Gå til innhold

Juni04`s dagbok


April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skal dere ha, 9na og Popelka! Forresten, 9na-har med ostekaken på jobb i dag og den blir roset opp i skyene!!!

Nå har jeg ringt dit som momo kjøpte ringene sine og de kunne skaffe meg platinaringer for ca.4200kr for et par! Hun hadde også ringt å undersøkt tidligere for å være helt sikkert på at ekte platina! Men hun skulle ringe en gang til for å være sikker på at det var det og ikke rodinert hvitt gull! Så da håper jeg bare på det beste...

*venter spent på telefon*

Sambo var ikke så kjempe lysten på å kjøre 16 mil en vei for å prøve ringer...Så vi får kanskje finne en annen måte, de kunne sende de i posten til meg og jeg har sendt mail til dem med nøyaktig hvilken ring jeg vil ha! Så da får vi se hva som skjer....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi. :)

Nå har jeg ikke rukket å lese igjennom hele din, men du virker å ha kontroll på det meste vil jeg si! :blunke: Lykke til med slankingen, og det er jo ikke krise om du ikke rekker å gå ned alle kiloene du har satt deg som mål, før bryllupet. Du er sikkert flott akkurat sånn som du er, og det syns nok din kjære også! :hjerte: Godt det ordnet seg mellom dere da, så kan du begynne å glede deg skikkelig til Den Store Dagen! :D

Apropos ringer.. Platinaringer hørtes kjempestilig ut! Vi skal pusse opp forlovelsesringene våre vi, satser på at det blir bra, det også. :P

Klem,

verene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Junibrud!Hvordan går det med deg? :D

Har følt med deg litt, og ville bare ønske deg lykke til videre. Jeg har vært i samme situasjon som deg, derfor "heier" jeg på deg i håp om at du greier det! :D

Men som flere skriver her, ikke fokuser på alle kiloene du "må" gå ned før bryllupet, for da blir det tyngre for deg og gå ned i vekt....Ta en dag om gangen, og ikke tenk på slanking 24-7, for da blir du bare sprø! :wink:

Mange lykkeønsker fra Heidi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Junibrud04!!

Det var en god nyhet på en ellers kald og trist tirsdag! Tenkte meg vel at det var det han kom fram til, men det er alltid godt for deg å få den bekreftelsen på at det er dette han vil.

.. og jeg kan tenke meg at han også kommer til å bli mer motivert til å snakke om bryllupet og planleggingen også, når han liksom har gått en ekstra runde med seg selv og hva han vil.

Dette kommer til å bli kjempebra! Jeg gleder meg til å følge med på dere og planleggingen de siste månedene!

.. og som sagt; si fra hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med, enten på den ene eller den andre måten!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hilsner! Tusen takk, Verene, Heidi og Imari!

Ja, nå gleder jeg meg kjempe masse! På vei til jobb i dag satt jeg å tenke på hvordan det kom til å bli å gå opp kirkegulvet...! Jeg ble nervøs og fikk sikkelig frysninger! Uff, det er det jeg gruer meg aller mest til! At jeg faktisk skal gifte meg tror jeg ikke har gått opp for meg ennå..

De ringte fra den gullsmeden igjen i går og da var det ekte platina tvers igjennom og de skulle ringe meg igjen i dag så fort de hadde snakket med fabrikken i Tyskland! Da skulle jeg få en litt mer nøyaktig pris og de kunne sende ringene til meg i posten! Så da slipper vi å kjøre så langt! Det var akkurat ganske lik den ringen jeg sendte de på mail og vi var hos en gullsmed i går og fikk de eksakte størrelsene vi måtte ha!! Ah, jeg gleder meg.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt såpebobler, kamera og esker til gjestegavene fra Hansonellis.com, jeg er kjempe spent!

Lurer på hvor lang tid det tar jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir forhåpentligvis bryllupsreise til Fort Lauderdale og Karibien :D

Ringte reisebyrå i dag, men hun var litt usikker for hun fikk ikke opp det hun ville, så hun skulle ringe å undersøke det her nærmere og så ringe meg! Jeg bare håper det går i orden! Håper bare vi får betalt turen :-? Men jeg kom jo på den ting nå-vi skulle jo få 10 000kr av stefaren min i lommepenger til denne turen :D Det hjelper jo kjempe masse!

Jeg har laget gjestebok, men den ser skikkelig amatør ut! Jeg har malt den offwhite, trykket på en rosa rose og skrevet "gjestebok" og "junibrud og junibrudgom 12. juni 2004" i rosa og så har jeg pyntet med sånne opphøyde(!?) prikker i shiny hvit...Høres litt teit ut, men det er ikke så lett å forklare! Lurer litt på om vi skal sette inn et bilde av gjestene til hver hilsen, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det!

Uff, nå får jeg jobbe litt-sitter jo mer på KG enn jobber når jeg er her :o :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Lisbeth(brudesalongdama) og prøve kjoler etterpå! Fant ut at jeg må ha en i reserve i tilfelle jeg ikke går ned nok til å komme meg inn i den andre! Dumt å kjøpe for liten kjole, men det er for sent å være etterpåklok.. :roll: Har falt for denne, men det er mulig det er 3-4 mnd bestilling tid på den og da er det litt knapt med tid igjen!! Synes Maggie Sottero har vanvittig mange flotte kjoler!! Gleder meg til etterpå jeg :D

Fikk melding av svigermor nå og der stod det:Jeg er glad i deg fordi du har et godt hjerte og er familikjær og at du ikke liker utroskap bl.a!Klem til deg fra svigers :o :cry: Ble rørt jeg..Kanskje jeg ikke må undervurdere henne sånn (se tidligere innlegg i dagboken)!? Jeg synes det hvertfall var kjempe koselig å få en sånn melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Åh, så koselig med sånn melding fra svigers! Det er alltid koselig når folk viser at de setter pris på deg, men det er ekstra hyggelig når det er svigers, synes jeg. På bursdagen min fikk jeg melding fra min svigermor med: "Kjære jenta vår". Det var koselig det! *rørt*

Bilder, ja! Jeg er sånn noenlunde god til å ta bilder - har tatt endel takkekortbilder og litt sånn. Er veldig glad i å ta bilder, og har det som hobby, så jeg tar ganske mange. Hvordan det? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forte meg å skrive litt, sambo har ventet på middag et par timer.....!

Har prøvd kjoler, ikke moro med str.46-48 :evil:

Men her er kjolen jeg tror jeg ender opp med

Foran og bak

Nå må jeg lage mat...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare har drømt om brudekjolen i natt, er litt usikker pga gullet foran, men da kan jeg ikke ha de rosa rosene jeg hadde tenkt! Det ble så tamt! Kunne ha litt dypere rød eller burgunder, men jeg kler egentlig den rosa best! Uff, at alt må være så vanskelig! Jeg har laget gjesteboken i rosa, men den kan jeg fikse på igjen! Jeg må gå ned litt for at denne skal bli fin også, men det er snakk om kanskje 5kg!

Skal begynne på noe som heter Eat! Skal visst være effektiv for de som har litt mage! Jeg er skeptisk, men det er flere som anbefaler det, nettopp pga magen min...! Det er et 4 uker kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva med denne fotograferingen min??? :wink:

*venter spent på svar*

Jeg har veldig lyst på mørkerøde grandprixroser, jeg, så synes ikke synd på deg som må bytte! Og som sagt; det er jo bedre å få en kjole du liker, og så heller bytte blomster, enn å få en kjole du er mindre fornøyd med, men blomster du liker... ?

MÅÅÅ du ha roser, forresten? Finnes jo veldig mye annet fint også, som kan passe til kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen var rett og slett nydelig, Junibrud! Go for it, sier nå jeg!

Kan du ikke ha litt mørkere rosa istdeenfor lyserosa? Synes personlig at dyprøde roser kan være litt tungt og mer vinteraktig, i et sommerbryllup passer det kanskje bedre med noe lysere?

Hvilken gullsmed kjøper dere ringer gjennom, forresten? Gifteringer er noe vi helt har glemt å tenke på, men det hadde jo vært en fordel å ikke glemme det helt bort, for å si det mildt!

Ha det fint så lenge! Og du - 5 kilo greier du lett! Du får fortelle hvordan det går på Eat etterhvert! Selv har jeg tenkt å slutte å spise sukker, ikke kun for vektens skyld men også for helsen generelt. Begynner fra imorgen (i dag er det for sent, nemlig - delte resten av en Kong Haakon med foreldrene mine tidligere i kveld :lol: )

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å prøvde kjolene i går og tok bilder av meg, men jeg tror nok fremdeles det er den med gull på som er finest til meg! Mamma og svigermor så bildene og de synes også det! Nå skal jeg på Brudeshowet på Oslo Plaza, så kanskje jeg får noen blomsterideer der!

Ja' date=' hva med denne fotograferingen min??? :wink: [/quote']

He, he var bare noe jeg tenkte på! Men hva? Hemmelig :blunke:

Jeg vil aller helst ha roser! Prøver å få tak i en godt moden bringebær rødfarge! Den blir helt nydelig til kjolen...

Popelka- det frister veldig å ta den kjolen, koster ca. 7000kr! Men jeg skal selge den jeg har og den håper jeg å få 4000kr for, så da må jeg ikke ut med så mye mer! Synes kjolen kledde meg veldig godt :sjarmor:

Jeg har brukt samme gullsmed som momo, en i Elverum! Kan sende deg nummeret på pm hvis du vil?! Vi slipper å reise dit for de kunne sende ringene i postoppkrav. Jeg sendte de en mail med bilde av den ringen jeg vil ha og den de kunne skaffe var nesten helt lik!

Begynner med Eat i morgen, så det blir spennede! Håper det går greit, det er jo bare 4 uker nå først og fremst og det går kjempe fort!

Nå gleder jeg med til vi skal på show! Tar bussen kl.12! Jeg skal ta masse bilder...

Klem til Popelka og lmari (og alle andre som leser her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, showet var ikke noe bra! Det eneste som var bra var Thomas og Harald! Synes det passet best for de som overhodet ikke har planlagt noe! Ikke vant vi cruiset heller...Kommer nok ikke til å legge igjen liste på Glass Magasinet, er ikke butikk rett i nærheten! Sambo og jeg fikk nesten ikke sett på noen av standen som var der, gikk jo bare i kø hele tiden! Nei, dette anbefaler jeg ikke i det hele tatt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Junibrud04 og takk for hyggelig hilsen i dagboken min :D

Jeg er, som du ser, ikke så aktiv her inne som deg og mange andre, men regner med at det blir litt mer etterhvert.

Har tittet på kjolene du har sett på og synes begge er nyyydelige. Uff, det er jo så mange fine kjoler at man nesten ikke klarer å bestemme seg....

Men man får ta en man føler seg vel i og så glemme alle de andre :blunke:

Det med såpebobler synes jeg er en superduber ide. Var å så en venninne av meg i kirken og hun hadde delt ut til alle gjestene. Var kjempeflott. Og ble veldig spesielt på bildene.

Jeg har kjøpt mine ting hos Confetti Store i London, men jeg skal jammen meg ta meg en tur innom der du har bestilt fra.

Lykke til med EAT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde nok heller ikke være så aktiv her..Går bort litt for mange timer på jobben med å sitte her..

Koselig med hilsen, brud04! Jeg har bare kjøpt en pakke med 24 flasker med såpebobler, men det holder vel! Må få noen til å dele de ut i kirken! Det blir sikkert litt morsomt på bildene vi jeg tro ja..Ser ut til at jeg ender opp med denne kjolen! Bare håper jeg kan finne roser som passer til den..

Tror jeg bør begynne å jobbe nå, var her kl.8 :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole!

Og jeg har laget ostekaken og den var kjempegod!

Er på jobb og har absolutt ikke tid, eller lov, til å sitte på nettet, så jeg skriver lenger en annen gang, jeg.

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...