsynligvis bedre her enn i hjemlandet sitt.

4. Skjev fordeling? Jeg ser i grunnen ikke noe skjevt her. Sexloven sier jo at det er forbudt å kjøpe sex, den spesifiserer ikke hvor tilbyderne kommer fra. Lovgiverne og politikerne deler heldigvis ikke ditt syn om at de i sitt ekteskap der hjemme bedriver pengetransaksjoner der hjemme med konen sin, og sidestiller det med som om de skulle ha gjort det med en prostituert fra Nigera. Det forteller meg at lovgiverne og politikerne skiller mellom ekteskapet og prostituerte, mens du ikke gjør det.

5. Den svake part har ikke noe med hvor mye de tjener. Det har å gjøre med at de er i den situasjonen de er: tilbydere av sin kropp mot betaling.

6. Når man er "ett" så får man sex, helt riktig. Wow. Her gjelder det å forte seg å gifte seg, spesielt om man er en 1'er eller 2'er-mann: vet aldri når musene forsvinner fordi de oppdager at mannen ikke hadde noe annet å bidra med i forholdet.

1. Mange kvinner sin personlighet er ikke mye verdt sammenlignet med kroppen deres, dvs kroppen/muligheten for sex er mest interessant.

2. Ja, og hva så, problemet er jo at noen vil forby kjøp av sex, som er svært naturlig, verdens eldste yrke, naturens gang, dvs mannen forsørger kvinnen i bytte mot sex.

Men hvorfor gjøre det ilag med en kvinne?

3. Fordi fordelingen i verdenssamfunnet er skjev, dvs det føres en politikk som går ut på å å gi mennesker i Norge/den vestlige verden fordeler på bekostning av mennesker utenfor den vestlige verden, dvs folk har vidt forskjellige rettigheter/muligheter ol. og det er politisk styrt/villet.

4. Hvis du hadde vært en gjennomsnittlig kvinne i verdenssamfunnet, ville det vært sannsynlig at du ville lagt stor vekt på en potensiell partner sin evne til å forsørge deg/eventuell familie, dvs du ville ikke vært så priviligert som nordmenn er, som levr i overflod uansett forsørgerevne?

5. Mange utfører da arbeid mot betaling, dvs bruker kroppen sin for å tjene andre? Og hva er alternativet?

6. Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vrangforestillinger. Snakk med hvilken mann du vil. Har ikke mannen investert nok i hus og heim, eller andre materielle ting så blir det aldri noe på han. Og nei, jeg har aldri fått noe uten å måtte yte NOE i en eller annen form materielt. Det være seg å spandere kinoen eller pizzaen. Som to av uendelig mange eksempler. Men! Jeg har ALDRI latt penger gå i bytte for å få pult.

Jeg lever sammen med en mann. Han hadde ikke noe mer enn meg da vi stiftet felles bo. Han har aldri måtte betalt på noe som helst vis, så det gjelder ikke alle menn, ok ? Du tenker kanskje mer på en " ut på byen "- greie, eller ? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg lever sammen med en mann. Han hadde ikke noe mer enn meg da vi stiftet felles bo. Han har aldri måtte betalt på noe som helst vis, så det gjelder ikke alle menn, ok ? Du tenker kanskje mer på en " ut på byen "- greie, eller ? :vetikke:

Det er mye tydeligere ute på byen. Men en ser det i alle relasjoner mellom menn og kvinner. Menn må gi noe materielt før de får sex i gave fra kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taxi hjem etter jo etter sex...så han må ikke betale for taxi hjem før sex. Jeg og mine venninner kan altså vise til at vi har hatt sex med menn uten at de har betalt noe som helt! De er kjekke og vi er pene.

Hvorfor må du svare i tråden, var det du som startet den :søvn:

DLF er møkk og dere vet det ;-)

Hjem til deg som kvinne, for å ha sex, dvs du får gratis transport hjem, og han må betale for transporten hjem til seg selv etterpå, itillegg.

Kan du forklare hva det er ved DLF som er "møkk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du si med der der?? Er dere en gjeng stygge menn som sitter på gutterommet og konspirerer mot kvinner og hvor store utgifter de er for dere...? :popcorn:

At de aller minst attraktive mennene ikke får seg noe, da det er flere menn enn kvinner og de mer attraktive mennene har seg med flere en en kvinne. Nei!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor anser du det som din oppgave å "ta en kjapp oppsummering"??

Hvorfor syns du det er så fælt å betale for kvinner??

Synes det ødelegger, det blir simpelt/overflatisk ol.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du si med der der?? Er dere en gjeng stygge menn som sitter på gutterommet og konspirerer mot kvinner og hvor store utgifter de er for dere...? :popcorn:

At de aller minst attraktive mennene ikke får seg noe, da det er flere menn enn kvinner og de mer attraktive mennene har seg med flere en en kvinne. Nei!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Må nok knuse den påstanden din brutal_mann..Har opplevd et par ganger at jenter har spandert en drink på MEG, hvor det etterpå har ledet til sex..

Kan aldri huske å ha måttet kjøpe nattmat, legge ut for taxi og lignende for å få tilgang til mus. Min erfaring er vel heller at de fleste kvinner setter pris på en mann som ikke hele tiden føler at han må kjøpe noe for å være bra nok.

Det er synd på de som tror det eneste de har å tilby kvinnen er materielle ytelser. Hva med alle de andre maskuline egenskapene du kan tilby en kvinne? Her snakker vi stikkord som trygghet, lederskap, humor, prestere bra i sosiale sammenhenger osv.

Tenk deg en middag med 1 kvinne og 3 menn, hvorav den ene er styrtrik, den andre er gjenommsnittelig bemidlet, og den siste har akkurat så det går rundt. Utseendemessig er alle ca. like attraktive. Den styrtrike sitter der og sier ikke så mye, men fikler litt med den dyre klokka si for å prøve å skape interesse. Den gjennomsnittelig bemidlede fører en helt normal samtale med kvinnen og klarer seg relativt bra. Han med minst lommebok derimot sjarmerer kvinnen med god humor, artige vinklinger på ting, og viser evne til å sparre skikkelig verbalt, samtidig som kroppspråket hans oser sex.

Hvem vil jenta velge å ta med seg hjem?

Grunnen til at menn med mye penger oftere har draget, er vel heller det at deres gode økonomiske situasjon ofte er et resultat av nettopp egenskaper som lederskap, handlekraft, god sosial intelligens, høy iq, og en rekke andre ting de fleste kvinner synes er attraktivit;)

Beklager, gikk glipp av innlegget ditt i første runde. La oss se...

Du har blitt påspandert en drink? Jøss! Om ikke du da etter dette har betalt for taxi, flere drinker mat eller ,ignende så er jeg _meget_ overrasket og vil anta at du er CK deilig.

Når det gjelder sosial egenskaper så handler jo dette om å fremstå som en bædæss/alpha male. Kvinner liker og tenner på menn som snakker høyest og som får andre menn til å holde kjeft. Det er enjungel der den sterkeste sin rett gjelder. Slik sett så ville rikingen i middagseksempelet ditt ikke behøve mer enn å true den fattige med sparken før han fikk dama med seg hjem. Alt det andre som skjer i forkant kan sjefen vøre så amøbe han bare vil, bare han viser fem minutter før stengetid at det er han som er sjef.

Vi ser de samme tingene, bare du bruker mer raffinerte ord og setninger enn meg. Ergo, noe seier meg at du får lett pult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du som mann er betgnet som en 1er på en skala fra en til ti kan jeg ikke skjønne at det skal så mye til for å rydde opp i dette..puss tenna, ta deg en dusj, klipp håret og kjøp et sett ordentlige klær, så går du fra en 1er til en 4er på et blunk! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok knuse den påstanden din brutal_mann..Har opplevd et par ganger at jenter har spandert en drink på MEG, hvor det etterpå har ledet til sex..

Gjorde du noe som kan anses som verderlag(ikke nødvendigvis penger)?

Kan aldri huske å ha måttet kjøpe nattmat, legge ut for taxi og lignende for å få tilgang til mus. Min erfaring er vel heller at de fleste kvinner setter pris på en mann som ikke hele tiden føler at han må kjøpe noe for å være bra nok.

Det er synd på de som tror det eneste de har å tilby kvinnen er materielle ytelser. Hva med alle de andre maskuline egenskapene du kan tilby en kvinne? Her snakker vi stikkord som trygghet, lederskap, humor, prestere bra i sosiale sammenhenger osv.

Men TS nevner dem som ikke når opp, ikke presterer?

Tenk deg en middag med 1 kvinne og 3 menn, hvorav den ene er styrtrik, den andre er gjenommsnittelig bemidlet, og den siste har akkurat så det går rundt. Utseendemessig er alle ca. like attraktive. Den styrtrike sitter der og sier ikke så mye, men fikler litt med den dyre klokka si for å prøve å skape interesse. Den gjennomsnittelig bemidlede fører en helt normal samtale med kvinnen og klarer seg relativt bra. Han med minst lommebok derimot sjarmerer kvinnen med god humor, artige vinklinger på ting, og viser evne til å sparre skikkelig verbalt, samtidig som kroppspråket hans oser sex.

Hvem vil jenta velge å ta med seg hjem?

Avhenger av om det er kun sex hun er ute etter, eller om hun er ute etter noe mer, dvs forsørgerevne ol.

Grunnen til at menn med mye penger oftere har draget, er vel heller det at deres gode økonomiske situasjon ofte er et resultat av nettopp egenskaper som lederskap, handlekraft, god sosial intelligens, høy iq, og en rekke andre ting de fleste kvinner synes er attraktivit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvis du som mann er betgnet som en 1er på en skala fra en til ti kan jeg ikke skjønne at det skal så mye til for å rydde opp i dette..puss tenna, ta deg en dusj, klipp håret og kjøp et sett ordentlige klær, så går du fra en 1er til en 4er på et blunk! :sjenert:

Ansikt ca 7...

Kropp rundt 4...

Pikk ikke mer enn 2...

Personlighet, alt fra -17 til 8 alt etter om kjerringa har noe å by på selv.

Materielt ca -2

I snitt ca -1 til 2 alt etter som. Da uten prosentvekting der materielt skal ha 75% tyngde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever sammen med en mann. Han hadde ikke noe mer enn meg da vi stiftet felles bo. Han har aldri måtte betalt på noe som helst vis, så det gjelder ikke alle menn, ok ? Du tenker kanskje mer på en " ut på byen "- greie, eller ? :vetikke:

Hva om dere var en gjennomsnittsmennesker i verdensammenheng, dvs ingen av dere var priviligert, ville du da valgt en mann på samme nivå, eller siktet deg inn mot en som har de samme sosiale rangen i verdenssammenheng, som mannen din har idag??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det du sier er nesten helt riktig Brutal_mann! Jeg må understreke at jeg absolutt ikke er noen CK-modell. Er 175 høy, noe som vil bli karakterisert som lavt av mange kvinner. Hvis du ser ok ut i ansiktet (noe de fleste gjør), og evner å ta vare på kroppen din til en viss grad holder dette i massevis (les. ikke tjukk som en bolle).

Du glemmer imidlertidig en viktig ting. I et jobbhierarki vil selvfølgelig sjefen ha størst mulighet til å knulle de ansatte av de enkle grunner som du nevner. Men hva hvis en kjekke grøftegraver som ikke har noe relasjon til denne sjefen hadde blitt plassert i samme situasjon. Han driter i om fyren har mye penger, han driter i hans status på jobben, og overkjører han med høy stemme og dominerende kroppspråk.

Har selv jobbet under sjefer som har pult de fleste kvinnelige ansatte på jobben. Dratt med han ut på et vorspiel hvor vi ikke kjenner jentene, og gjett hva som skjer. Han sitter der stille som en mus, og skjønner ikke hvorfor ikke alle kaster seg over han. I pua-miljøer kalles det core-confidence versus situational confiedence. Det er lett å være "kul" når du har de ansattes skjebne i dine hender, men når ingen slikker ræva di for å klatre i systemet, faller også ofte de påtatte alfa-karakteristikkene bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eneste vederlag er at jeg øker gjenas sosiale status i situasjonen fordi jeg har høyere status enn henne der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du som mann er betgnet som en 1er på en skala fra en til ti kan jeg ikke skjønne at det skal så mye til for å rydde opp i dette..puss tenna, ta deg en dusj, klipp håret og kjøp et sett ordentlige klær, så går du fra en 1er til en 4er på et blunk! :sjenert:

Hva om de andre mennene også "tar seg sammen", da vil jo ikke BM klatre på rangstigen, dvs hva skal de som til enhvertid er 1ere gjøre, da de ikke når opp i konkuransen med 2-10erne? Endret av gbnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eneste vederlag er at jeg øker gjenas sosiale status i situasjonen fordi jeg har høyere status enn henne der og da!

Hva var det du måtte gjøre for å oppnå statusen du hadde?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...