Gå til innhold

Juni04`s dagbok


April

Anbefalte innlegg

Da har jeg også endelig skjønt hvordan man lager dagboken!

Jeg gleder meg masse til bryllupet 12. juni 2004, 2 dager etter vår 10 års dag så det var i grunn på tide...Har drømt om denne dagen siden jeg var liten jente og det har ikke helt gått opp for meg at dagen nå nærmer seg med stormskritt!

Har planlagt en god stund, så jeg synes jeg har fått mye på plass! Er litt dilldall og smådetaljer som gjenstår!

Pr. i dag har vi følgende i orden:

* Kirke

* Lokaler

* Overnatting

* Kjole med alt tilbehør, mulig jeg bytter slør..

* Forlovere

* Designet til invitasjoner, bordkort og menyer

* Gjestelisten

* Menyen er nesten klar

* Morgengave til min kjære (vet hva jeg skal kjøpe)

* Bryllupsreisen(ikke bestilt, men vet hvor vi skal)

* Temafarger og blomster

* Gjestegaver

* Fotograf

* Filmograf

Kommer ikke på mer i farten...

JEG GLEDER MEG :hoppe::hjerter::hoppe:

Skal prøve å skrive litt her innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg mail fra Weddingchannel, der jeg har laget en hjemmeside..

40 uker til bryllupet...

Fikk påminnelse om bryllupsreise og gaver vi kunne ønske oss! Men mesteparten av det er jo i boks da!

Jeg må også slanke meg til bryllupet og det er forferdelig kjedelig! Skulle ønske det hadde gått opp et lys :x for meg før..Men sånn er det når man utsetter alt til slutt!

Jeg har kjøpt kjole allerede, men jeg har jo ikke fått prøvd den ordentlig siden jeg ikke får lukket den helt igjen bak! Blir bare mer og mer usikker på om det er DEN kjolen..Håper det endrer seg når jeg får prøvd den skikkelig på og kanskje sammenliknet med andre! Egentlig er det dumt å kjøpe en kjole man ikke får på seg, men gå ned skal jeg jo uansett! Kjolen er veldig fin, men smaken har kanskje endret seg litt... Kjøpte den i fjor høst, siden jeg egentlig skulle gifte meg i sommer!

Ja,ja måtte bare få ut noen tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen! Koselig det!

Det eneste bilde jeg finner av kjolen er dette, det kommer ikke så veldig godt frem hvordan den ser ut og det er litt dumt! Men jeg skal ikke bruke jakken til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok! Kjedelig når man ikke får frem kjolen sin ordentlig på bilder ja, har samme "problemet" selv, på min link synes bare overdelen :(.

Lykke til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er toastmasteren i orden! En ting mindre å tenke på!

Men jeg tror jeg henger meg alt for mye opp i detaljer, vil jo at alt skal være perfekt! Syns det er mye rart å tenke på jeg...Mamma og svigermor kunne ikke huske de hadde brukt så lang og mye tid på bryllupet! Svigerfar mente det måtte holde med en måned :hoho: -MEN hva vet han om slikt!! Tror ting har endret seg siden de giftet seg for 27 år siden!

Jeg gruer meg noe vanvittig til å gå opp kirkegulvet, jeg liker ikke all blikkene og fokusen som blir rettet på meg da! Hadde vært litt anderledes hvis jeg hadde gått opp sammen med min kjære tror jeg..Men jeg syns pappa bør få den æren!

En annen ting jeg grubler på, er navnendring!

Jeg har ikke lyst på hans etternavn, det er så langt og mange rundt som heter det(sikkert dårlig unnskyldning..) Men jeg vil at vi skal ha et felles etternavn, synes det blir mer tilhørighet til hverandre da og jeg synes det er kjekt med felles navn når man får barn! :roll:

Jeg har lyst til at vi skal ta etternavnet til bestefaren til min kjære, er også svigermors pikenavn. Dette fordi vi skal overta en gård etter bestefaren og jeg synes det hadde vært en fin gest til han! Jeg vil beholde mitt mellomnavn fordi det har vært etternavnet på gården jeg skal overta..Min kjære er ikke helt sikker, han er redd faren skal bli skuffa, men jeg mener at han har 2 sønner til som kan bære navnet videre! Og jeg har lyst til å tenke litt utradisjonelt! Vi får se hvordan det går...

Mange ting som måtte luftes i dag...

Tusen takk for hilsner, koselig det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 uker til bryllupet..Fikk igjen mail fra Wedding Reminder!

Der stod det om disse Save-the-date kortene, men jeg hadde egentlig ikke tenkt å sende ut det før i begynnelsen av desember siden jeg tenkte jeg skulle slå det sammen med julekortene! Legger et lite kort ved julekortet der det er bilde av en snømann(kanskje jeg bytter ut denne..,men det er jo vinter) og skriver Hold av 12. juni 2004, da skjer det noe spennede! Vent på videre informasjon

Hadde ikke tenkt på dette før jeg så Tex hadde gjort det og jeg har lyst til å gjøre litt sånn som ikke alle andre gjør! Men kanskje jeg burde sende ut forhåndsvarslene nå?! *tenker litt*

Tja, tror jeg får tenke litt til...Er kanskje greit å sende de snart, siden det er et forhåndsvarsel! Bør jo sende de endel måneder før innbydelsene!

Får prøve å komme opp med en annen idè enn snømannen da!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ideen om forhåndsvarsel sammen med julekortene hørtes koselig ut, jeg!!

Ser du er fra Buskerud - er det øvre eller nedre eller midten? Jeg er nemlig også opprinnelig derfra.....

Svigerfedre vet INGENTING om planlegging av bryllup - bare la han få mumle litt for seg selv, du!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare "stikke innom" og si hei og lykke til med videre planlegging og slanking :blunke: Kjolen din så flott ut den, og jeg tror det er noe vi alle går igjennom, dette med tvilen om vi virkelig har funnet KJOLEN... Vel, kos deg med den videre planleggingen, du har virkelig noe å se fram til :D Og hvis det er noe en allerede gift frue kan bistå med, så ikke nøl med å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ideen om forhåndsvarsel sammen med julekortene hørtes koselig ut, jeg!!

Ser du er fra Buskerud - er det øvre eller nedre eller midten? Jeg er nemlig også opprinnelig derfra.....

Svigerfedre vet INGENTING om planlegging av bryllup - bare la han få mumle litt for seg selv, du!! :P

:hoho: Ja, svigerfar er nok litt på viddene ang dette tema!!

Syns også det hadde vært koselig å sendt forhåndsvarsel med julekortene, men jeg bare lurer på om det blir litt sent! Hm, får nok tenke litt på det! Sender deg en pm ang hvor jeg er fra!

Tusen takk for koselig hilsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare "stikke innom" og si hei og lykke til med videre planlegging og slanking :blunke: Kjolen din så flott ut den' date=' og jeg tror det er noe vi alle går igjennom, dette med tvilen om vi virkelig har funnet KJOLEN... Vel, kos deg med den videre planleggingen, du har virkelig noe å se fram til :D Og hvis det er noe en allerede gift frue kan bistå med, så ikke nøl med å spørre![/quote']

Tusen takk for hilsen! :D

Jeg blir bare mer og mer sikker på å bytte kjolen! Kan få solgt den på kommisjon gjennom en brudesalong, men det spørs bare om den blir solgt! Har litt lyst til å prøve hvertfall! Slankingen går foreløpig greit, går i allefall nedover!!

Jeg koser meg med planleggingen og du får kose deg som nygift... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

254 dager til bryllupet.....

Har funnet ut at vi skal sende forhåndsvarsel, men jeg tror det blir sammen julekortene! Var ikke så mye protest på det! Jeg liker veldig godt Disney og syns alt som er romanstisk er kjempe flott! Så jeg tror forhåndsvarslet kommer til å bli noe allà bilde på side 5 (trykk på Cinderella først!) med følgende tekst

Noen ganger i en helt vanlig tilværelse, gir kjærligheten oss et eventyr...

Hold av 12. juni 2004, da skjer det noe spennende!

Vent på videre informasjon!

Klem Fra

xxx og xxx

Tror det blir bra jeg...Hvis det ikke dukker opp noen nye ideer før den tid da! Men jeg synes det passet, siden jeg elsker alt som er romantisk og det er vel Askepott et svar på!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å skifte ofte mening :o :o

Tror ikke jeg tørr å selge kjolen min riktig ennå... Kan jo hende at når jeg får prøvd andre kjoler at den jeg har faktisk er den fineste kjolen! Så jeg tror jeg får vente litt! Men kan jo heller kjøpe et nytt slør..Har litt lyst til å ha lenger slør og med sånn som jeg kan ha foran når jeg går opp kirkegulvet! Men tar ingen standpunkter eller kjøper noe ennå, for meningene mine endrer seg for hver dag som går.... :roll: Får så mange input og nye ideèr ved å lese her inne!! Så jeg venter, deter jo ingen hast heller!!

Nå sitter jeg på data`n og skal lage forhåndsvarsel som jeg skal sende ut snart! Mamma kjøpte bryllupsfrimerkene til meg i dag.. Takk for gode ideèr, Tex :wink:

Da får jeg sette i gang! Gleder meg, er spent på hva svigermor vil si! Hun syns jeg diller for mye, så dette med forhåndsvarsler har jeg ikke nevnt engang!! :hoho:

Da får jeg begynne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter Tex sitt kirkeproblem, fikk jeg litt angst siden jeg også bestilte kirken veldig tidlig! Men den hadde de holdt av til meg! Så det er jo bra! Snakket også litt med kirkevergen ang hvordan vi kunne sitte i kirken, for jeg vil gjerne ha forloverene på den ene siden og oss på andre siden og han trodde ikke presten skulle ha noen vrangforestillinger mot det!

Har lyst til å ha "Det Vackraste" som solosang i kirken og Canon i D-dur som utgangsmasj og han mente det ikke skulle være noe problem.. Han var organist i en annen kirke og kjente til begge sangen..Så da får jeg håpe organisten i kirken vi gifter oss i også gjør det! Cd spiller var ikke så veldig aktuelt å ha..Hørte på "Det vackraste" i går og det var da jeg kom på at denne må jo være kjempe fin å ha i kirken..Tårene bare strømmet på(akkurat som om jeg ikke kommer til å grine nok den dagen fra før :roll: ), den er jo så nydelig!!

Ah, gleder meg jeg :hoppe::hoppe:

Har også sendt ut forhåndsvarslene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye med bryllupet!!! Ser du er min "arvtager"...jeg er junibrud03 du er junibrud04..så gøy!!!

Det er kjempemorro..en føler alltid at det er så lenge til....men plutselig er dagen der....nyt den i fulle drag!!

Lykke til videre :D

Klem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg er nok din arvtager ja...

Synes bryllupet var langt unna ja, men tiden går jo så fort! Må nok prøve å nyte tiden fremover og bryllupsdagen fullt ut! Bare håper jeg ikke er altfor nervøs...

Håper du hadde et fint bryllup! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt drømte jeg om bryllupet! MARERITT retter sagt :o

Vielsen skulle være kl14, når klokka var 12 hadde ennå ikke frisøren min dukket opp! Jeg drev å surret rundt og så trodde jeg vielsen var kl16 og da klokka ble det kom jeg på at vielsen egentlig var kl14...Ikke hadde jeg fått lagd brudebukett heller, det hadde jeg helt glemt å bestille! Det samme med borddekorsjoner, så de satt jeg og prøvde å lage selv! Men de hadde ikke den fargen på rosene som jeg skulle ha, så jeg måtte ta babyrosa... :roll:

Kanskje jeg er litt for opphengt i bryllupet?? Synes ikke det, for jeg stresser egentlig ikke med ting! Tar ting som det kommer og jeg får nye idèer! Eneste tingen jeg stresser litt akkurat nå er musikken! For der har vi ikke funnet ut hva vi vil ha!

Har laget forslag til bordplan og siden vi skal ha runde bord har jeg valgt å kalle de opp etter kjærlighetssanger i stedet for å bruke tall!! Men så fant jeg ut i går at siden vi skal ha From this moment on som gjennomgangssang, så burde jeg heller kalle bordene etter den...Ta en strofe fra sangen til hvert bord! Og sangtittelen på vårt bord kanskje! Er litt detaljplanlegger vet det, men jeg skal gifte meg bare en gang og da skal det være gjennomført og ordentlig!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 20 røde roser av min kjære! Ingen grunn, bare for å være snill......

Eller rettere sagt han har endelig skjønt all hintingen min :ler: Men jeg ble alikevel veldig overrasket!

Måtte bare innom her for å si det! Ble så glad jeg og litt rørt også faktisk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg hos frisøren for å klippe meg+ at vi så på noen brudesveiser! Fant en jeg hadde lyst på, men hun vil prøve ut et par på meg! Hun mente jeg ikke burde ha slør for hun synes det er dumt at håret ikke skal synes når man har brukt så mange penger på det!

MEN JEG VIL HA SLØR.... :grine::grine:

Så vi får se med tiden, men jeg vil være skikkelig brud og det synes jeg er med slør!!!

Det var det jeg hadde å fortelle i dag.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...